حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی می میکس ۴ (Mi Mix 4) و شیائومی می ۹ پرو مشخص شد: ۲ مهر ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 25 دیدگاه | شیائومی

پس از کلی شایعات شیائومی تاریخ رونمایی از پرچمداران آینده خود را مشخص کرد. گوشی های شیائومی می میکس ۴ و شیائومی می ۹ پرو در تاریخ ۲ مهر معرفی می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تاریخ معرفی شیائومی می میکس ۴ و می ۹ پرو صحبت کنیم.

تاریخ معرفی شیائومی می میکس ۴ (Mi Mix 4)

می میکس ۴

می میکس ۴

شیائومی مراسمی را در تاریخ ۲ مهرماه برگزار می کند. در این مراسم با پرچمداران 5G شیائومی، گوشی های شیائومی می ۹ پرو و شیائومی می میکس ۴ ملاقات می کنیم. علاوه بر این دو گوشی هوشمند، از رابط کاربری MIUI 11 و تلویزیون جدید Mi TV نیز رونمایی می شود.

انتظار می رود شیائومی Mi 9 پرو نسخه بهبودیافته شیائومی می ۹ باشد و مشخصات فنی آن ها شباهت زیادی به یکدیگر داشته باشد. بر همین اساس، گوشی آینده شیائومی به صفحه نمایش 6.39 اینچی با فناوری سوپر امولد مجهز می شود. قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس تامین می شود و باتری 40000 میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ سریع وایرلس 30 واتی Mi Charge Turbo پشتیبانی می کند. این فناوری شارژ سریع به تازگی معرفی شده است.

شیائومی می میکس ۴ بر اساس شایعات به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز می شود و نمایشگر خمیده آن دارای رزولوشن QHD است. سنسور دوربین اصلی این دستگاه 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright HMX است. علاوه بر این سنسور، شیائومی برای دوربین این محصول سنسورهای واید و تله فوتو در نظر می گیرد. برخی شایعات از این دستگاه با نام Mi Mix Alpha یاد می کنند؛ با این حال استفاده از این نام تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر دستگاه ای جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HOSEIN

کاش حاشیهاش از همه برندا کمتر باشه بعیدم نیست ک اینطور بشه بالاخره اولین گوشی ک حاشیهاشو ب طرز چشمگیری کم کرد خودش بوده

mostafa3

خیلی برام جالبه باتری 40000 چهل هزار مینی امپر آقای عطا یی. 4000 هزار صحیح می‌باشد mi 9 pro

online_wireless

مثل اینکه حاشیه هاش خیلی کمه

نیما عرفانی

اگه پخش زنده داشته باشه حتماً میبینم .
هیجان انگیز ترین رویدادهای نیمه ی دوم سال مربوط به کنفرانس هواوی و شیائومی هست .
هواوی که سه تا محصول در رده ی flagship phone در شُرف رونمایی داره ( میت ۳۰ ، میت ۳۰ پرو و میت ۳۰ RS پورش دیزاین) احتمالاً اشاره ای هم به میت ۳۰ لایت هم بشه. درکنار این محصولات از گجت های پوشیدنی جدید مثل واچ جی تی ۲ و نسل جدید ایرپاد بیسیم فری بادز هم رونمایی میشه و در عین حال به بیان جزئیات جامع در خصوص سیستم عامل هارمونی پرداخته میشه.
در رابطه با محصولات جدید شیائومی هم ؛ مرموز ترین و معمایی ترین دیوایس نیمه‌ی دوم سال، میکس ۴ یا میکس آلفا هستش که می‌تونه سرو صدای زیادی به پا کنه. انتظار می‌ره بالاترین سطح ارتقاء دوربین رو نسبت به رقباش داشته باشه (البته اگه در کنارش ارتقاء دوربین در زمینه ی فیلم برداری و ارتقاء دوربین سلفیِ سری میت ۳۰ هواوی رو در کنارش در نظر بگیریم) و همینطور پیش بینی میشه بیشترین جهش در امتیازات DXO رو نماینده ی شیائومی به خودش اختصاص بده ، جهش نسبت به آخرین پرچمدار عرضه شده از برند خودش نه نسبت به نسل قبلش .

The Destroyer

مثل این که mi 9 pro و تلویزیونش هم قراره معرفی بشن. الان هم یه خبر خوندم مبنی بر این که قراره پرچمدار ردمی در تاریخ 19 سپتامبر رو نمایی بشه

نیما عرفانی

بله درسته در جریانم اما قطعاً اکثر عموم به خاطر همون میکس ۴ اشتیاق کنفرانسش رو دارن ولی من در کنارش نیم نگاهی هم به تلویزیون جدید mi tv دارم که چه مشخصاتی داره هرچند که احتمالش هست تلویزیون هوشمند آنر و هواوی هم به ترتیب در رویداد رونمایی آنر وی ۳۰ و سری میت ۳۰ معرفی بشن . از زمان دقیق رونمایی پرچمدار ردمی اطلاع دقیقی نداشتم ، ممنون بابت اطلاع رسانی 🙂 البته فکر نکنم جایگزین کی ۲۰ پرو و کی ۲۰ باشه چون قبلاً گفته شده بود که جایگزینش تحت عنوان سری کی ۳۰ در اوایل سال ۲۰۲۰ با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی میشه ، فکر کنم این مدل مجزا از بقیه باشه و ردمی براش از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده کنه .

The Destroyer

بله مثل این که قراره از اسنپ 855 پلاس استفاده کنه. برای mi tv هم شایعاتی وجود داره مبنی بر این که رزولوشن 8k داشته باشه که البته شخصا فکر نمیکنم این طور باشه.

m.b

@The Destroyer
چرا رزولوشن 8K داره…

The Destroyer

پس چه بهتر. واقعا جاش خالی بود.

m.b

آره عکسش اتفاقی لو رفت که از 8k پشتیبانی میکنه…

ramin123

“برخی شایعات از این دستگاه با نام Mi Mix Alpha یاد می کنند؛ با این حال استفاده از این نام تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد.”
چرا غیر منطقی باشه، تا اون جا که میدونم 4 برا چینی ها عدد نحسی محسوب میشه چون تلفظش تو زبون اونا شبیه کلمه ی مرگه ،سر همین قضیه بود که وان پلاس از 3 پرید 5!!

_V_

Xiaomi Mi 4
!

m.b

جهت اطلاع دوستان میکس امسال یک گوشی معمولی برای فروش نیست و یک کانسپت مانند میکس 1 هست(کانسپت رو همه مدیرانش در پستشون داخل ویبو اشاره کردن و مدیر ردمی گفت هر بار که بهش نگاه میکنم میبینم از نسل اولش هم کانسپت تره…)
پس ممکنه برای فروش فعلاً نشه اقدام کرد و کمی به تاخیر بیافته…
بزرگترین ایکاشم اینه که ایکاش اون دستگاه منعطف رو تو سری میکس جا نداده باشن…🤲
اسمشم تا الان mi mix 5G بیان شده در حرف هاشون…
راستی این پوستری هم که میبینید عناصر داخلش همه به صورت هوشمندانه انتخاب شده و رمز هایی رو از این گوشی برملا میکنه…
مثلاً یه نکته جالبی که کشف شد این بود که سیاره داخل پوستر همونطور که میدونید اورانوس هست که زاویه محور چرخش این سیاره 98 درصده تقریباً که این عدد میتونه مربوط به بازه صفحه به بدنه باشه…
یا در هر کدام از قطب های اورانوس 42 سال شب و 42 سال روز هست که این هم میتونه با همون عدد 42‌ای که چند روز پیش گفتم و ماجرای محسابات ریاضیش سنخیت داشته باشه…
در کل بدونید خیلی دارن عجیب رفتار میکنن…
سر دعوتنامه‌ش هم دو تا دعوتنامه سفید و مشکی داده و رو یکی نوشته برای امروز و روی یکی دیگه نوشته برای آینده که اولی مال می و دومی مال میکس هست…
عکسش:
comment image

The Destroyer

جریان 42 چیه؟

m.b

برای همین میگم معلوم نیست دارن چیکار میکنن…
یک روز مدیر عاملش اومد گفت ریاضیات خیلی جالبه و گفت بعد سال ها حل نشدن یک معما، بالاخره کامپیوتر ها تونستن اون معما رو حد کنن و بعد از 101010 بار محاسبه به عدد 42 رسیدن و بعدشم گفت این عدد خیلی عجیبه…
بعد از اینکه از سیاره اورانوس داخل پوسترشون استفاده کردن و همه رفتن راجبش تحقیق، به این نتیجه رسیدن که اورانوس هم هر یک از قطب هاش 42 سال در شب و در روز هست…
کسی دقیق نمیدونه این عدد چه ربطی به میکس امسال داره و همه فقط حدس میزنن راجبش…

The Destroyer

خوشم میاد امسال داره قشنگ با طرفدار هاش بازی میکنه. الان با این پوستر ها حتی طرفدارای برند های دیگه هم منتظر میکس هستن. انقد از این معما ها خوشم میاد. یه کاری کرده همه هیجان بمونه واسه روز معرفی.

The Destroyer

یه حدس بزنم؟
معماش میتونه مربوط به رسوندن حاشیه به 0 باشه.

m.b

به سبک اندازه گیری gsmarena خب امکان نداره فعلاً به 0 برسه چون موارد مقاومت بسیار تحت تاثیر قرار میگیره و توانایی ساخت بسیار بسیار بالایی هم میخواد که همچین محصولی رو تولید عمومی بکنن چون خیلی موارد رو باید در نظر بگیرن(حتی ممکنه همین میکس امسال هم بالاترین نسخه‌ش تولید عمومی در سطح گسترده نشه فعلاً(اگر 3 نسخه داشته باشه طبق نظر برخی افشاگر ها))…
اما در پاسخ به اینکه امکان داره از نکس 3 که فعلاً رکورد دار هست، رکورد بیشتری به جا بگذاره، بله اگر چیزی که من دیدم درست باشه میتونه نکس 3 رو هم پشت سر بذاره و تا چندین ماه هم حتی بدون رقیب باشه…
(اگر میتونستم 100 درصد بگم گوشی‌ای که دیدم میکس هست، براتون میفرستادم که ببینید اما ممکنه خب من اشتباه فکر کرده باشم(یک نکته بسیار ریز در اختلاف یک آیکون با MIUI 11 باعث شد من شک کنم و اگر اون آیکون فقط یک برآمدگی بیشتر داشت با اطمینان میتونستم تایید کنم که اون دستگاه مال شیائومی هست) پس فعلاً منتظر میمونیم تا خود میکس عرضه بشه و از منابع رسمی حرف بزنیم)
اینطوری جذابیتش برای شما هم از بین نمیره…
اگر میکس، 3 نسخه داشته باشه من به احتمال زیاد نسخه پرو یا نسخه کانسپتش رو دیدم…
اما هیجان معرفی رو برای همه نگه میدارم چون خود شیائومی هم امسال همینو میخواد…
احتمالاً طراحی ویژه‌ای از نسخه‌ای خاص از سرامیک آبی رنگ هم میبینید…😉
شب 24 سپتامبر خبر میکس همه‌ی سایتای تکنولوژی رو پر میکنه و کامل میفهمیم معنای این کار ها چی بوده…

نیما عرفانی

(یک روز مدیر عاملش اومد گفت ریاضیات خیلی جالبه و گفت بعد سال ها حل نشدن یک معما، بالاخره کامپیوتر ها تونستن اون معما رو حد کنن و بعد از 101010 بار محاسبه به عدد 42 رسیدن و بعدشم گفت این عدد خیلی عجیبه…)
خیلی عجیبه ؟؟؟ 😐 کاملاً مشخصه اون ترکیب ارقام ۱۰۱۰۱۰ درواقع مبنای ۲ عدد ۴۲ هستش و خودِ عدد ۴۲ مبنای ۱۰ ، اعداد ۱۰۱۰۱۰ هست که در اصل ۸ بیت داره اما چون ظرفیت دو رقم آخر از سمت چپ که ۶۴ و ۱۲۸ هستن خالیِ و دیگه اون دوتا بیت سمت چپ رو در نظر نگرفته چون صفر قبل از عدد صحیح بی معنیِ.
شیوه ی محاسبه ی تبدیل عدد ۱۰۱۰۱۰ از مبنای ۲ به مبنای ۱۰ به زبان ساده به این شکلِ ؛ ۱ ۲ ۴ ۸ ۱۶ ۳۲ —» یه ۲ داره یه ۸ و یه ۳۲ که در مجموع میشه ۴۲.
اوکی شد؟
حالا اینکه دقیقاً چه منظوری از خودِ عدد ۴۲ داشته من فکر میکنم یه تحولی در زمینه‌ی زوم دوربین یا حتی باتری داره یعنی احتمال داره زوم اپتیکال و یا هیبرید ۴۲ برابری داشته باشه یا حتی باتریش تا ۴۲ شبانه روز در حالت استندبای دووم بیاره.

m.b

نیما جان فقط عدد 42 و 101010 نیست که…
برو ماجراشو خودت از ویبو ببین…
من الان تقریباً یادم رفته اما فکر کنم گفت کامپیوتر 101010 بار محاسبه کرد تا در جواب یک معادله برسه به عدد 42 به صورت قطعی…
نگفت ربط اینا رو پیدا کنید…
داشت ماجرای حل یک معما که تا سال های سال حل نشده بود رو بازگو میکرد…

نیما عرفانی

خب طبیعیه که چینی ها همچین اقدام پیچیده و مرموزی با مضمون معما که پرسش و پاسخ های بسیاری در ذهن تمام دنبال کننده های حوزه‌ی فناوری به وجود میاره صورت بدن، بایدم همینجور باشه که میان با تدابیر مختلف جو زیادی میدن و بعد ربطش میدن به تکنولوژی و دنیای موبایل.‌
اون ترکیب صفر و یک زبان مرسوم و روتین کامپیوتری ( ۱۰۱۰۱۰ ) در مبنای ۲ که از هوا نازل نشده فدای شکلت بشم، قطعاً تفکری پشتش بوده و اینکه اومده اون ترکیب رو به عدد ۴۲ بسط داده خب مسئله ی پیش پا افتاده ایِ که من قضیه اش رو توضیح دادم ، فقط یه تبدیل ساده ی عدد از مبنای ۲ به مبنای ۱۰ هستش وگرنه اون محاسبه ی کامپیوتری که داری میگی اونا همچین چیزی گفتن و در کنارش اشاره ای هم داشتن به سیاره ی اورانوس خب طبق تصورات خودم حدس میزنم در رابطه با تخمین دقیق فاصله اش از زمین با کمک تلسکوپ و محاسبات پیچیده ی ریاضی و پردازش کوانتومی باشه یا محاسبه ی دقیق محیط و مساحت کره اش و حتی شرایط آب و هواییش و إلا چیز دیگه ای به ذهنم نمی‌رسه.
اون میکرو رآکتور هسته ای کم بود این داستان ها هم بهش اضافه شد ، آخرش خدا به خیر کنه. معلوم نیست چی‌ تو سرشون میگذره 🤲🙄

m.b

میکرو راکتور هسته‌ای رو که مدیر عاملش نگفت…
چند تا طرفدار ساختن…
فکر میکنی برای میت مگه نساختن؟
عکس ماه رو فتوشاپ کرده بودن به اندازه کف دست و میگفتن این ماه میت 30 پرو هست…😅😂
سردمدار اینطور چیزا هم هندی ها هستن…
اما راجب اون معما میتونی یه سری به ویبو مدیرعاملش بزنی و خود معما رو رو که تا چندین سال حل نمیشد رو ببینی…

نیما عرفانی

معمایی که تا چندین سال حل نشده بود رو میدادن من ، قفلی میزدم روش حلش میکردم پرچم ایران و ایرانی رو بالا می‌بردم 😄😉

Agulia-roja

الفا منعطف واقعی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂😂🤣

Milad7

خیلی عالیه قیمت مناسبی هم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)