حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ایکس ۲ (Realme X2) با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۷۳۰ جی رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ریلمی

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم ریلمی ایکس ۲ (Realme X2) با شارژر سریع ۳۰ واتی ارایه خواهد شد. خب باید گفت که امروز ریلمی ایکس ۲ (Realme X2) با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۷۳۰ جی رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ریلمی ایکس ۲ (Realme X2)

ریلمی ایکس ۲ (Realme X2)

ریلمی ایکس ۲ (Realme X2)

ریلمی ایکس ۲ یک گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 730G است که با قیمت اقتصادی عرضه می‌شود. هفته‌ی گذشته از یک گوشی جدید به نام ریلمی XT تایید شد.

امروز این کمپانی از یک گوشی جدید دیگر به نام ریلمی X2 رونمایی کرده است. این گوشی بر پایه‌ی همان مدل XT طراحی شده است٬ اما از چیپست اسنپدراگون 730G قدرت می‌گیرد٬ یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر آن است٬ از فناوری شارژ‌ سریع 30 وات VOOC Flash Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند و دارای یک چیپ NFC است.

قابلیت‌های دوربین این گوشی نیز متفاوت از نسخه‌ی ایکس تی است. به طور مثال شما می‌توانید با دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض آن نیز فیلمبرداری کنید و بوکه‌ی ویدیویی در لحظه را داشته باشید.

یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح FHD+ در قاب جلویی چشم‌نوازی می‌کند که یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن قرار دارد. این گوشی اجرا کننده‌ی رابط کاربری ColorOS 6 بوده و به چهار دوربین 64 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسلی و یک باتری غول پیکر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز شده است. این گوشی در رنگبندی سفید و آبی با دو پیکربندی رم 6/حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 225 دلار و رم 8/حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 265 دلار عرضه خواهد شد. البته ریلمی این گوشی را با 15 دلار تخفیف پیش‌فروش می‌کند.

این گوشی‌ساز چینی همچنین از هندزفری بی سیم جدید Buds Wireless نیز پرده برداری کرد که با قیمت 20 دلاری عرضه خواهد شد. نظر شما درباره ریلمی ایکس ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

این ریلمی داره چیکار میکنه واقعا؟؟؟؟؟225 دلار بعد صفحه امولد و اسنپ 730جی و شارژر 30 وات ؟؟؟ چند درصد سود میگیره این لامصب که هنوزم گوشی میده بیرون؟؟؟؟

afsoon

امسال ریلمی بهتر از شیائمی داره عمل می‌کنه .

Amir galaxy

ریلمی سود ک نمیکنه هیچ یه چیزی هم دستی میده😂📿

The Destroyer

فکر میکنم تولید این گوشی در هند هست که انقد قیمتش پایینه وگرنه این قیمت واقعا غیرمنطقیه

Milad7

با توجه به قیمتش مفته!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)