حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل اچ تی سی علت ضعف این برند در دنیای موبایل را عنوان کرد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

بر کسی پوشیده نیست که اچ تی سی اصلا اوضاع خوبی در دنیای موبایل ندارد. مدیر عامل جدید این شرکت تایوانی اما می داند که چرا این شرایط حاکم است؟ مدیرعامل اچ تی سی علت ضعف این برند در دنیای موبایل را عنوان کرده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ضعف اچ تی سی در بازار موبایل

اچ تی سی

اچ تی سی

مدیرعامل اچ تی سی که پیش از این مسئولیت مدیریت اپراتور Orange کشور انگلستان را بر عهده داشت، طی مصاحبه‌ای با وبسایت Techcrunch ضمن اعلام برنامه بلند مدت HTC، از دلایل بازماندن این شرکت در رقابت با سایر بزرگان دنیای موبایل سخن گفت.

اچ تی سی سرمایه‌گذاری برای خلق نوآوری‌های سخت‌افزاری و ایده‌های جدید را متوقف کرد. این درحالی است که اپل و رقبای اندرویدی، علی‌الخصوص هواوی عملکرد فوق‌العاده‌ای را در این زمینه از خود نشان داده‌اند.

مدیرعامل HTC می‌گوید:

تمرکز روی VR تصمیم صحیحی بود منتهی در زمانی نادرست گرفته شد. این تصمیم سبب شده بخش موبایل HTC با مشکلات متعددی مواجه شود و به طرز چشمگیری ضعیف‌تر از رقبا شود.

اچ تی سی شبکه 5G را بستر اصلی واقعیت مجازی فراگیر برای پخش فیلم و بازی می داند

او همچنین از چشم‌اندازی متفاوت با راهبرد پیشین HTC سخن گفت. به گفته وی این کمپانی قصد دارد بجای تمرکز روی کشورهای در حال توسعه و محصولات رده‌پایین تا میان‌رده، روی کشورهای توسعه یافته و محصول‌های رده‌بالا و پرمیوم تمرکز کند.

«قدرتمندترین عملکرد سخت‌افزاری و بهترین کیفیت دوربین» اهدافی است که مدیرعامل جدید HTC قصد دارد با آن به جسم نیمه‌جان بخش موبایل این غول تایوانی جان دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی بازخواهد گشت؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

راه چارش فقط کم کردن قیمتا و افزایش امکانات هست یا پیوستن به پروژه اندروید وان

mostafa3

چقدر زود خودشو کشید کناره
حیف

MohammadFarhaadi

مگه اپل که پریمیوم میزنه بیخیال بازار جهان سوم و توسعه یافته شده!؟یا برندهای دیگه؟!این همش برمیگرده به عدم آینده نگری و پیروی نکردن از ترند بازار.

Milad7

گند زدی داداچ …

Milad7

یادش بخیر اچ تی سی… لعنتی چه اسپیکرهایی داشتن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)