حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم معرفی پیکسل ۴ تاریخ ۲۳ مهر ۹۸ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

لو رفتن خانواده گوگل پیکسل ۴ (Google Pixel 4) تمامی ندارد. حالا از سایز صفحه نمایش و نام چیپست پیکسل ۴ ایکس ال هم باخبر شده‌ایم. همچنین گفته می شود که مراسم معرفی پیکسل ۴ تاریخ ۲۳ مهر ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مراسم معرفی پیکسل ۴

مراسم معرفی پیکسل ۴

مراسم معرفی پیکسل ۴

در جدیدترین اطلاعات عکسی به بیرون درز کرده که منتسب به پرچمدار جدید گوگل است و برخی از مشخصات سخت افزاری آن را نشان می‌دهد. طبق اطلاعات درج شده در این تصویر باید اسنپدراگون ۸۵۵ را چیپست پیکسل ۴ ایکس ال بدانیم؛ برخلاف شایعاتی که از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس می‌شنیدیم.

سایز صفحه نمایش آن هم نه 6.3 اینچ؛ بلکه 6.23 اینچ است. ظاهرا گوگل گوشه‌های دستگاه را گرد کرده تا کمی کوچک‌تر از پیکسل 3 ایکس ال به نظر برسد. رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل نمایشگر را نیز در همین عکس می‌توان دید.

همچنین بنابر تصویر دیگری که ایوان بلس از پیکسل ۴ به اشتراک گذاشته است؛ گوگل مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را در تاریخ ۲۳ مهر، یعنی چند هفته دیرتر از رویداد سال قبل برگزار خواهد کرد. در عکس سمت چپ می‌بینید که روی لاک اسکرین دستگاه، تاریخ 15 اکتبر درج شده است.

پیکسل ۴ ایکس ال

پیکسل ۴ ایکس ال

این عکس که ظاهرا به یکی از سازندگان محافظ نمایشگر تعلق دارد، وجود حاشیه‌های باریک در سه سمت و پیشانی بلند گوشی را تایید می‌کند. از سایر مشخصات احتمالی پیکسل های جدید؛ باید به دوربین دوگانه پشتی، رفرشریت 90 هرتزی نمایشگر و رم 6 گیگابایتی آن‌ها اشاره کنیم. باتری پیکسل ۴ ایکس ال، با ظرفیت 3700mAh توصیف شده؛ این در حالی است که احتمالا گوگل پیکسل 4 با نمایشگر 5.7 اینچی، باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

پیشانی بلند این دو گوشی از حسگرهای سیستم راداری Soli میزبانی می‌کند که در شناسایی ژست‌های حرکتی نقش دارند. در ضمن، انتظار سنسور اثر انگشت را نداشته باشید؛ چون ظاهرا گوگل هم مانند اپل به سیستم تشخیص چهره بسنده خواهد کرد.

نظر شما درباره پیکسل ۴ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

متاسفانه خیلی دیر معرفی میشه، معرفی میشه چیپ جدید میاد و تکنولوژیای جدید، کاش ایفا معرفی میشد

jilibilina

حاشیه‌هاتو بخورم …

android pie

نمیدونم چرا ولی کلا گوگل و اپل گرون فروشن و نواوری خاصی استفاده نمیکنن و از بقیه ضعیف تر هستن از نظر قدرت (اپل نیست و گوشیاش واقعا قویین) ولی گوگل از پردازنده های قدیمی استفاده میکنه با طراحی زشت و قدیمی

MILAD

یکی نیست به گوگل بگه بیخیال سخت افزار دادن بشو تمام

ramin123

واقعا خیلی دیره،عملا سخت افزارش یه سال عقب میفته!!! بهترین بازه برا معرفی گوشی های اندرویدی همون اوایل سال میلادی بعد از معرفی نسل جدید پردازنده های اسنپ هست

Milad7

منتظر دوربین های گوگل هستیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)