حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش فروش موبایل های هوشمند در بازار امریکا

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اسمارت‌فون

به نظر می رسد که کاهش فروش گوشی های همراه در آمریکا ادامه دارد. نتایج به دست آمده نشان می دهند که اپل در سه ماهه سوم سال میلادی، بهتر از حد انتظار عمل کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره کاهش فروش موبایل های هوشمند در بازار امریکا صحبت کنیم. 

کاهش فروش موبایل های هوشمند در بازار امریکا

دوربین آیفون ۱۱

دوربین آیفون ۱۱

به نظر می رسد که کاهش فروش گوشی های هوشمند در ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم سال جاری نیز ادامه یافته است. گزارش های مختلف نشان می دهند که این محصولات فروش بسیار کمی در مقایسه با سال گذشته داشته اند. تنها در ماه اوت، فروش گوشی های هوشمند به 4 درصد رسیده و فقط 11.3 میلیون دستگاه در این ماه خریداری شده اند. میزان کلی فروش در ماه جولای و اوت، به 10 درصد تنزل یافته است.

در این میان شرکت اپل توانسته به لطف معرفی گوشی های سری آیفون 11 میزان فروش محصولات خود را طی چند هفته اخیر افزایش دهد. ظاهرا تعداد تقاضا برای آیفون 11 پرو مکس چه در زمان پیش فروش و چه در هنگام ورود به بازار، به مراتب بیشتر از دو مدل دیگر بوده است. با این حال تحلیلگران پیش بینی کرده اند که طی هفته های آینده، فروش گوشی ارزان و کوچکتر آیفون 11 نسبت به سایرین بیشتر خواهد بود.

از طرفی، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S10 توانسته تا محبوبیت بسیاری را در آمریکا به دست آورد. با اینکه فروش این محصول نسبت به سایر گوشی های اندرویدی بیشتر بوده، اما سامسونگ نیز طی چند هفته اخیر با مشکلات بسیاری مواجه بوده است. شرایط برای فروش گوشی های میان رده A10e ،A20 و A50 تغییر چندانی نکرده اما بر خلاف تصور عموم، سری گلکسی نوت 9 نسبت به سری نوت 10 موفقیت بیشتری در بازار داشته است. شرکت سامسونگ به لطف فروش بالای گلکسی S10 5G در ایالات متحده آمریکا، همچنان لقب فروشنده برتر گوشی های 5G را بر دوش می کشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این کاهش فروش موبایل در بازارهای پرسود مانند امریکا چه به سر شرکت هایی که تمرکز زیادی روی موبایل های پرچمدار دارند می آورد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خیلی خوبه خدا کنه فروش کمتر بشه
تا مثل خر قیمت افزایش ندن

online_wireless

از پس قیمتارو میبرن بالا، یه زمانی پرچمدارا نهایت قیمتشون ششصد تا هفتصد دلار بود.
همون بهتر که تا میشه فروششون کمتر بشه تا حساب کار دستشون بیاد.

علی شیخ زاده

آیفون ۱۱ پرو مکس اگه زیر هزار دلار قیمت گذاری میشد فروشش چندین برابر میشد

afsoon

درآمد آمریکایی ها سی درصد امسال افت کرد و تراز شاخص به ۳.۲ تریون دلار رسید درست مثل زمان اباما .ترامپ فقط توی یه مدت محدود شاخص رو تا ۴.۷ تریون دلار افزایش داد اونم با ۱۳ تریون دلار بدهی جدید .با این کاهش درآمد هم خرید ها پایین میاد و طبیعی هست

Milad7

نوت9؟ فکر نمیکنم فروش بالایی داشت

Milad7

محصولات اپل عالی هستن ولی یه مقدار قیمت بالایی دارن .خصوصا تو ایران
گوشی 100 دلاری اپل 18 میلیونه!

Milad7

کی دیس میده؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)