حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی درحال کار بر روی تلفن‌همراهی با صفحه نمایش 18:9 می‌باشد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اسمارت‌فون، شایعات

همانند دیگر شرکت‌ها، اچ‌ تی‌ سی هم به احتمال زیاد، دستگاهی را در نمایشگاه MWC سال 2018 معرفی خواهد کرد و از این جهت، شایعات زیادی تا به آن روز درمورد این دستگاه به بیرون درز خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.درحال حاضر یو 11 پرچمدار اچ‌ تی‌ سی است و احتمال می‌رود تا در نمایشگاه MWC شاهد رونمایی این کمپانی از یو 12 باشیم. اما هنوز معلوم نیست که کمپانی تایوانی ما قصد رونمایی از یو 12 را دارد یا خیر اما با توجه به شایعات اخیر و نزدیکی ما به این نمایشگاه می‌توان احتمالات مختلفی را در نظر گرفت.

بنابر گزارش‌های جدید توسط فاش کننده مشهور ما، “Evan Blass” کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی قصد رونمایی از یک تلفن میان‌رده را دارد که ظاهرا با اسم رمز “Breeze” قرار است در بنچمارک‌‌ها و منابع مختلف دیگر مشاهده شود.

همانطور که گفتیم این گوشی با اسم رمز Breeze شناخته می‌شود و به احتمال زیاد اولین گوشی اچ‌تی‌سی خواهد بود که از صفحه نمایش 18:9 برخوردار است. به غیر از نسبت تصویر، ابعاد صفحه نمایش این دستگاه 5.5 اینچی می‌باشد. حاشیه‌های کم می‌تواند نقش برگ برنده را برای طراحی این گوشی بازی کند.

اچ تی سی بریز (HTC Breeze)

اچ تی سی بریز (HTC Breeze)

از مشخصات دیگر این گوشی می‌توان به 2 گیگابایت رم اشاره کرد که در سال 2018 می‌توان گفت رقمی کم می‌باشد و گوشی‌های امروزی همگی از حداقل 3 گیگابایت رم برخوردار هستند. البته گوشی‌هایی مثل نوکیا 2 و به احتمال زیاد یک نیز وجود دارند که با وجود اینکه در سال 2018 هستیم، هنوز از یک گیگابایت رم برخوردار هستند.

16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی سلفی، برای گرفتن تصاویر زیبا و ذخیره تعداد زیادی تصویر و فایل‌های مختلف برای یک کاربر عادی مناسب هستند.

پردازنده دستگاه، مدیاتک است اما هنوز مدل آن معلوم نیست و یک باتری 2730 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی را دارد. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من که هیچ امیدی به اچ تی سی ندارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji