حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی ای ۵۰ برای بهبود عملکرد تاچ نمایشگر و امنیت دستگاه ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

در ادامه آپدیت های سامسونگ برای گلکسی ای ۵۰ حالا شاهد یکی از جدیدترین‌های آن هستیم. امروز آپدیت گلکسی ای ۵۰ برای بهبود عملکرد تاچ نمایشگر و امنیت دستگاه ارایه شد و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت گلکسی ای ۵۰

آپدیت گلکسی ای ۵۰

آپدیت گلکسی ای ۵۰

از تغییراتی که با این به‌روزرسانی ایجاد می‌شود، باید به بهبود عملکرد صفحه لمسی و پایداری سپر امنیتی ناکس (Knox Guard) اشاره کنیم. تازه‌ترین آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۵۰ در ارتقای الگوریتم شناسایی رطوبت نیز نقش ایفا می‌کند.

این قابلیت را کمپانی کره‌ای مدت‌ها پیش معرفی کرده بود و وظیفه‌‌ی آن، تحت نظر گرفتن درگاه USB دستگاه است تا کاربران هنگام اتصال شارژر، با سورپرایز ناخوشایندی مواجه نشوند. اگر سنسور وجود رطوبت را درون کانکتور تشخیص دهد، بلافاصله پروسه شارژ متوقف خواهد شد.

کاربران در فیلیپین، دریافت آپدیت جدید با شماره ورژن A505GNDXU3ASH4 و حجم 210 مگابایت را گزارش کرده‌اند. سایر کاربران گلکسی ای ۵۰ نیز به زودی باید به آن دسترسی پیدا کنند. شما این اپدیت گلکسی ای ۵۰ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

همچنان درصد خطای بالایی داره

Saeed Mohammadipouya

من تنها مشکلم تو اپ جدیدی گ داده اینه ک سفید صفحه نمایشم تغییر میکنه تو شرایط نوری مختلف همش بعضی جاها زرد میشه میره رو مخ بعضی جاها سفید

m.b

هنوزم a50 تو ایران فروش میره؟🤦‍♂️🤦‍♂️
ای خدا…از دست این مردم

_V_

تعداد ای ۵۰ های ایران خودش ب تنهایی سامو از هواوی نجات داد چ برسه بقیه نسخه ها لامصب😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)