حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه تیزر ویدیویی رسمی آنر وی ۳۰ (Honor V30) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | آنر، تماشا کنید

در حالی که منتظر ارایه شدن آنر وی ۳۰ هستیم به وفور و بی وقفه شاهد لو رفتن اطلاعات مختلف از آن بوده و به نظر می رسد چیز زیادی برای مراسم معرفی رسمی باقی نماند. امروز تیزرهای رسمی Honor V30 منتشر شده که می توانند جالب توجه باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سه تیزر ویدیویی رسمی آنر وی ۳۰ (Honor V30) را ببینید.

تیزر آنر وی ۳۰

آنر وی ۳۰

آنر وی ۳۰

پوستر تبلیغاتی از گوشی آنر V30 منتشر شده که در آن به وجود دوربین دوگانه سلفی و معرفی این محصول در تاریخ ۵ آذر اشاره شده بود. حال به تازگی شرکت آنر دو تیزر تبلیغاتی برای گوشی V30 در یوتیوب رسمی خود منتشر کرده است که در آن شاهد قابلیت‌های شبکه 5G این محصول و اشاره به ماژول دوربین سه گانه آن هستیم.

 

 

شرکت آنر امروز در یوتیوب رسمی خود سه تیزر تبلیغاتی با هدف نمایش قابلیت‌های شبکه 5G گوشی جدید V30 منتشر کرد، اما در این ویدئوها علاوه بر قابلیت‌های شبکه 5G این محصول، شاهد استفاده استفاده از ماژول دوربین سه گانه در این محصول بودیم. البته پیش از این برخی از رسانه‌ها تصاویر و رندرهایی از دوربین سه گانه این محصول منتشر کرده بودند، اما این موضوع تا به امروز به طور رسمی تایید نشده بود.

همان‌طور که در ویدئو زیر مشاهده می‌کنید، شرکت آنر فلاش LED را در ماژول دوربین سه گانه این محصول قرار داده است. البته پیش از شرکت آنر، سامسونگ از این طراحی در ماژول دوربین میان رده گلکسی M30S استفاده کرده بود. البته ماژول دوربین سه گانه V30، تنها نکته جالب این تیزر نیست، بلکه در این تیزر شاهد یک ساعت هوشمند جدید هستیم که به احتمال بسیار زیاد Honor Watch Magic 2 است.

گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و اگزینوس ۹۶۱۱ رسما معرفی شد

متاسفانه در این ویدبوها اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی مورد انتظار Honor V30 نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی و سایر قابلیت‌های این گوشی جذاب، باید تا معرفی رسمی آن در تاریخ 5 آذر منتظر بمانیم. البته با توجه به ویدئو منتشر شده توسط Honor، انتظار می‌رود که ساعت هوشمند Honor Watch Magic 2 در کنار گوشی هوشمند V30 معرفی شود. البته این موضوع به شکل رسمی تایید نشده است و فقط جنبه پیش‌بینی دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آنر وی ۳۰ دستگاه جذابی خواهد بود؟ زمزمه هایی هم درباره نسخه استون مارتین آنر وی ۳۰ به گوش می رسد که اگر اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شد با شما در میان خواهیم گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سردار بلوچ

نگفتم پشتش شبیه ای پنجاه و یک حالا هی بگید تو نگفتی 😂

Dr.Nazer

عقبش M30s جلوش S10 Plus، فقط لوگوی آنر روشه!

Milad7

طراحی دوربین بسیار زشته

سردار بلوچ

حالا اگه برعکس این اتفاق می افتاد که اول آنر معرفی میشد و بعد ام سی اس سامسونگ اونوقت می‌گفتید عجب طراحی زیبایی عجب چیزی حتی از آنر وی سی هم زیباتره …
منطق فن سامسونگی هارو درک نمیکنم …
اتفاقا خیلی هم زیباس از ام سی اس خیلی بهتر شده ..

_V_

هردوشون جالب نیستن و اینکه این ماژول و ماژول ام ۳۰ اس فرقی ندارن! چجوری میگید این زیباتره!

_V_

اتفاقا منم وقتی این پست اومد خواستم یه چیزی بگم ولی چون یه درصد احتمال جنجال دیدم نگفتم

یه فن هواوی هم موقع معرفی ام ۳۰ اس زیر پست اومدن دوباره نشون بدن که ایموجی زیاد دارن تو کیبوردشون اونوقت الان زیر این پست پیداشون نیست! البته فقط فن هواوی نمیشه بش گفت بهتره بگم مدافع منافع چین در خاورمیانه

Dr.Nazer

خانم افسون روی خط BBC هستید، فعال ترنجی و مدافع حقوق چین در خاورمینه😂

_V_

😂

chalton

با کمال احترام به طرفدارای هوآوی
چه بگویم نگفته ام پیداست
پشت گوشی m30s جلوی گوشی اس 10 پلاس
نمیدونم چرا هوآوی علاقه شدیدی به محصولات سامسونگ داره،هر کاری سامسونگ در طراحی انجام میده پشت سرش هوآوی هم همون کار رو انجام میده،البته خوبه برند سامسونگ رو سرمشق خودش قرار میده و ازش الهام میگیره ولی یکم هوآوی از خودش ایده داشته باشه بد نیست.

android 10

هی میخوام ساکت باشم ولی تو نمیزاری هواوی هم کم علاقه به هواوی نداشته اگه نوت 10 یادت باشه میدونی چی میگم
#P30pro
فنای محترم سامسونگ به خصوص اقای علیرضا و دکتر ناظر ازتون معذرت میخوام ولی این یکیو باید جواب میدادم

_V_

http://uupload.ir/files/jxgk_logopit_1573745419940.jpg
اینم برا دوستانی ک هی میگن نوت ۱۰ اسکیه!
پ.ن:این فقط یه ای۵۰ ئه که فلاش دوربینشو بردم راست دوربینش!

_V_

من دنبال جنجال نیستم چون سایت اره وضعش خوب میشه و من هم واقعا خوشحالم،،چون اگر فهمیدید یا یکم بهش فکر کردید اخیر من و البته بسیار بیشتر دکتر ناظر سعی در انجام تغییرات داشتیم

ولی اگر بحث اسکی بشه،،هم حرف هم پروژه برا ارائه زیاد دارم،،ولی اگر توهینی نباشه!

#ng

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)