حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

علت بسته شدن یا از کارافتادن سایت های دانلود فیلم در مهر ۹۸ چیست؟

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | اخبار داخلی

 

از روز گذشته شاهد اختلال گسترده در بزرگترین سایت های دانلود فیلم و سریال در ایران هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم علت بسته شدن یا از کارافتادن سایت های دانلود فیلم در مهر ۹۸ چیست؟

بسته شدن یا از کار افتادن سایت های دانلود فیلم

بسته شدن یا از کار افتادن سایت های دانلود فیلم

بسته شدن یا از کار افتادن سایت های دانلود فیلم

 

پس از اتفاقاتی که دو سال گذشته برای تاینی موویز، یک سایت مشهور دانلود فیلم رخ داد و منجر به تعطیلی پر سر و صدای آن شد، حالا خبر رسیده که بسیاری از سایت های دانلود غیر مجاز فیلم در ایران بطور همزمان از کار افتاده اند.

هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص از دسترس خارج  شدن همزمان محتوای آنها منتشر نشده اما یکی از مدیران این وب سایت هاه در فضای مجازی با انتشار متنی بلند اعلام کرده که این اتفاق پس از شکایت یکی از شرکت های VOD در ایران رخ داده است.

این موضوع واکنش های بسیاری را در فضازی مجازی به همراه داشته و باید در روزهای آتی منتظر انتشار خبرهای تکمیلی و موضع رسمی مدیران فضای مجازی در این خصوص بود.

سرویس های VOD

سرویس های VOD

این روزها شاهد این هستیم که دور جدید و شدید، محدودیت سایت‌های دانلود از دیروز رخ داده است. هنوز هیچ خبر رسمی در مورد این قضیه منتشر نشده است. کاربرانی که وارد سایت‌های دانلود می‌شوند، شاهد صفحات اغلب به‌روز نشده سایت‌ها می‌شوند و وقتی می‌خواهند چیزی دانلود کنند، متوجه می‌شوند که لینک‌های دانلود کار نمی‌کنند.

لینک‌های دانلود کار نمی‌کنند

اینترنت

اینترنت

در واقع گفته می شود که با حکم مقام قضایی کلیه سرورهای داخلی که با سایت‌های دانلود همکاری می‌کردند، فعلا موقتا از خدمات‌رسانی به سایت‌های دانلود عذر خواسته‌اند.

در هر حال همچنان صورت مسئله اصلی پابرجاست. اینکه با مخاطب‌های میلیونی که دوست دارند آثار روز دنیا را ببینند چه باید کرد؟ آنها نیازشان را بیش و کم به هر ترتیب برمی‌آورند.

 

شما به این مشکل دانلود از سایت های فیلم برخورده اید؟ ترجیح می دهید فیلم را دانلود کنید یا آنلاین ببینید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mashallah_khan

به سوی کره شمالی و فراتر از آن

Genesis

😂👌🏼👌🏼

Mani

یا خدا رکورد لایک ها رو زدی

Dr.Nazer

۲۰۹ تا لایک با چی زدی لعنتی😐

_V_

۲۱۲ لایک /-:

Mashallah_khan

من واقعا متاسفم برای یه عده
واقعا متاسفم
کامنت های من که حاوی هیچ فحشی نیست و یا توهین خانوادگی ای نداره میان اکانت بنده رو بلاک میکنن ولی الاق بی خار مادری مثل چالتون و اکانت های فیکش که از اسم اکانت دیگران سو استفاده میکنه و باهاشون همش فحاشی میکنخ داخل سا یت فعال هستن که هیچ بار علمی ای ندارن
واقعا متاسفم برای اد مین که نمیدونه کدوم اکانتو حذف کنه

chalton

سلام بر خاله سوسکه
خاله سوسکه گوشت تلخی هم تو هم اون اسکول حامل و واعظ شما سه تا واقعا گوشت تلخ ترین ادمای این سایت هستید واقعا گوشت تلخید.من نمیدونم شما سه تا از تکنولوژی چی حالیتونه،سر هز ک… خر در نمیارید میاید تو سایت تکنولوژی چیکار اخه،برید تو اینترنت عکسای ماشین ببینید یا بروسلی،اخه شما سه تا احمق رو چه به سایت های موبایل.

Arrow

خبر تقلب سامسونگ توی بنچمارک ها اومد چولتون برو نظر بده بخندیم 🤣🤣

_V_

زرشک

تو خوبی ک همش خبرای ایکس شر جاهای دیگرو کپی پیست میکنی اینجا و هزارتا جا کمی پیست میکنی و جز اینم فقط میای ب بقیه فوش میدی

شاید باورت نشه یه کامنت ندیدم ک یه چیز علمی_تخصصی داشته باشه ازت😂😂😂

باز این ماشالا یا مصیب حداقل بار علمی هم میدن گاهی اوقات تو چی /-:

chalton

بار علمی واسه کی بزارم؟؟؟واسه ابله هایی مثل تو که تو این سایت زیاد هستن،هرچی با شما علمی تر و منطقی تر صحبت بشه شما ترول تر میشید،این حرف من ثابت شده هست،همون مصیب رو که میگی چند بار علمی باهاتون حرف زد چند بهر ترول بهزی در اوردید و حمله کردید بهش،چند بار مسخره کردیدش؟نه پسر جون به شما طرفدارای چینی با علم صحبت کردن نیومده فقط فقط فقط باید مثل خودتون رفتار کرد،منم همین راه رو در پیش گرفتم،دقیقا مثل خودتون رفتار میکنم.

MohammadFarhaadi

آنلاین دیدن برای اون کشوری خوبه که همیشه دوبله یا زیرنویس فیلم و سریالا رو تو کانالهای آنلاین میتونن با زبان کشورشون ست کنن اونم اصل فیلم نه مثل ما که سایتای آنلاین کل داستان فیلم رو با سانیور عوض میکنن!!!و اینکه آنلاین دیدن برای جایی خوبه که واقعا ترافیک نامحدود داره نه ما که نامحدودمون محدوده!!!

Milad7

روح مرحوم تاینی موویز شاد…

Milad7

نماوا و فیلیمو را تحریم کنید… رانت خوارهای عوضی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)