حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۴ با ۶ گیگابایت حافظه رم دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | گوگل

اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی گوگل پیکسل ۴ لو باغ رفته که به استفاده از ۶ گیگابایت رم در آن اشاره می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حافظه رم پیکسل ۴

حافظه رم پیکسل ۴

حافظه رم پیکسل ۴

انتظار می رود گوگل ماه آینده میلادی از گوشی های هوشمند جدید خود از سری پیکسل 4 رونمایی کند. تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با این محصولات در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این دو گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شوند که ظاهرا سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه، 16 مگاپیکسلی تله فوتو است. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، دوربین اصلی این محصولات دارای حالت جدیدی به نام Motion Mode است.

حالت Motion به کاربران اجازه می دهد تا از اجسام در حال حرکت تصاویر شفاف بگیرند که برای مثال می توان به مسابقات ورزشی اشاره کرد. علاوه بر این قابلیت، حالت Night Sight نیز در پرچمداران آینده گوگل با بهبود همراه خواهد شد و این بهبود مربوط به سرعت ثبت تصاویر در این حالت است. گزارش اخیر به این موضوع اشاره می کند که پرچمداران آینده گوگل قادر به ثبت تصاویر از آسمان پرستاره هستند.

تصویری از این گوشی هوشمند به تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که به زوم 8 برابری آن اشاره می کند. به نظر می رسد گوگل پیکسل 4 با ترکیب زوم اپتیکال و همچنین قابلیت Super Res Zoom گوگل می تواند بزرگنمایی ۸ برابری را در اختیار کاربران قرار دهد که البته نباید انتظار کیفیت بسیار بالایی را در این حالت داشته باشید.

یکی از اطلاعات جدیدی که این تصویر در اختیار رسانه ها قرار می دهد، میزان رم گوگل پیکسل ۴ است. این گوشی هوشمند به 6 گیگابایت رم مجهز شده که نسبت به رم ۴ گیگابایتی پیکسل 3 و پیکسل 3 XL، بهبود پیدا کرده است. این احتمال وجود دارد که پیکسل 4 ایکس ال دارای 6 گیگابایت رم باشد.

نظر شما درباره پیکسل ۴ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

امیدوارم تا میتونه نرم‌افزار دوربینش رو ارتقاء داده باشه…
رفقایی که نوت 7 دارن منتظر دوربین جدید با امکانات جدید هستن…😅👌

afsoon

پنجمارک های لو رفته که فاجعه بود و اینجوری که امتیاز گرفته بود حتی از اسنپ۶۶۰ هم کمتر .البته نسخه ایکس ال بود شاید هم دروغ باشه و فتوشاپ

نیما عرفانی

معمولاً قبلِ رونمایی از گوشی، یکسری بنچمارک ها ازش میاد که نتایجش ضد و نقیضِ و صحت نداره چون سری پیکسل ۴ از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می‌بره.

علی شیخ زاده

تصورم از پیکسل ۴ گوگل یه دوربین قدرتمنده😐 بقیه مشخصاتش برام اهمیت نداره😃

mTAAHAAm

هست.
احتمالا ی چیز جدید نرم افزاری-سخت افزاری هم داشته باشه مثل فرمان های بدون لمس

MohammadFarhaadi

پیکسل در اصل مسخره کردن گوگل توسط خودشه!یه زمانی گوشیای عالی میزد با قیمت پایین رده حالا گوشیهای مزخرف میزنه با قیمت پرچمدار!تهش هم دوربین خوب اونم نه بهترین یا حتی انقلابی بلکه در حد دوربینهای یه چهارسال پیش میزاره رو گوشی و با نرم افزار فوق دوربین فوق العاده جبران میکنه کمبودهاش رو!!!

Milad7

چه عجب 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)