حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی کی ۳۰ با اسنپدراگون ۷۶۵ جی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 48 دیدگاه | پردازشگرها، ردمی

امروز در ترنجی خواندیم که کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ و اسنپدراگون ۷۶۵ جی با ادرنو ۶۲۰ و Snapdragon X52 رسما معرفی شد. امروز اما لو رفته که که ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) از این تراشه جدید بهره خواهد برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی کی ۳۰ با اسنپدراگون ۷۶۵ جی

ردمی کی ۳۰ با اسنپدراگون ۷۶۵ جی

ردمی کی ۳۰ با اسنپدراگون ۷۶۵ جی

ردمی کی ۳۰ قرار است ۱۹ آذر معرفی شود، مجهز به چیپست اسنپدراگون 765G خواهد بود که تفاوت آن با مدل معمولی اسنپدراگون 765 به عملکرد بهتر آن در زمینه پردازش گرافیکی مربوط می شود.

کوالکام هنوز جزئیات زیادی از تراشه پردازشی اسنپدراگون 765G ارائه نکرده، اما در حال حاضر می دانیم که این تراشه مجهز به مودم فایو جی اسنپدراگون ایکس 52 خواهد بود که از حداکثر سرعت دانلود 3.7 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

کمپانی ردمی علاوه بر تأیید خبر استفاده از تراشه اسنپدراگون 765G در ردمی کی 30، در اکانت رسمی خود در ویبو به این نکته هم اشاره کرده که این گوشی مجهز به صفحه نمایشی 6.67 اینچی بوده و در گوشه بالای سمت راست یک حفره کپسولی (با اندازه 4.38 میلی‌متر) برای تعبیه دوربین سلفی دوگانه خواهد داشت.

علاوه بر همه این‌ها، کمپانی چینی تأیید کرده که بدنه ردمی کی 30 با شیشه مات پوشیده شده است. همچنین با توجه به نوشته‌ای که در کنار ماژول دوربین درج شده، این گوشی مجهز به لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و البته بر اساس شایعات پیشین این لنز از سنسور سونی IMX686 استفاده خواهد کرد. همچنین پیش از این گفته شده بود که علاوه بر لنز اصلی، سه لنز 8، 5 و 2 مگاپیکسلی هم در دوربین پشتی ردمی کی 30 وجود خواهند داشت.

هنوز مشخصات دقیق و کامل ردمی کی 30 منتشر نشده، اما با کنار هم قرار دادن اخبار تأیید شده‌ای که تاکنون منتشر شده، می‌توان گفت که این گوشی هوشمند مجهز به یک حفره دوربین برای دو لنز سلفی و یک اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه بوده و در مجموع شامل 6 لنز دوربین خواهد بود که چهار عدد از آن ها در پشت بدنه و دو عدد هم در جلو تعبیه شده است.

عرضه ردمی کی 30 در رنگ بنفش به صورت رسمی تأیید شده اما بر اساس تصاویری که از این گوشی به بیرون درز کرده به نظر می رسد یک گزینه رنگی گرادیان قرمز هم خواهد داشت.

منتظر ردمی کی ۳۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
48 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اولین گوشی در جهان با این پردازنده بالارده اونوقت یه بنده خدایی به اسم TVkadeهمین پست دیروز:
” استفاده از پردازنده یکسال پیش(منظور اسنپدراگون 730g) صرفه جویی زیادی در قیمت کرده و از نظر هزینه ساخت مشابه ردمی نوت 8 پرو درمیاد”
لقب پروفصور رو از این به بعد یه تنه مال خود کردی هموطن… 😂
بعد از اولین رکورد در کوتاه‌ترین زمان پرتقال شدن امروز رکورد خودتو ارتقاء دادی… آفرین😂
یادش بخیر قبلا لقب پروفصور مال آمر مرحوم بود…
راستی هنوزم مشغول جهاد تو گجت نیوزه؟ 🤔

Jason bourn

لعنتی رکورد قهوهی ای شدنش زمانی که گفت باتری ۴۰۰۰ میلی امپری میزاره روی cc9 pro مثل بقیه میان رده هاش هم سریعتر شکست 😂😂

m.b

برای نوت 8 پرو هم گفته بود…😂
به مدیاتک اونموقع میگفت کوره الان از همون کوره نوت 8 پرو بالا میره که کوالکام رو بکوبه…😅
به سامسونگ میگفت ترول… 😂
باور نکردنیه این بشر اصلاً…

✔ TVKade

استفاده از اون پردازنده یکسال پیش همچنان بر قوت خود باقیه اگر این گوشی نسخه غیر از 5g داشته باشه. از سرو ته k20 زده، هزینه ای در حد ردمی نوت 8 پرو براش آب خورده بالاخره باید یه جاهایی هم خرج کنه تا تفاوت ایجاد بشه. ما انتظار استفاده از چیپ مدیاتکو در نسخه 5g این گوشی داشتیم نه این پردازنده میان رده رو.
این پردازنده جدید کوالکوم صرفا یه مودم 5g داره که هیچ کاربردی در اکثر کشورها از جمله ایران نداره وگرنه با توجه به سابقه کوالکوم در افزایش اپسیلونی قدرت میان رده ها، این پردازنده احتمالا چیزی در حد کرین 810 باشه با یه مودم 5g
شما احمق بودنتو با خرید پرچمدار دو سال پیش شیاومی mi 8 بر همگان ثابت کردی. بیچاره اون کسایی که با حرفای تو گوشی میخرن :لول

m.b

قیمتی که من mi 8 خریدم بهت a50 هم نمیدن…
شیائومی مثل هوآوی نیست قیمت رو ثابت نگه نمیداره…که تا اون دقیقه آخر بچاپه…
نیم سال که میگذره کمتر از دو سوم و یکسال که میگذره قیمت گوشیش رو قطعاً حداقل نصف یا حتی کمتر میکنه گاهی اوقات…
خبر نصف شدن قیمت mi 8 هم هست…
بزن اینترنت سوادت بره بالا تا سیاست شیائومی رو بشناسی و انقدر پشت هم سوتی ندی و سوژه حرفای کاربرا نشی… 👌
سوادت که بره بالا سوتی هات هم کمتر میشه…
منابع خواستی خودم میدم… بالاخره زکات علم به یاد دادنش به دیگرانه دیگه هموطن… 😉

Dr.Nazer

عه Mi 8 خریدی استاد؟! خبر نداشتم، مبارکه❤ راضی‌ای ازش؟

m.b

@دکتر ناظر
همه میدونستن که… 😂
این TVkade هم میدونست دیگه…
هرچند ظاهرا آنلاین نیست اما مثل عقاب منتظر معرفی های شیائومی هست تا فرود بیاد تو پست همیشه… 😅👌
آره چون کاملاً تحقیقامو کرده بودم…
همونطور که فکر میکردم برام ازمیانرده امسال بهتر شد(البته این برای منه و شاید یکی سلیقه‌ش تو طراحی بروزتر باشه…)

✔ TVKade

دیگه از mi9lite ارزون تر نخریدی که. میدونم شما از کجا میای. هنوز هم هستن کسایی که پرچمدار سالهای پیشو بهتر از میان رده های جدید میدونن. 😂

Farcry

بالاخره همین که mi mix بعد ۳ سال آپدیت میگیره و رابط کاربریش تغییر پیدا میکنه خیلی خوبه.تا الان سامسونگ بعد این همه مدت مثل همیشه فقط برای پرچمدار سری نوت و اس اندروید ۱۰ رو عرضه کرده و ۳-۲ ماه هم طول میکشه برای گوشی های میان ردش اندروید جدید بیاد.تازه اون اندروید ۱۰ هم به صورت منطقه ای عرضه کرده که بین منطقه ها هم چند ماه فاصله هست.تقریبا همه شرکت های اندرویدی خیلی زود تر از سامسونگ اندروید ۱۰ رو برای گوشی هاشون منتشر کردن.فقط تا الان سامسونگ از یه هوآوی بهتر بوده که اونم چون تحریمه زیاد نمیشه بهش ایراد گرفت.

Dr.Nazer


اولا هنوز دو سال نشده، دوما Mi 8 هم‌رده نوت ۹ئه، الان مثلا خرید نوت ۹ منطقی نیست و قدیمیه؟😐🤦‍♂️

✔ TVKade

خرید این پرچمدارا ایده خوبی نیست. البته بستگی به قیمت داره اگرچه نوت 9 پکیج کاملیه ولی اره قدیمیه.

Farcry

حالا با mi 8 کاری ندارم چون حداقل یک سال دیگه پشتیبانی میشه ولی الان به نظرت میارزه 9-8 میلیون پول note 9 با اون طراحی قدیمی داد؟ 6 ماه دیگه هم از نظر پشتیبانی به s8 و note 8 میپیونده.برای من یکی S10 plus هدیه آورد و با اینکه میدونستم تا امروز گوشی فوق العاده ای هست ولی همون آکبند فروختم چون پشتیبانی سامسونگ حتی بین خود اندرویدی ها هم افتصاحه.به نظرم سامسونگ با روی S10 اشتباهات بدی داشت و الان داره روی S11 دوربین سلفی یگانه و حسگر اثر انگشت نوری میزنه.

m.b


یکسال؟!
تا آخر 2021 پشتیبانی میشم…
سامسونگ قیمتاش پایین نمیاد…
شیائومی نصف میشه بعد یک سال…
بخاطر همین ارزش خریدش تا یکسال تقریباً ثابته…
بعد یکسال دیگه گوشی قدیمی محسوب میشه تقریباً…

m.b

بعد 2021 هم تا دلم بخواد کاستوم رام هست با انواع امکانات…

Farcry

آره دیگه حداقل تا اندروید 11 رو میگیره ولی note 9 که با اندروید 8 عرضه شد اندروید 10 آخرین پشتیبانیش میشه.تازه قیمت mi 8 نصف note 9 هم نیست و اگر بروز رسانی هم نشه آدم دلش واسه اون 9-8 میلیون نمیسوزه.

Dr.Nazer

نمیدونم چرا بعضیا نمیخوان بفهمن، آقا جان پرچمدارای سامسونگ از S9 به‌بعد (خود سریِ S9 هم شاملش هست) ۳ تا آپدیت رسمی اندروید دریافت میکنن؛ یعنی سری S9 و Note 9 تا اندروید ۱۱ و سری S10 و Note 10 حداقل تا اندروید ۱۲ پشتیبانی میشن.
______________________

اس ۱۰ پلاس رو فروختی که پول‌ِشو نقد داشته باشی یا قصد خرید گوشی داری با اون پول؟ راستی گوشی خود آیفونه؟ چه‌مدلی؟..

Dr.Nazer

گوشی خودت*

Farcry

والا من جایی نشنیدم اگر منبعی داری لطفا بگو.میخواستم یه مقدار بزارم روش آیفون 11 بخرم ولی دیدم 13 تومن نمیارزه.متاسفانه قیمت آیفون برخلاف گوشی های سامسونگ و هوآوی توی ایران خیلی بالاتر درمیاد.خودم الان یه mi 9t و آیپد 6 دارم.به نظرم توی سال 2019 یه گوشی 400-300 دلاری اندرویدی کاملا نیاز اکثر کاربرها رو برطرف میکنه و نیازی به خرید گوشی های 1000 دلاری نیست.

Jason bourn

سامسونگ تو پشتیبانی افتضاحه تو اندرودیا؟ اونوقت منبعت از روی باد هواس؟
سعی کن وقتی صجبت میکنی منبعی داشته باشی که ادعاتو ثابت کنه
توی سایت xda از سامسونگ به عنوان یکی از بهترین شرکتا تو اپدیت دهی یاد میکنن و همیشه تقریبا گوگل و هر ماهه بدون اینکه پچ امنیتی ماهی رو از دست بده به همراه ارتقا امکانات و رفع مشکلا میده بیرون و حتی توی اپدیت اندروید ۱۰ امسالم جزو ۵ تای برتر بود
بعد میگی‌ افتضاح؟

Dr.Nazer

bourn
استاد میگم واسه اس ۱۰ پلاس‌اِت اندروید ۱۰ اومده؟ واسه اس ۱۰ من هنوز آپدیت نیومده…

Farcry

الان شرکت هایی مثل گوگل و وان پلاس و نوکیا و جدیدا شیائومی حتی برای گوشی هی میان ردشون 3 سال بروز رسانی دارن.الان مثلا mi mix که با اندروید 6 اومد تا اندروید 7 بروز شد و جدیدا هم قراره miui 11 هم براش بیاد.دیگه این تست و بنچمارک نیست که بهت منبع بدم. note 8 که الان قیمتش نوش حداقل 6-5 تومنه و دوسال پیش پرچمدار 800 دلاری بود امسال اخرین بروز رسانیش رو گرفت.توی اندرویدی ها هوآوی و سامسونگ نسبت به بقیه شرکت ها کندتر بروز رسانی ها رو دارن.توی پیج کاربر های s8 و نوت 8 mobile.ir هم بری میبینی که همین 2 سال بروز رسانی هم بدون مشکل نیست.

Farcry

بله برای آپدیت های امنیتی گوگل گوشی های 1000 دلاری و جدید مثل نوت 10 و اس 10 هرماه میاد ولی برای گوشی هایی که توی سیکل بروز رسانیشون دار تموم میشه خیلی دیر دیر منتشر میشه.

_V_

۱-اون آپدیت شیائومی می یو آی ئه نه اندروید

۲-وان پلاس میانرده نداره!

۳-میانرده پیکسل منظورت همین دوتا گوشی 3a هست دیگه؟ بعد داری آپدیت دهی برند صاحب اندروید که کلا چنتا کنه گوشی میده رو با سامسونگ مقایسه میکنی؟!

۴-نوکیا اگر بروزرسانی اندرویدش اینجوری نبود فروش درست حسابی نمیرفت اوناییم ک میخریدن برای برند نوکیا بود نه چیز دیگه

Farcry

1-منم نگفتم اندرویده 10 هست ولی همون mi mix که با اندروید 6 اومد تا اندروید 9 بروز شد و با اندروید 9 miui 11 رو هم میگیره. 2-منظورم گوشی های میان رده مثل ردمی 4 که از اندروید 6 تا اندروید 9 بروز شد و miui 11 رو هم میگیره. 3-الان شیائومی هم کلی گوشی توی یه سال عرضه میکنه ولی برخلاف سامسونگ گوشی هاش هم 3 سال بروز میشن و هم خیلی سریع بعد از گوشی های گوگل اندروید جدید رو دریافت میکنن.درکل گوشی های سامسونگ مشکل اصلیشون پشتیبانی اون هاست وگرنه توی مشخصات نسبت به خیلی ها بهترن.

Jason bourn

Mi mix به اندروید ۹ اپدیت شده استاد؟

Android 6.0 (Marshmallow), upgradable to 8.0 (Oreo); MIUI 10

گوگل به هیچ شرکتی و خود کوالکام هم به هیچ شرکتی اجازه نداده گوشیای مجهز به اسنپ ۸۲۰ به اندروید ۱۰ اپدیت شن

Jason bourn

حالا من پرچمدارشو گقتم تو میگی ردمی ۴ 😂
ملتو خر یا شیا ندیده گیر نیوردی احیانا؟

Jason bourn

داداچ اشتباه میزنی خلاصش

m.b

bourn
البته صحیحش اینه:
upgradable to 8.0 (Oreo); MIUI 11
دو سال اندروید مثل همه و چهار سال miui برای پرچمدارا و 3 یا چهار سال miui برای میانرده ها

hamid reza

ببخشید می8 رو از کجا خریدید با چه قیمتی؟

m.b

دیجی 2040
الان ناموجوده

✔ TVKade

در شرف ورود به 2020 هستیم. به این گوشی اصلا فکر هم نکن با اون ناچ زشت.

✔ TVKade

همونطور که قبلا گفتم این گوشی فقط میخواد لقب ارزونترین گوشی 5g رو یدک بکشه.

The Destroyer

آره آره با شارژر ۳۰ واتی که سرعتش از ۴۰ واتی میت ۳۰ هم بیشتر بود با وجود حجم بیشتر باتری cc9 pro…
با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری…
با دوربین اصلی imx 686 سونی…
با پردازنده اسنپ ۷۶۵ و مودم 5g داخلی…
فقط میخواد لقب ارزونترین گوشی 5g رو یدک بکشه…صد در صد…
روز معرفی این گوشی قیافه تو دیدنیه قطعا…
الانم دوباره بیا این بار از دکل m30s بالا برو که با قیمت کمتر پنل آمولد داره بدو…
البته ریلمی هم گزینه‌های خوبی برای برج نوردی داره‌ ها!

mehrdad_ma

کاش طراحی پشتش اون دایره رو مثل میت ۳۰ نمیساخت
یا اگه قراره اونجوری باشه دوربین ها هم مثل میت ۳۰ باشن نه عمودی

یه جوریه دوربین های عمودی درون اون قاب دایره ای شکل

m.b

من موندم هر کی دیگه یه دایره رو گوشیش بذاره میشه میت سی؟
خوبه حالا قبل میت سی هم دایره بود ها…
تازه دایره‌ش هم کلا فرق داره در ظاهر…
http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/redmi-k30-real-life-image.jpg
عکس واقعیش👆

Farcry

اینکه دیگه داغون تره.انگرا اون دایره از دوربین ها جداست و هم سطح نیست.برآمدگی دوربینش هم خیلی به چشم میاد.

m.b

حالا سلیقه با سلیقه فرق داره اما بحث سر تقلید بود که کجاش شبیه میت 30 هست…

Farcry

به نظرم کسی که دنبال ارزون ترین گوشی 5G هست باید K30 بگیره وگرنه توی خود شیائومی با همین قیمتا گوشی های بهتری مثل mi cc9 pro و redmi k20 pro پیدا میشه.

_V_

این عکس بهتر از اون تیزراس ب نظرم

ولی کی ۲۰ خیلی خوشگل تر بود😕 اون رنگاش که موجی از طرفین به سمت وسط میومدن،اصن کلا خوشگل تر بود

حیف

m.b

الان هوآوی اینهمه پانچ دوگانه استفاده کرد پس همه میشن اس 10 پلاس؟ 😅
تازه اونا مو نمیزنن ولی این بدبخت فقط یه دایره براق استفاده کرده…

m.b

https://www.gizmochina.com/2019/12/04/redmi-k30-has-a-4500mah-battery-and-supports-30w-fast-flash-charge/
رسماً اعلام شد ردمی کا30 باتری 4500 میلی‌آمپری داره و با سرعت 30 وات شارژ میشه…

m.b

جناب عطایی لطفاً پوشش بدید…

V800B

دیدید گفتم این گوشی بهتره تا ردمی کی بیست
ب نظرم من این‌ گوشی حالا جز طراحی پشت بقیه موارد خیلی بهتره تا این گوشی

Mahdi

الان نظرمو بگم باز منفی میگیرم من همه چیز این گوشی غیر از سلفی دوگانه رو می پسندم چون واقعا زشت کرده جلوی گوشی رو ولی اثر انگشت فیزیکی و صفحه ال سی دی رو می پسندم درسته به امولد نمیرسه ولی کیفیتش خوبه و ارزون هم هست

The Destroyer

این‌طور که به نظر میاد این گوشی هم مثل k20 در حد و اندازه خودش پکیج کاملیه فقط ای کاش پنل آمولد داشته باشه که البته دیگه با این مشخصات خیلی بعیده

UnderTaker

بنا بر اعلام آقای Lu weibing مدیرعامل شرکت ردمی، استفاده از سوراخ درونِ نمایشگر برای بکارگیری دوربین سلفی، یکی از ترندهای محبوب در سال 2020 در میان شرکت‌ها خواهد بود.

به گفته‌ی وی، دوربین‌های سلفی پاپ‌آپ علیرغم اینکه استفاده از فضای تمام نمایشگر را امکان‌پذیر می‌کنند اما بدلیل ساختار پیچیده و وجودِ قطعات مکانیکی، باعث ضخامت بیشتر گوشی و اِشغال فضای بیشتر می‌شود که به گفته‌ی وی، فضای درونی گوشی‌های 5G بدلیل استفاده از تجهیزاتِ بیشتر، نسبت به گوشی‌های معمول، محدودیت بسیار بیشتری دارد.
استفاده از سوراخ نمایشگر علاوه بر حفظِ ضخامت پایین گوشی 5G ، باعث ایجاد فضای بیشتری نیز در درون آن خواهد شد.

Milad7

بازهم اس ده پلاس معکوس 😐

Milad7

ولی خداییش طراحی دوربین اصلیش را دوست دارم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)