حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی ۳۰ 5G ماه آینده رسما معرفی خواهد و احتمالا گوگل پلی سرویس ندارد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر، شبکه 5G

نزدیک به دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر وی ۳۰ (Honor V30) از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. پس از آن خبر رسید که آنر وی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه ۶۰ مگاپیکسلی و نمایشگر OLED معرفی خواهد شد. حالا اما یک خبر خوب و یک خبر بد وجود دارد! آنر وی ۳۰ 5G ماه آینده رسما معرفی خواهد و احتمالا گوگل پلی سرویس ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر وی ۳۰ 5G

آنر وی ۳۰ پرو

آنر وی ۳۰ پرو

مدیر آنر ضمن انتشار تیزرهای رسمی، اعلام کرد ماه آینده یک گوشی از سری Honor V30 را با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی می‌کند. هرچند آقای مینگ به تاریخ دقیق معرفی گوشی Honor V30 5G اشاره نکرد، اما رونمایی آن در ماه نوامبر قطعی است.

به گفته رئیس برند آنر، گوشی Honor V30 جوانان را هدف می‌گیرد. این گوشی از هر دو حالت Stand Alone و Non-Stand Alone شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند. بر پایه شایعات مدل 5G این سری Honor V30 Pro نام خواهد داشت. برای این گوشی به‌کارگیری چیپست Kirin 990 با مودم 5G داخلی متصور است. همچنین گفته می‌شود این گوشی از صفحه نمایش OLED با دو ناچ نقطه‌ای یا سوراخ و دوربین پشتی 60 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در عین حال انتظار می‌رود Honor V30 مدل معمولی‌تر این سری با پشتیبانی از شبکه 4G باشد. برای این گوشی به‌کارگیری نسخه غیر 5G چیپست Kirin 990 و صفحه نمایش LCD با یک ناچ متصور است. در حالی که گفته می‌شود مدل Pro از شارژ سیمی 40 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی بهره می‌برد، برای مدل V30 تنها شارژ سیمی 22.5 واتی متصور است.

در سایه ممنوعیت‌های وضع شده از سوی دولت ایالات متحده و تمدید نشدن تعلیق 90 روزه، انتظار نمی‌رود هیچ یک از گوشی‌های سری V30 آنر به Google Play Services مجهز باشند.

نظر شما چیست؟ آنر وی ۳۰ 5G دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

همینجوری پیش بره فعالیت هواوی در زمینه موبایل به کشور چین محدود میشه.
واقعا حیفه همچین برندی فدای سیاست بشه

Milad7

باز اپل یه چینش دوربین را ترند کرد 😐 😐

_V_

این ک ترند خود هواویه

mm.niki

اپل فن گل
ابن چینش مربعی ترند خود هواویه
بهتره به سری میت 20 یه نگاهی بکنی
لطفا بدون اطلاعات سخن نگویییییید

Milad7

مشنگ خان حرف من اینه که چون اپل استفاده اش کرد تبدیل به ترند جهانی میشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)