حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می نوت ۱۰ لایت با اسنپدراگون ۷۳۰ جی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

پس از مدت کمی شایعه درباره شیائومی نوت ۱۰ لایت حالا و امشب این دستگاه میان رده جذاب رسما معرفی شده است. شیائومی می نوت ۱۰ لایت (Mi Note 10 Lite) با اسنپدراگون ۷۳۰ جی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد که مشخصات خوبی را برای یک گوشی میان رده عرضه می کند.

شیائومی می نوت ۱۰ لایت

شیائومی Mi Note 10 Lite را رسمی کرد و ما به لطف شایعات زیادی که وجود داشت تقریبا همه چیز را در مورد دستگاه می دانستیم، اما خوب است که یک تاییدیه رسمی برای آن داشته باشید.

در بخش دوربین خبر بد این است که شیائومی Mi Note 10 Lite مقداری لایت شده است و مشخصات با Mi Note 10 تفاوت هایی را داراست. در پشت آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 وجود دارد که البته به جای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ (در می نوت ۱۰) قرار گرفته است. این دوربین به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی (برخلاف Mi Note 10) ارایه می شود. اینجا شما دو دوربین تله می نوت ۱۰ را دریافت نمی کنید. همانطور که می بینید دو جفت فلاش LED به عنوان نماد این سری حفظ شده است.

شیائومی می نوت ۱۰ لایت

شیائومی می نوت ۱۰ لایت

اگر اهل عکاسی سلفی هستید یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تکی درون ناچ قطره طور دستگاه قرار دارد. این صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزلوشن FHD+ است و دو لبه خمیده بودن آن برای یک موبایل میان رده می تواند خیلی جالب توجه باشد. این نمایشگر یک حسگر اثرانگشت یکپارچه با خود هم ارایه می کند.

در قلب شیائومی می نوت ۱۰ لایت از تراشه کوالکام Snapdragon 730G بهره برده شده و حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم دارد. حافظه داخلی حداقل از ۶۴ گیگابایت آغاز و انتخاب ۱۲۸ گیگابایتی هم دارد. متاسفانه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی برای آن وجود ندارد. البته حضور جک ۳.۵ میلی متری صدا و فرستنده مادون قرمز از ویژگی های خوب آن است.

شیائومی برای Mi Note 10 Lite از یک باتری بزرگ ۵۲۶۰ میلی آمپری استفاده کرده که با شارژ سریع ۳۰ وات شارژ می شود. نظر شما درباره این میان رده شیائومی چیست؟ قیمت شیائومی می نوت ۱۰ لایت از ۳۴۹ دلار آغاز می شود.

قیمت شیائومی Mi Note 10 Lite مشخص شد: از ۳۴۹ یورو

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اوه خیلی بنفشش خشگله

persepolis

چیزی است که باید بدانید…
شرکتی مثله سامسونگ که در گذشته چی هاش خوب بود…
و شرکت بنجل ایفون.
این شرکت ها باید زور بالای سرشان باشد یا مجبور باشند فناوری یا فناوری هایی که دارند را رو کنند
این واقعیت را بپذیرید عزیزان…
اگه هواوی و دیگر شرکت های خوب چینی نبود،هیچ وقت در زمینه دوربین و دیگر چیزها ارتقا نمیدیدیم…
مثلا سامی…در زمینه دوربین چند سال سنسور 12 میگذاشت بدون تغیبر.و بطور عجیب در دگزو هم هرسال امتیاز بالاتری نسبت به گوشی قبل میگرفت…
ایا isp پردازنده ارتقا می افتاد!؟.
باورش سخته…
اپل که اصلا زورش میاد فناوری بزاره…
خب سامی چند راه داره
توجه کنید کلی فناوری داره که تو انبارش خواببیده یا باید اون ها را بیاره بیرون یا یه چیزی بزنه که کسی نداشته باشه که هر دوش را داره فقط باید دلش بیاد و بیرون بیاورد .
مگر نه شکست سنگینی برای همیشه و تاریخی خواهد خورد

alone wolf

مرسی درست ترین حرف رو زدی👌👌

Mahdi

قیمتش بالاست

Farcry

قیمتش همچنان خوبه ولی از خود مدل اصلی (mi note 10) گرون تره!

AAAA_.reza._AAAA

بنظرم میتونست واسه گوشی اسنپ ۷۶۵ بزاره ، یا دوربیناش رو یه خرده بهتر کنه ولی رنگ بنفشش واقعا خیلی خاص و زیباست ولی بنظرم با همین قیمتش توی خود شیائومی هم چیزای بهتری میشه پیدا کرد

MORTEZA

بهتر بود شیا با حذف خمیدگی صفحه نمایش بازم قیمتو کاهش میداد یا از اسنپ ۷۶۵ استفاده میکرد

Finch

ما ک گفتیم اسنپ ۷۳۰جی از ۷۲۰جی بهتره …

ramin123

قبلا هم گفتم، دقیقا فاز شیائومی رو درک نمی کنم که همچین گوشی ای با این قیمت بزنه.
تو بازار ایران هم فکر نکنم خیلی موفق باشه، فقط امیدوارم که قیمت نسخه اصلیش رو بیاره پایین تر وگرنه با این 345 یورو که تو ایران بالای 7 تومن میشه، فکر کنم جز نادرترین مواردی باشه که گوشی لایت گرون تر از نسخه اصلی باشه!!!

The Destroyer

دوستان این قیمت برای بازار اروپاست… برای بار چند هزارم…
قیمت چین، هند و خاورمیانه تقریبا یکیه اما وقتی میره اروپا ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کنه… این گوشی احتمالا قیمتی در حدود ۲۵۰-۲۸۰ دلار در بازار جهانی خواهد داشت… در حال حاضر برای مقایسه بگم که مثلاً ریلمی X2 قیمت ۳۰۰ دلاری داره (البته موقعی که معرفی شده بود الان یه ذره پاییتره)

The Destroyer

یه چیزی رو اصلاح کنم…
برای محاسبه قیمتای اروپا و تبدیلش به چین یا هند خودم قیمت چینو ور میدارم به دلار… ۳۰ درصد افزایشش میدم و واحدشو میکنم یورو… مثلاً می ۹ لایت که ۲۴۰ دلار بود با ۳۰ درصد افزایش میشد ۳۲۰ یورو… تقریبا روش دقیقیه… این موضوع برای ریلمی و… هم که اول تو چین یا هند معرفی میشن کاربردیه… مثلاً ریلمی ۶ که ۱۷۵ دلاره با ۳۰ درصد افزایش حدودا میشه ۲۴۰ یورو که البته الان داره با قیمت ۲۳۰ یورو در اروپا به فروش میرسه…

Milad7

Snapdragon 730G برای گیم راحت جوابگو هستش

Finch

برای جاسوسی و سرقت اطلاعات بهتره تا گیم …

alone wolf

هنوز اثبات نشد😒😒

Finch

ببخشید تو سری می نوت ۱۰
بین مدل های استاندارد
پرو و لایت
کدومش کمتر اطلاعات سرقت میکنه؟

alone wolf

شیائومی گوشی خوبی زد رنگش قشنگه😍😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)