حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر سه عضو خانواده گلکسی اس ۱۱ از شبکه 5G پشتیبانی می کنند

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

قطار شایعات هرگز نمی ایستد بلکه از ایستگاهی به ایستگاه بعد می رود! پس از معرفی رسمی پرچمداران گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس سامسونگ حالا شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره نسل بعدی خانواده گلکسی اس هستیم که حوالی اسفند ۹۸ معرفی می‌شوند. جدیدترین شایعات به ما می گوید که هر سه عضو خانواده گلکسی اس ۱۱ از شبکه 5G پشتیبانی می کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۱۱ 5G

حالا که پرچمداران گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس سامسونگ معرفی شده‌اند، نوبت به پرچمداران خانواده گلکسی اس ۱۱ رسیده است تا گزارش‌ها و شایعه‌ها به آن‌ها تمرکز کنند. البته خبرهای مرتبط با این خانواده احتمالا سه گانه از ماه‌ها پیش منتشر می‌شد اما رونمایی رسمی از گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس دیگر تمرکز عمده را از این خانواده به اس ۱۱ معطوف کرده است.

از طرفی هنوز برای اظهار نظر قطعی درباره طراحی نهایی گلکسی اس ۱۱ زود است اما درباره برخی مشخصات و قابلیت‌های اصلی و کلیدی این گوشی سامسونگ تقریبا تردیدی وجود ندارد. برای مثال، به خوبی می‌دانیم که نسخه مخصوص آمریکا و چین از خانواده گلکسی اس ۱۱ به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز می‌شود. روز گذشته هم گزارشی تازه درباره این گوشی سامسونگ منتشر شد و به تعداد مدل‌های احتمالی خانواده گلکسی اس ۱۱ اشاره کرد.

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

با توجه به اطلاعات معتبری که خبرگزاری MySmartPrice به نقل از منابع خود گزارش کرده است، سال آینده شاهد رونمایی از حداقل سه مدل گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 با شناسه‌های SM-G981، SM-G986 و SM-G988 خواهیم بود. در مقایسه باید بگوییم که سه گانه اس 10 ای، اس 10 و اس 10 پلاس امسال با شناسه‌های SM-G970، SM-G973 و SM-G977 معرفی شدند. در میان این اعداد، همچنین جای برخی ارقام و شناسه‌ها خالی است و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که سامسونگ به طور کلی شش مدل اس 11 را در دست توسعه داشته باشد. منظور از این 3 مدل دیگر، گوشی‌های اس 11، اس 11 پلاس و اس 11 ای با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G است.

البته این موضوع احتمال توسعه 6 نسخه گلکسی اس 11 تنها یک پیش بینی است اما از طرفی هم با توجه به معرفی دو پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در دو نسخه با پشتیبانی از 5G و 4G، منطقی به نظر می‌رسد که کمپانی سازنده همین روند را برای توسعه پرچمداران آینده خود هم در پیش بگیرد. از آنجا که شبکه ارتباطی تازه 5G بیش از پیش توسعه یافته است و روند پیشرفت و گسترش آن ادامه دارد، انتظار نمی‌رود که سامسونگ تنها نسخه‌هایی با پشتیبانی محدود از 4G را در سال 2020 معرفی کند.

دوربین گلکسی اس ۱۱ بسیار بهتر از گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود

اگر این پیش بینی ما صحت داشته باشد، شاهد عرضه گلکسی اس۱۱ ای 5G یا Galaxy S11e 5G در سال آینده خواهیم بود و بدین ترتیب گوشی‌های پرچمدار اما کمی ارزان قیمت هم با امکان محبوب 5G روانه بازار خواهد شد. البته گفته می‌شود که میان رده سطح بالای سامسونگ به نام گلکسی ای ۹۰ 5G هم تا اواخر امسال با پشتیبانی از 5G معرفی می‌شود. ظاهرا سامسونگ قصد دارد امکان ارتباطی 5G در گوشی‌های میان رده را به استانداردی تازه تبدیل کند.

نسل اول گوشی‌های منعطف سامسونگ ماه‌ها پیش معرفی شد اما هنوز رسما عرضه نشده است. این گوشی ظاهرا قرار است در تعداد محدودی از سپتامبر در درسترس کاربران قرار بگیرد اما حتی مشکلات هم منجر نشده است سامسونگ از تلاش برای موفقیت در بخش موبایل منعطف و تاشو دست بردارد. این غول تکنولوژی ظاهرا چند مدل گوشی منعطف تازه را حالا در دست توسعه دارد. یکی از این گوشی‌های منعطف با شناسه SM-F700F در حال توسعه است که نشان می‌دهد که نسبت به گلکسی فولد SM-F900F سطح پایین‌تر است.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد احتمالا ۱۵ شهریور به بازار بیاید

خبرگزاری MySmartPrice پیش بینی کرده که این گوشی مرموز SM-F700F ممکن است یک نسخه سطح پایین‌تر و ارزان‌تر از گلکسی فولد اصلی باشد اما هنوز دقیقا مشخص نیست که سامسونگ در نظر دارد که مواردی را از گلکسی فولد در این نسخه تازه سطح پایین‌تر ارائه دهد. پیش از این شایعه شده بود که گلکسی فولد ۲ با پنل شیشه‌ای تاشو و همچنین ابعاد بزرگتر در دست توسعه قرار دارد و این مشخصات هم سطح بالاتر از فولد اصلی هستند. بدین ترتیب فولد ۲ نمی‌تواند این نسخه سطح پایین از گلکسی فولد باشد. منطقی به نظر می‌رسد که گلکسی فولد سطح پایین و جدید به نمایشگری در ابعاد کوچک‌تر مجهز شود.

اگر سامسونگ در توسعه این نسخه تازه محتاط‌تر عمل کند و به جای طراحی بلندپروازانه از استانداردهای سطح پایین‌تر استفاده کند، احتمالا قادر خواهد بود از بروز مشکلاتی که برای گلکسی فولد اصلی پیش آمد هم پیشگیری کند. در ادامه همچنین ممکن است شاهد عرضه این گوشی منعطف با قیمتی کمتر از قیمت نهایی گلکسی فولد باشیم.

تست سرعت گلکسی نوت ۱۰ پلاس با آیفون Xs مکس

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده گلکسی اس ۱۱ هستید یا قاتل آیفون Xs مکس در تست سرعت را می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

سامسونگ مگه قرار نبود s11 رو با دوربین زیر صفحه به بازار بده پارسال تو سایتها بود این خبر

m.b

cc9 تحت عنوان mi 9 lite در لیست دیوایس های اندروید تایید شده گوگل دیده شد…
همچنین تا 2 هفته آینده احتمالاً نسخه 5g گوشی mi 9 با نام mi 9s رونمایی میشه که میگن ارزان ترین گوشی 5g جهانه(قیمتی حدود 550 دلار)…
خبر مهمتر از همه اینها اینکه کمتر یک ماه آینده گوشی مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی شیائومی دیده میشه(2 هفته آخر سپتامبر)…

Jason bourn

دیده میشه رو میخوایم چیکار بگو کی‌ رونمایی میشه
( نمیدونم چرا فک میکنم بعد از گوگل و هواوی و سامسونگ نوبت شیائومیه که صدرنشین dxo بشه 🤔 )

m.b

والا چون دارن اذیت میکنن..😅
هیچ خبری نمیذارن از این گوشی درز کنه…
فقط وانگ تنگ(یکی از مدیران خیلی جوان شیائومی) موقع تجزیه و تحلیل قطعات دوربین نوت 8 پرو در یک فیلم، موقعی که رسید به دوربین 64 مگاپیکسلیش، گفت یک دوربین 108 مگاپیکسلی رو تا پایان ماه سپتامبر میبینم…
برای همین منم توی جمله‌ش سعی کردم تغییرات زیادی ایجاد نکنم که اگر معرفی نشد و ماجرا چیز دیگری بود بعداً شرمنده نشیم…

android pie

ای بابا مثل اینکه شیائومی نمیخواد گوشی دیگه ای با اسنپ 675 بده بیرون

m.b

الان از کجا فهمیدی اینو؟

Amir galaxy

سلام دوستان من گوشیم ریجستر نکردم هنوز و سیمکارتی روش نذاشتم
اشکال نداره به گوشی کسی وصل بشم و از اینترنتش استفاده کنم؟!

m.b

فکر نمیکنم…

m.b

راستی بررسی بنویسی ها بلا…😉
با a50 هم امکانات و دوربینش رو مقایسه کن…

Milad7

در حال تبدیل شدن به استانداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)