حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G9 Plus با Snapdragon 730G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

سه روز پیش بود که در ترنجی با هم موتو G9 پلاس را با دوربین چهارگانه دیدیم. امروز این دستگاه رسمی شده است. موتورولا Moto G9 Plus با Snapdragon 730G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد که فعلا در برزیل ارایه شده است. برزیل یکی از بازارهایی است که موتورولا در آن بازار خوبی دارد.

موتورولا Moto G9 Plus

موتورولا Moto G9 Plus

موتورولا Moto G9 Plus

موتورولا Moto G9 Plus به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند موجود در مجموعه موتورولا عرضه شده است. این گوشی در کنار Moto G9 که اخیرا در هند ارایه شده و Moto G9 Play در بازارهای جهانی دیگر معرفی شد، عرضه شده است. Moto G9 Plus مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 730G SoC است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری دارد. این گوشی در پشت دارای یک دوربین چهارگانه با یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

مشخصات Moto G9 Plus

برای موتو جی ۹ پلاس یک اسلات دو سیم کارته ترکیبی (Nano) وجود دارد. در بخش نرم افزاری از اندروید ۱۰ استفاده می کند. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با کیفیت Full HD+ تحت برند Max Vision HDR10 Super Screen بهره می برد و مجهز به پردازنده با کلاک 2.2GHz از کوالکام با مدل Snapdragon 730G است. این گوشی 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در صورت لزوم پشتیبانی از کارت microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی وجود دارد.

از لحاظ تصویربرداری، Moto G9 Plus دارای تنظیمات دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین عکاسی فوق عریض با وضوح 11 مگاپیکسل و زاویه دید 118 درجه با دیافراگم f/2.2 همراه یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 است. این گوشی در پشت پشت از فلش LED پشتیبانی می کند. در جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 وجود دارد.

گوشی Moto G9 Plus دارای یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 30W TurboPower است. گزینه های اتصال شامل بلوتوث نسخه ۵، Wi-Fi 802.11 ac ، GPS ، USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی متری است. یک سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار آن وجود دارد. از دیگر حسگرهای موجود می توان به شتاب سنج ، حسگر مجاورت ، ژیروسکوپ و حسگر نور محیط اشاره کرد. ابعاد تلفن 170×78.1×9.7 میلی متر و وزن آن 223 گرم است.

قیمت Moto G9 Plus

موتورولا Moto G9 Plus فقط مدل 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که در برزیل 2.249،10BRL معادل ۴۲۲ دلار قیمت دارد. این گوشی در گزینه های رزگلد و آبی نیلی عرضه می شود. این در حال حاضر از طریق وب سایت رسمی شرکت در کشور به فروش می رسد. در مورد اینکه Moto G9 Plus در بازارهای دیگر روانه بازار می شود یا خیر مشخص نیست.

نظر شما درباره گوشی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

اصاا قیمت مناسبی براش درنظر نگرفته و خیلی گرونه

Milad7

آره 300 دلار منصفانه بود!

online_wireless

اصلا

Milad7

موتورولا هم رد داده =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)