حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتفلیکس می گوید نماوا از ما دزدی می کند

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار داخلی

دیروز بود که در ترنجی درباره بسته شدن سایت های دانلود فیلم ایرانی خواندیم. برخی می گفتند که این به دلیل VOD های ایرانی مانند نماوا است. حالا جالب است که نتفلیکس به نماوا واکنش نشان داده است. نتفلیکس می گوید نماوا از ما دزدی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دزدی نماوا از نتفلیکس

نماوا

نماوا

کاربران فضای مجازی که بابت بسته شدن سایت های دانلود فیلم در ایران خشمگین شده اند، نوک پیکان انتقادات خود را به سوی شرکت های VOD در ایران نشانه رفته اند و به نشانه مخالفت با فعالیت آنها در فضای کنونی، به صفحه اجتماعی نتفلیکس (مشهورترین شرکت VOD در جهان) رفته و در بخش کامنت پست های این شرکت، به انگلیسی این پیام را درج کرده اند «نماوا در حال دزدی از شماست! »

میزان تعداد بالای این کامنت ها در نهایت سبب شد تا نتفیکس در صفحه اجتماعی اش به این پیامها پاسخ دهد و با انتشار پستی کنایه آمیز از «مرد مورچه ای» ، پیام کاربران را تکرار نماید! این پیام حاوی تصویر قهرمان فیلم « مرد مورچه ای » است که در اصل یک شخصیت دزد محسوب می شود. نتفلیکس در عنوان این تصویر نیز با کنایه، به جای کلمه ” مورچه ” از عنوان ” عمه ” استفاده کرده که معنی « مرد عمه ای » را تداعی می کند و بیانگر نقض قانون کپی رایت در ایران می باشد!

علی رغم اعتراض کاربران فضای مجازی به شرکت های VOD ایرانی که آنها را مسبب اتفاقات روزهای گذشته می دانند، این شرکت ها اعلام کرده اند که هیچ نقشی در بسته شدن سایت های دانلود فیلم ندارند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این روش کسب درآمد سرویس های VOD ایرانی صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAVAD

اگر قرار به بسته شدن باشه نماوا و فیلیمو و اینها هم باید بسته بشن ، چون دقیقا اینا هم دارن همون کار رو انجام میدن، فیلم خارجی و ایرانی میزارن پول میگیرن، سایتای دیگه هم فیلم میزاشتن بعضا پول میگرفتن بعضیاشونم مثل دیبا رایگان بودن، حالا اینکه چرا فیلیمو و نماوا حمایت دولت رو داشتن یا اینکه دولت بهشون کاری نداشته خدا عالمه، حالا توی بحثای فیلمای ایرانی که فروش قانونی باشه درسته و قبول، اما در مورد فیلمای خارجی فیلیمو و نماوا هم غیرقانونی فیلمارو قرار میدادن توی سایتشون پس باید عین هم باهاشون برخورد بشه در این مورد

Naranj

همه چیز رو دارند انحصاری میکنند.مثل موبایل.کلا هر چیزی توش پول باشه یک فیلمی سرش در میارن

Mani

جونم نتفیلیکس

Genesis

مشکل اینه که هموطنان ما کل رو ول میکنن به جز میچسبد.
مگه فقط نماوا دزدی کرد؟؟
مثل همین داستانا رو سره جریان اهنگ یاس هم دیدیم

HM-Royal

ملت باید اینا رو بایکوت کنن که به خاک سیاه بیفتن

Milad7

نماوا و فیلیمو را ریپورت کنید

Milad7

تاینی را بستن کسی صداش در نیومد الانم رفتن سراغ دیبا و فیلم 2 مووی

MohammadFarhaadi

دقیقا.دو تا از خوبهای دانلود فیلم و سریال که در کنار هستی دی ال ازشون فیلم دانلود میکردم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)