حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار بروزرسانی اندروید 8 برای اچ تی سی 10 آغاز شد

اچ‌تی‌سی 10 یکی از برترین تلفن‌های اچ‌تی‌سی می‌باشد که از مشخصات سطح بالایی برخوردار بود. حال، اچ‌تی‌سی طبق اعلام قبلی خود قصد ارائه بروزرسانی اندروید 8 را برای این دستگاه دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اندروید 8 را می‌توان یکی از موفق‌ترین نسخه‌های اندروید دانست که نسبت به نسخه‌های قبلی خود بسیار کارآمد‌تر و بهبود یافته‌تر است.

شرکت اچ‌تی‌سی چند وقت پیش اعلام کرد که قصد ارائه بروزرسانی اندروید اوریو یا همان اندروید 8 را برای گوشی اچ‌تی‌سی 10 دارد. خب این شرکت به حرف خود عمل کرده است و شاهد انتشار این بروزرسانی برای 10 هستیم.

ظاهرا این آپدیت با شماره ” 3.16.617.2 ” منتشر شده است. همچنین شما می‌توانید به صورت دستی و با دانلود 1.8 گیگابایت، این آپدیت را به صورت دستی نصب کنید. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقداری صبر کنید تا این بروزرسانی برای منطقه شما نیز ارائه شود.

حال که اچ‌تی‌سی به حرف خود عمل کرده است باید به این موضوع اشاره کنیم که این کمپانی به غیر از 10 قصد ارائه بروزرسانی برای U11 و U Ultra را نیز داشت که U11 این آپدیت را در نوامبر سال گذشته دریافت کرد.

آپدیت اچ‌تی‌سی 10 هم اکنون تنها برای گوشی‌های آنلاک آمریکا در دسترس می‌باشد و امیدواریم به زودی شاهد ارائه این بروزرسانی برای دیگر مناطق نیز باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اچ تی سی ۱۰ زودتر از u 11 آپدیت شده؟؟؟؟؟!!!!!!

سینا عطایی

نه یو 11 گرفته و حتی توی ایران هم ارایه شده

Peiman

آهان .ممنون . یه لحظه اشتباه متوجه شدم

Sadeghh

نوامبر؟؟؟!!!
اشتباه نوشتید؟!

سینا عطایی

منبع مطلب نوشته البته و شاید منظور نوامبر سال گذشته بوده که دریافت کرد اولین نسخه آزمایشی رو

mTAAHAAm

بطور کلی گوشی پیشتازیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji