حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر وی ۳۰ 5G پنجم آذر ۹۸ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 27 دیدگاه | آنر

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر وی ۳۰ (Honor V30) با سوراخ نمایشگر معرفی خواهد شد. پس از آن نیز خواندیم که آنر وی ۳۰ و آنر وی ۳۰ پرو با دوربین ۶۰ مگاپیکسلی در راهند. امشب رسما مشخص شده که تاریخ معرفی آنر وی ۳۰ 5G پنجم آذر ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی آنر وی ۳۰ 5G

تاریخ معرفی آنر وی ۳۰ 5G

تاریخ معرفی آنر وی ۳۰ 5G

نمی دانم به یاد دارید که سال گذشته در بهبوهه معرفی اولین گوشی با سوراخ نمایشگر نسل کنونی این خانواده یعنی آنر V20 معرفی شد، اولین گوشی بازار به حساب می‌آمد که به دوربین سلفی قرار گرفته درون سوراخ نمایشگر مجهز شده است. حالا در آنر V30 نیز دوباره شاهد چنین طراحی خواهیم بود ولی به جای حفره دایره‌ای شکل، شاهد حفره‌ای بزرگ‌تر هستیم که در آن دو دوربین سلفی جای می‌گیرند، بله، چیزی شبیه به گلکسی اس ۱۰ پلاس. از آن‌جایی که سنسور اثر انگشت نیز به جای زیر نمایشگر در کنار دستگاه قرار گرفته، احتمالا تکنولوژی نمایشگر همچنان LCD خواهد بود.

البته انتظار داشتیم این گوشی در مراسم دیگری هم در اوایل سال بعدی معرفی شود و نام آن نیز تصور می‌کردیم آنر ویو ۳۰ باشد. اما به تازگی عکسی از بسته‌بندی این محصول لو رفته که به نظر آنر تصمیم گرفته این بار View را کنار گذاشته و از نام Vera 30 استفاده کند. همچنین روی این بسته‌بندی، می‌توان مشاهده کرد که این محصول از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند که در این صورت، یعنی احتمالا شاهد پردازنده Kirin 990 خواهیم بود که آن را پیش‌تر در گوشی هواوی میت ۳۰ دیده‌ایم.

نام Vera که برای این گوشی انتخاب شده، ریشه‌ای لاتین دارد و به معنی آن «واقعیت» یا «حقیقی» است. با این تفاسیر احتمالا آنر هم می‌خواهد با این نامگذاری، این برند جدید از گوشی‌های خود را برای کاربران وفادار و واقعی خود تبلیغ کند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید که آنر وی ۳۰ 5G را بپسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سردار بلوچ

ای جووون خیلی خشگله 😍مث اس ده پلاس

سردار بلوچ

یه بالارده در لباس پرچمدار 😍

chalton

گوشی کپی از سامسونگ
اسم کپی از الجی

CAT

ایسوس

سردار بلوچ

پشتشم میگن شبیه ای پنجاه و یک سامسونگه …
اینجوری که پشت و روش یکی میشه 😂

ALiKiNG

تمام سری ام و سری آ سامسونگ ب جز ا80 ک خودش ی ا شغا ل تمام عیاره کپی هواوی و بقیه برندای چینی ان
این همه سامسونگتون لاف زد من ناچ نمیزارم من aux حذف نمیکنم جفتشم انجام داد

Dr.Nazer

#این_چرا_اس_10_پلاسه؟!

afsoon

تلافی هست دیگه .یادت رفته نوت۱۰ و نوت۱۰ پلاس همون پی سی پرو بودن؟ 😊😂هیشکی اندازه سامسونگ اسکی نمیکنه

Dr.Nazer

مفهوم اسکی میدونه چیه؟ اگه اینطوره که شیائومی سر تا پای شرکتش اسکیه! دخترم کپی کردن انقد ساده نیست که سامسونگ بیاد از هواوی که سر جمع دوساله شده برند کپی کنه؛ وقتی اطلاعات نداری اظهار نظر نکن. من اگه بخوام از هر کامنتت ایراد بگیرم باید سایت و ترک کنی!

Jason bourn

از نظر ایشون اگزینوس ۹۸۰ و ۹۹۰ هم اسکی از ک.یرین ۹۸۰ و ۹۹۰ هستن و سامسونگ بلد نیست نام گذاری کنه اومده از نام های هواوی اسکی رفته 😂😂😂

_V_

باز این از اسکی حرف زد! برو خونتون

ترول،،خوب شد نوت ۱۰ همون طراحی ای۷ رو اومد یه tof گذاشت سمت راستش تا یکم دست اینا حرف برا گفتن بده😂😂

ALiKiNG

ناموسا نوت10 پلاس شبیه ا7 نیستا:/
اون گرده اون مستطیله
اون فلشش کنارشه اون پایینشه
ربطی ندارن:\

m.b

اگر میخوای ترول هم باشی تو ترول بودن تا جایی پیش برو که یک روز مجبور نشی مثل چالتون با اکانت فیک خودتو ریپلای کنی که الان پایین پست با اکانت اشکان کمالوند که خودشه، خودشو ریپلای کرده فکر میکنه همه مثل خودش احمق هستن…
یا خواستی از سامسونگ ایراد بگیری و ایرادت دروغی بود هیچوقت حرف از آدرس دادن برای ثابت کردن به دیگران یا منبع دادن و غیره نده چون بعداً مثل چالتون تو زومیت میشی که گفت فلان گوشی فلان مشکل رو داره و آدرسشم دارم…یکی گفت من میتونم برم ببینم و آدرس رو بده…بیچاره کپ کرد ترسید فرار کرد اومد اینجا میگه فیک چقدر اینروزا زیاد شده…😂یعنی انقدر احمقِ که دیده تمام منفی هایی که بارش کردن و دوباره پرتش کردن ترنجی اما با خودش نگفت اگر اینو به بقیه بگم یعنی به بقیه فهموندم که اون نظر رو دیدم که یارو از من آدرس خواسته و من از ترس اینکه واقعیت حرفمو بفهمه ندادم آدرسو…و دستم که دروغ گفتم رو میشه… ایقدر دیگه دوزاری نباش 😂
خواستی ترول باشی ترول باش ولی تا مرحله چالتون شدن پیش نرو…👌

chalton

انقدر کودن هستی انقدر عقب افتاده ای که خودتو تابلو میزنی به اون راه،گفتم mi 9 lite ها مشکل ای سی شارژ دارن،پاساژ بودم طرف یه هفته بود خریده بود مشکل ای سی شارژ پیدا کرده بود و تعمیراتیه میگفت این چندمین نفره که این مشکل براش پیش میاد و میارن برای تعمیر،گفتم منفی یک یه مغازه هست فقط فقط گوشی های چینی تعمیر میکنه پلاکش رو یادم نیست ولی بری منفی یک به هرکی بگی مغازه ای که ففط چینی تعمیر میکنه کیه همه بهت نشون میدن.
دوستان دیگه ادرس از این واضح تر داریم؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ببین چقدر اسکولی که یکی از طرفدارای شیائومی تو تل.گرام بهم پیام داده میگه داداش تو سایت داری اینو قهوه ای میکنی لطفا جمع نبند نگو طرفدارای شیائومی همشون ترولن،ما با اون کاری نداریم اصلا اون کلا با خودشم مشکل داره،ببین دیگه چی هستی که طرف میگه ما رو نچسبون به مصطفی،زومیت تو دو روز 15 تا اکانت فیک یه دفعه پدیدار شد چرا واسه چی؟چون من کامنت گذاشتم اونجا و تو هم که وقتی من کامنت میزارم انگار شوهر ن.نت کامنت گذاشته سریع با منفی های فیکت مخالفتت رو نشون میدی.
ممنونم که با واکنش سریع که دادی به بقیه ثابت کردی که گروه ها واقعیت داره.
برو باز اکانت فیک بساز منفی بده،من اصلا واسم مهم نیست تازه بیشتر انرژی میگیرم،با اکانت های فیکت زو.میت رو هم به گند بکش.

android 10

چرا اس ده پلاسا رو میریزین تو آنرا؟؟؟

chalton

یه نفر که اسمش رو نمیارم که شاخ نشه میره تو گروه هایی که توش عضو هست و همشون هم طرفدار برندی چینی هستن حالا چه برندی خودتون میدونید،میره تو گروه ها میگه برید زو.میت و ت.رن.جی اکانت بسازید و به چالتون منفی بدید🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏👏👍👍👍واقعاً کارتون سخته خدا قوت،اگه قرار بود این جور کارا واسم مهم باشه که دیگه کارم زار بود،واقعا فکر نمیکردم انقدر عقب مونده و بچه باشه،ادامه بده،همین که یه نفری خرابتون کردن خودش گویای همه چی هست🤣👏

سردار بلوچ

داداش مگه فیلم جومونگه که مردم گوگوریو رو بر علیه تسو جمع کنه و شبانه بهش حمله کنه ؟؟؟
😂😂

اشکان کمالوند

اگر حرفایی که زدید واقعا اتفاق افتاده باشه خیلی متاسفم برای اون کاربری که نمیتونه کاری بکنه مجبوره از این بچه بازیا در بیاره،به نظر من جواب اینجور ادمارو ندی بهتره بزار خوش باشن،اونایی هم که حرفش رو گوش میدن حکم بَرده رو دارن.

ALiKiNG

چالتون من خبرای میکس الفا رو چک کردم نگفته بود الفا منعطف واقعیا
میخوای ی چک دوباره بکن!!

m.b

یعنی واقعاً نمیدونین دروغ گفته؟🤦‍♂️😂
مثل اکثر حرفاش دروغه…
اون اشکان کمالوند هم خودشه…
اون گروه هم دروغ گفت…
نافشو با دروغ بریدن این بشر…

smartiz

ی سری رندر از شیائومی می 10 منتشر شده خیلی قشنگه فکر کنم زبان طراحی میکس الفا استفاده کرده:
https://www.gizchina.com/2019/11/12/xiaomi-mi-10-renderings-show-waterfall-screen-design-and-more/

سردار بلوچ

داداش ما که دلشو نداریم چرا دنبال رندر باشیم …
نهایتش اگه من شش تومن دلم بیاد برای گوشی خرج کنم ..

علی شیخ زاده

برگ برنده هواوی چیپست کرین ۹۹۰ ۵جی با مودم داخلیه.
تنها چیپست حال حاضره و فکر میکنم تا ورود رقبا چند ماه زمان هست پس هواوی میتونه از این فرصت استفاده کنه

سردار بلوچ

اگه کرین ۹۹۰ فایوجی بزارن رو نوا ۶ قدرت پردازندش خیلی قوی میشه حیف تو ایران نمیاد بخریمش ..😔

سردار بلوچ

تایید شد پشت آنرا وی سی شبیه طراحی ای پنجاه و یک سامسونگه جلوشم شبیه اس ده پلاس پردازندشم کرین ۹۹۰ فایو جی و شارژ سیمی ۲۲٫۵ وات و صفحه نمایش اولد

Amir galaxy

پشتش شبیه a51 ؟!
مگه a51 معرفی شده که میگی
بزار ببینیم کدوم زودتر معرفی میشه…

Milad7

اس ده پلاس معکوس وارد میشود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)