حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب آنر وی ۳۰ دوربین چهارگانه مستطیلی آن را دوباره نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، شایعات

اخیرا تصویر جدیدی از قاب گوشی آنر وی ۳۰ (Honor V30) که طراحی مستطیلی دوربین آن را دوباره تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 قاب گوشی آنر وی ۳۰

آنر وی ۳۰

آنر وی ۳۰

همانطور که می دانید، گوشی آنر V30 در تاریخ ۵ آذر معرفی می شود. تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با این دستگاه منتشر شده، از جمله آنکه این محصول دارای ماژول دوربین چهارگوش بوده و برای دوربین سلفی دوگانه خود، از یک حفره درون نمایشگری بهره می برد. اما اخیرا تصویر جدیدی از قاب آنر وی ۳۰ به فضای مجازی راه یافته که شکل ظاهری پنل پشتی را کاملا نمایان می کند.

طرح اولیه قاب لو رفته است و همانطور که در تصویر زیر می بینید، یک ماژول چهارگوش نسبتا بزرگ در پنل پشتی تعبیه شده که دوربین چهارگانه را در خود جای می دهد. ظاهرا آنر تصمیم گرفته جایگاه حسگر اثر انگشت را روی فریم گوشی نگه دارد. در کناره های دستگاه، دکمه های کم و زیاد کردن صدا و همچنین دکمه پاور به چشم می خورد.

نمونه دوربین ۶۰ مگاپیکسلی آنر وی ۳۰ منتشر شد

با اینکه رندر منتشر شده واقعی به نظر می رسد، اما نمای شماتیکی داشته و جزییات آن مبتنی بر شایعات است. چیدمان مستطیلی دوربین در این تصویر، در واقع از گوشی گلکسی M30 سامسونگ گرفته شده و تنها دوربین چهارم آن کمی تغییر یافته است. حرف رنگی V و همینطور عبارت AI Vision در گوشه چپ بالا نیز الهام گرفته از گوشی آنر V20 هستند.

گوشی آنر V30 مجهز به مودم 5G، چیپست کایرین ۹۹۰ و نمایشگر تخت LCD بوده و از طراحی پانچ هول بهره می برد. آنر V30 در خارج از چین با نام Vera 30 عرضه خواهد شد، چرا که نام V30 قبلا توسط سایر تولید کننده های گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است. ظاهرا آنر V30 به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات را نیز دارد.

آنر وی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه ۶۰ مگاپیکسلی و نمایشگر OLED معرفی خواهد شد

نظر شما درباره آنر وی ۳۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

هوآوی همیشه بیشتر از هر برندی نشون داده علاقه شدیدی به سامسونگ داره،و این خبر هم دوباره نشون میده هوآوی یه تقلید دیگه از سامسونگ در نظر داره.

Milad7

این چینش دوربین خیلی زشته

android 10

نکته جالب این طراحی نبود طرح V هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)