حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خروج اچ تی سی از بازار هند

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، برترین‌های ترنجی

به نظر می‌رسد که شرکت تایوانی HTC در حال خروج از بازار هند است. به گزارش Econimic Times برخی از مدیران ارشد این شرکت در حال استعفا هستند. برخی از کارمندان این شرکت نیز درخواست خارج شدن از آن را دارند. این شرکت توافقنامه‌های پخش موبایل را نیز در هند متوقف کرده است. تولید محلی موبایل های اچ تی سی نیز حدود یک سال است که متوقف شده بوده و همه این ها خبر از یک خروج می دهد! با ترنجی همراه باشید تا جزئیات بیشتر را بخوانیم.

طبق گزارش‌ها اچ تی سی کسب و کار VR  خود را در هند ادامه خواهند داد ولی مستقیماً از تایوان کنترل می شود.  در این کسب و کار هدست های واقعیت مجازی HTC Vive و HTC Vive Pro قرار دارند. یکی از مدیران اچ تی سی می گوید که شاید این شرکت تایوانی بعداً برای فروش انحصاری به بازار هند بازگردد اما در حال حاضر برنامه خروج از این بازار را دارد. یکی از سخنگویان اچ تی سی گفته است که آنها به فروش موبایل ادامه می‌دهند اما به نظر می‌رسد تا زمانی که انبارهای آنها خالی شود.

‏اچ تی سی در هند نیز مانند دیگر بازارها دچار مشکل است. در این بازارها اگر کاربران موبایل پرچمدار بخواهند سراغ اپل و سامسونگ و اپل می روند و اگر موبایل ارزان قیمت تر بخواهند سراغ برندهای ارزان تری مانند شیائومی و وان پلاس می روند. در حقیقت وضعیت اچ تی سی با ال جی و سونی خیلی متفاوت نیست اما تایوانی ها زودتر به این موضوع پی برده و سعی می کنند که جلوی ضرر را بگیرند. متاسفانه با جدیدترین پرچمدار این شرکت که عملکرد خوبی هم نداشته نمی توان امیدی به احیای این برند حداقل در بازار هند داشت. در حال حاضر این شرکت تنها یک درصد سهم بازار هند را دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید تایوانی ها چه تصمیم برای ادامه برند خوشنام موبایل خود دارند؟ HTC به زودی از رقابت حذف می شود؟ متاسفانه در بازار کشورمان نیز وضعیت اچ تی سی چندان مشخص نیست!

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

واقعا حیفه اچ تی سی ،بنظر خودمم یو12+ به اندازه ای که یو11 خوب بود نتونست باشه.
یو11 خیلی خوبه ولی یو12+ خیلی بی سر و صدا اومد و زودم ساکت شد همه چیز.همین گوشی و بدن دست سامسونگ جوری بازار یابی میکنه که کلی فروش داشته باشه.مشکل اصلی اچ تی سی فقط بازاریابی و تبلیغه

Shiral

کاملا قابل پیشبینی و اتفاقا برخلاف دو برند دیگر بدون مقاومت زیاد در مقابل واقعیت.
اچ تی سی یا مجبور است در تیم مدیریتی و سیاست گذاری ها تغییرات کلان بدهد یا ان را واگذار به تیم خلاق تری کند یا به موقع از بازار خارج شود که ظاهرا گزینه اخر استارت خورده است

Dariushrd

فعلا تنها ایراد پرچمدارای اچ تی سی باتری ضعیفشون هست…در بقیه موارد همیشه خوب بوده…اصلا دلم نمیخاد از رقابت حذف بشه

Amin

دوست عزیز؛
مسلما خوبه.
ولی واقعا کم میاره نسبت به سامسونگ و اپل مثلا.
دلیلش همینه.
رقابت دنیای موبایل خیلی زیاده، برای همین خوب بودن کافی نیست، بهترین یودن میخواد.

Shiral

U11 فوق العاده بود و واقعا مشکل عمده گوشی های اچ تی سی باطری های اون هستند.هیچوقت اولین گوشی اچ‌ تی سی را که خریدم hero را فراموش نمیکنم.برندی خاص میباشد که اگر ایرادات جزیی اش برطرف بشه یکی از بهترین هاست.

Babak.kh

حیف واقعا
محصولات بشدت باکیفیتی داره حتی الان که این اوضاعشه…
من یو ۱۱ خودمو میخوام بدم داداشم،برای ریجستری باید چیکار کنیم؟
و اینکه خودمم یه وان پلاس ۶ دارم میگیرم،اون برام هزینه گمرکی و رجیستری داره؟
کلا گیج شدم سر این رجیستری

!HTC is dead

Persiaparsi

نسل شماها هنوز تموم نشده یعنی هر جای دنیا بگردین بعیده هیچ جا نمی بینین که یه نفر اینجوری کامنت بذاره این طور که پیداست شماها مرده این اونم از نوع متحرکش که فقط فضا رو اشغال کردین و نفس الکی می کشین!

Persiaparsi

نسل شماها هنوز تموم نشده یعنی هر جای دنیا بگردین بعیده هیچ جا نمی بینین که یه نفر اینجوری کامنت بذاره ولی این طور که پیداست شماها مرده این اونم از نوع متحرکش که فقط فضا رو اشغال کردین و نفس الکی می کشین

دکتر رسول آریان

گوه بخور

Persiaparsi

واقعا تو مریضی یا مشکل روحی روانی چیزی داری که همیشه باید الجیو بچسبونی به سونی بعدشم اگه اچ تی سی در حال حاضر با گوگل قرارداو بسته و از این بعد اوضاعش بهتر می شه مثلا خود سامسنگ تو چین و اپلم تو هند از بازارشون حارچ شدن کلا وضعیت این دو بازار کمی عجیب غریبه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)