حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۴ (Mi Mix 4) معرفی نمی شود

نوشته

4 سال قبل | 21 دیدگاه | شیائومی

شش روز پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می میکس آلفا (Mi Mix Alpha) با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و طراحی عجیب و جذاب با قیمت ۲۸۱۰ دلار معرفی شد. پس از آن اما شایعاتی درباره می میکس ۴ هم به گوشی می رسید. امروز اما به صورت رسمی گفته شد شیائومی می میکس ۴ (Mi Mix 4) معرفی نمی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می میکس ۴

شیائومی می میکس ۴

شیائومی می میکس ۴

برخی از شایعات نشان می‌دهند که شیائومی به‌زودی قصد دارد تا از دستگاه جدید خود با نام می میکس ۴ (Mi Mix 4) رونمایی کند، درحالی که تصاویر این تلفن به سرعت در اخبار حوزه دیجیتال منتشر می‌شدند، یکی از مدیران اجرایی شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به تمامی این مسائل پایان داد.

مدیر بخش تبلیغات این شرکت با انتشار یک پست در این شبکه اعلام کرد که فقط اسمارتفون می میکس آلفا به عنوان جدیدترین عضو خانواده میکس معرفی شده است و هیچ اسمارتفون جدید دیگری از این خانواده معرفی نخواهد شد. او در ادامه همین پست افزود که در این مراسم از دو تلفن جدید به همراه نسخه جدید رابط کاربری MIUI و یک تلویزیون هوشمند رونمایی شده است.

از اسمارتفون‌های سری میکس شیائومی به عنوان خط شکن تلفن‌های این شرکت یاد می‌شود، زیرا دستگاه های این خانواده از جدیدترین فناوری‌های موبایل بهره می‌برند.

اولین می میکس بدون داشتن حاشیه در سه طرف و بلندگو‌ی پیزوالکتریک به عنوان مثال خوبی از این مسئله مطرح می‌شود. اسمارتفون می میکس ۳ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با طراحی کشویی به همراه مودم 5G به بازار اروپا عرضه شد. بنابراین، جای هیچ تعجبی وجود ندارد که از می میکس آلفا با دارا بودن یک نمایشگر دور تا دور و دوربین 108 مگاپیکسلی منحصر به فرد، به عنوان یک محصول انقلابی یاد شود.

همانطور که در مطلب مربوط به می میکس آلفا گفته بودیم، قیمت این تلفن به عنوان یک نقطه ضعف برای شیائومی محسوب می‌شود. می میکس آلفا با قیمت 20000 یوآن (2800 دلار) به بازار عرضه می‌شود که هر فردی قادر به خرید آن نخواهد بود.

قیمت این گوشی حتی بیشتر از گوشی تاشو معرفی نشده هواوی میت ایکس است. به نظر ما، خرید می میکس آلفا یک انتخاب معقول به نظر نمی‌رسد، زیرا شما می‌توانید با قیمتی به مراتب کمتر از این گوشی، اسمارتفون تاشو و ارزان‌تر میت ایکس را خریداری کنید تا از تمامی مزایا و قابلیت‌های یک تلفن هوشمند تاشو استفاده کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید می میکس ۴ باید تولید می شد یا نه؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

کاش میکس 4 هم بود با قیمت مناسب تر چون میکس الفا هم خیلی گرون هست و هم به تعداد محدود راستی یه سوال داشتم میکس الفا 5g هست یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟

m.b

آره 5g معمولی هم نیست و هم باندای بیشتری نسبت به فولد داره و هم سرعت بیشتری(در دانلود) نسبت به میت ایکس(روز معرفی تستشو گذاشتن)…

Mani

دلم میخواست معرفی بشه

Shiral

اشتباه بزرگ شیامی…
میکس آلفا درسته محصول انقلابی می‌باشد و درسته فوق العاده است اما محصول فوق العاده زمانی در عمل اینو اثبات می‌کنه که قسمت اعظم خریداران بتوانند تهیه آش کنند.این محصول مثل نمونه های کانسپت می‌باشد که طرفداران زیادی دارد اما عملا خریداران کمی دارد.
سری میکس شیامی همیشه انقلابی بوده و با قیمت بسیار خوبش بقیه رقبا رو به چالش می‌کشیده و بتناسب قیمت و نوآوری هاش همیشه برای مشتری جذاب بوده و خیلی ها منتظر ورودش بودند.

m.b

شیائومی رده قیمت 500-600 دلارش تقریباً خالیه الان پس یک گوشی برای اون رده معرفی میکنه تا چند وقت دیگه احتمالاً…
والا شایعات که میگه از سری cc هست…
منم از خدامه از این سری باشه چون طراحیش دست جووناست و خیلی به زیبایی اهمیت میدن و سری پیشش با اینکه میانرده بود اما خیلی زیبا طراحی شده بود…
همچنین این بخش در حال همکاری با زیربرند میتو هم هست که بهترین سلفی ها در کل چین رو داره الگوریتم میتو و به همراه امکانات بسیار گسترده هست…
امیدوارم به عمل تبدیل بشه این شایعه و مثل شایعه اومدن میکس 4 نشه…

chalton

آلفا منعطف واقعیه 👏🤣👍سخن بزرگان 🤣❤️
یعنی خود شیائومی گفت برای عَرضه گوشی منعطف فعلا زوده و ما تصمیم گرفتیم یه گوشی متفاوت رو رونمایی کنیم که در بین محصولات شیائومی خاص هستش بعد یکی از طرفداران پَلَشت شیائومی ایران میگه بهترین گوشی منعطف موبایل هست🤣چگوارا،فیدل کاسترو،گاندی شما یه چیزی بگید
پسر جان سوتی میدی عیبی نداره دیگه گ.ه خوری زیاد نکن،دیگه هَمِش نزن بیشتر از این،بنده خدا انتظار داشت شیائومی گوشی منعطف رونمایی کنه یه چیز دیگه معرفی کرد ناراحتی اعصاب گرفت،اخرین اماری که به دست اومده بعد از رونمایی آلفا،مصطفی روی گلها میشینه شعر میخونه میخنده.

The Destroyer

بدبخت کسی نگفت آلفا منعطفه…
پنلی که در میکس آلفا استفاده شده منعطفه نه خودش:
https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_mix_alpha-9893.php
اگر سواد داری برو بخش مربوط به صفحه نمایش رو بخون.

Dr.Nazer

بابا چرا این بیمار روانیو ریپلای میکنین؟ بذارین تو حس نعشگیِ خودش بمونه…

نیما عرفانی

سلام دوست عزیز
این کامنتتون رو یادتون هست که داخل اولین پست پین شده در جواب بنده ارسال کردین؟
“البته جناب عرفانی خبرش اومده که احتمالا یه گوشی تحت عنوان میکس ۴ عرضه خواهد شد و قرار نیست تولید نسل ۴ میکس فقط به آلفا محدود بشه. پس فکر میکنم فعلا بحث در موردش بی فایده‌ست و بهتره صبر کنیم تا تکلیف معلوم بشه.”
خب حالا صبوریِ ما مثمرِ ثمر واقع شد؟ نظرتون راجع به مطالب این پست چیه؟

The Destroyer

هنوز هم شایعات هست در موردش. احتمالا با نام میکس ۴ عرضه نخواهد شد چراکه همونطور که همه میدونیم عدد ۴ در فرهنگ چینی عدد نحسیه. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و معلوم نیست قراره شیائومی چیکار کنه.

نیما عرفانی

متن مطلب رو کامل با دقت خوندید یا به محض اینکه موضوع پست رو مشاهده کردین سرسری ازش گذشتین؟؟
“برخی از شایعات نشان می‌دهند که شیائومی به‌زودی قصد دارد تا از دستگاه جدید خود با نام می میکس ۴ (Mi Mix 4) رونمایی کند، درحالی که تصاویر این تلفن به سرعت در اخبار حوزه دیجیتال منتشر می‌شدند، یکی از مدیران اجرایی شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به تمامی این مسائل پایان داد.
مدیر بخش تبلیغات این شرکت با انتشار یک پست در این شبکه اعلام کرد که فقط اسمارتفون می میکس آلفا به عنوان جدیدترین عضو خانواده میکس معرفی شده است و هیچ اسمارتفون جدید دیگری از این خانواده معرفی نخواهد شد. ”
دقت بفرمایید گفته شده هیچ اسمارت فون جدید دیگری از این خانواده ، حالا چه میکس ۴ باشه چه میکس ۵ چه میکس ۶ و چه هر پسوند دیگه ای که مربوط به سری میکس باشه.‌
این گفته های من نیست که بهتون بر بخوره گفته های یکی از مدیران اجرایی شیائومی هست که از قضا سایت های مطرح و فعال در حوزه ی فناوری هم این خبر رو پوشش دادن.

The Destroyer

جناب عرفانی منم منظورم دقیقا همین بود ولی فکر کنم منظورم بد رسوندم. قرار نیست گوشی دیگه ای از خانواده میکس معرفی بشه ولی احتمالا یه گوشی با نام دیگری خواهد بود

chalton

سوال اول؟ راستشو بگو مصطفی ب.کنته؟؟؟؟
پشمک برو کامنت بابات مصطفی رو بخون تو خبر آلفا،( آلفا گوشی منعطف واقعیه)
ترولَک ها ریپلای نکنید،
ترولک ها و طرفدارای واقعی برندها رو چند وقت دیگه اعلام میکنم.
@اسکول حامل
تو هم که دایورتی به ت….. راحت باش

_V_

LOL

به حال کسی ک فتوا و اعلام نفرات اینو جدی بگیره نه تنها باید گریه کرد

بلکه باید رفت تو افق محو شد

بذار من از الان بگم نتجیرو

واعظ،ناظر،عرفانی،مصطفی،دسترویر(نمیدونی اسمشو😂)،ماشالا،افسون،امین،فرهادی

ترولک👆

چالتون،چالتون۲(tvkade fake)،چالتون ۳(mashala fake)،چالتون ۴(vaez fake),چالتون ۵ (m.b fake) و… + مصیب و رسول آریان طرفدار واقعی برند ها

مدیونید فکر کنید توی این لیست جز ترولای سامسونگ کس دیگه ای اصن طرفدار واقعی حساب شده باشه(یعنی بقیه برندا طرفداراشون در واقع ترولکن 🙂 )

_V_

چه عحیب این کامنتم یه منفی داره فقط 🙂

ALiKiNG

“قیمت این گوشی حتی بیشتر از گوشی تاشو معرفی نشده هواوی میت ایکس است. به نظر ما، خرید می میکس آلفا یک انتخاب معقول به نظر نمی‌رسد، زیرا شما می‌توانید با قیمتی به مراتب کمتر از این گوشی، اسمارتفون تاشو و ارزان‌تر میت ایکس را خریداری کنید تا از تمامی مزایا و قابلیت‌های یک تلفن هوشمند تاشو استفاده کنید.”
ع.طایی VS مصطفی
FIGHT

m.b

نه چرا عزیزم؟
به هر حال هر کس یه نظری داره و محترمه…
میکس آلفا با تمام امکاناتی که داره که دیگه در هیچ گوشی دیگری پیدا نمیشه، در واقع نوبرانه محسوب میشه و بایدم همچین قیمت بالایی داشته باشه…

نیما عرفانی

(به نظر ما، خرید می میکس آلفا یک انتخاب معقول به نظر نمی‌رسد، زیرا شما می‌توانید با قیمتی به مراتب کمتر از این گوشی، اسمارتفون تاشو و ارزان‌تر میت ایکس را خریداری کنید تا از تمامی مزایا و قابلیت‌های یک تلفن هوشمند تاشو استفاده کنید.)
آقای عطایی خوشم میاد قشنگ میدونید چطور میشه که یه پست رو پر کامنت کرد👌😉 و ممنون از اینکه باعث شدین یکی از دلایل سکوت من در عمل ثابت بشه.
البته آقای عطایی این قسمت هم من به گفته های شما اضافه میکنم . اگه یه زمانی سامسونگ و هواوی تصمیم بگیرن که نمونه های اصلاح شده از گلکسی فولد و میت ایکس رو عرضه ی گسترده کنن حداقل در تعداد ۱ میلیون از هر کدوم در مقیاس جهانی عرضه میشه و این عدد رو بذارین کنار اون ۵۰۰ عدد میکس آلفا که تا پایان سال ۲۰۱۹🙄😏‌عرضه میشه، این تفاوت خودش بیان گوی همه چیزِ. باز هم تأکید میکنم که منظور عرضه ی اولیه هست نه عرضه در بازه های زمانیِ مختلف. شما در نظر بگیرین که رو این کره ی خاکی بیش از ۱۷۰ کشور‌ وجود داره حالا اگه ۷۰ کشور هم اصلاً در نظر نگیریم خب میمونه ۱۰۰ کشور که به طور میانگین به هر کشور باید ۵ عدد میکس آلفا برسه که قطعاً اینطور نیست و خودِ بازار چین تعداد بیشتری از میکس آلفا رو شامل میشه پس به عبارتی در خیل عظیمی از بازارهای جهانی به هیچ عنوان میکس آلفا قابل دسترسی نیست.
این نکته هم اضافه میکنم که در مصارف مالتی تسکینگ و باز کردن چند پنجره به صورت همزمان در کنار هم دیوایس های تاشو مثل گلکسی‌ فولد و میت ایکس به سبب برخورداری از نمایشگر یکپارچه ی بالای ۷ اینچ تجربه ی کاربری بهتری رو فراهم میکنن.
چند مورد دیگه هم از ضعف های میکس آلفا هست که داخل اولین پست پین شده ی سایت گفتم و دیگه لزومی نداره بخوام بازگوش کنم.
و در آخر با اینکه چندبار قبلاً اینو گفتم اما مجدداً تکرار میکنم که بعداً متهم نشم . من شخصاً به اندازه ی کافی از میکس آلفا تعریف و تمجید کردم و برام قابلِ درک هست که شیائومی چه کارِ بزرگی انجام داده اما این اسمش منطق نیست که ضعف های گلکسی فولد و میت ایکس بارها در این سایت گفته بشه اما از پرداختن به ضعف های میکس آلفا چشم پوشی بشه دیگه قضاوت با خودتون .‌

m.b

امروز خبرش رو دیدم…
انگار امسال میکس فقط همون مدل آلفا رو عرضه میکنه و شاید این مربوط به رفع مشکلی که برند میکس با یک شرکت چینی در استفاده از این اسم پیدا کرده بود باشه(در استفاده از اسم mix x)…
جاش میگن احتمالاً یک گوشی دیگه در اکتبر معرفی میشه(ممکنه به همراه همین ساعت جدید)
خیلی جالبه که ice universe هم اینبار اشتباه کرد چون شایعه اومدن میکس رو اولین بار اون به صورت قطعی گفته بود…
حتی امروز تو یه سایت چینی پیش خریدش هم اومد… مشخص نیست چه گوشی‌ای هست…

m.b

“مدیر بخش تبلیغات این شرکت با انتشار یک پست در این شبکه اعلام کرد که فقط اسمارتفون می میکس آلفا به عنوان جدیدترین عضو خانواده میکس معرفی شده است و هیچ اسمارتفون جدید دیگری از این خانواده معرفی نخواهد شد”
این اشتباهه…
نه اینکه کلا معرفی نشه… امسال دیگه معرفی نمیشه…

Milad7

حیف شد. منتظرش بودم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)