حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و خنک کننده مایع ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 29 دیدگاه | ردمی، شایعات

چندی پیش تصاویری از رنگ سبز ردمی نوت ۸ پرو (Redmi Note 8 Pro) لو رفته بود. این بار شاهد انتشار تصاویری از رندرهای رسمی این گوشی، مجدداً در همان رنگ سبز هستیم. همچنین جدیدترین شایعات می گویند که ردمی نوت ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و خنک کننده مایع ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی نوت ۸ پرو

ردمی نوت ۸

ردمی نوت ۸

گوشی ردمی نوت ۸ پرو (Redmi Note 8 Pro) چندان عریض نخواهد بود و در دست گرفتن آن احتمالاً کار راحتی خواهد بود. همانند انچه در تیزرهای قبلی نیز شاهد بودیم، این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ خواهد بود. همچنین با دقت در تصاویر می‌توان سنسور اثر انگشت دستگاه را نیز در قسمت پشتی و زیر دوربین مشاهده کرد.

برخلاف ظاهر کشیده، ردمی نوت ۸ پرو دستگاه چندان راحتی برای استفاده با یک دست نخواهد بود. چراکه ردمی تایید کرده این دستگاه به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. براساس اعلام یکی از مدیران Redmi، از آنجایی که Note 8 Pro با چیپست گیمینگ مدیاتک 12 نانومتری Helio G90T عرضه خواهد شد؛ مصرف انرژی دستگاه بیشتر از پردازنده‌های 7 نانومتری در محصولات مشابه خواهد بود.

از همین رو این کمپانی تصمیم به استفاده از چنین باتری حجیمی گرفته است. وی در ادامه افزود این دستگاه به همراه شارژری قدرتمندتر از ۱۰ وات عرضه خواهد شد.

سیستم خنک کننده گلکسی نوت ۸ پرو

سیستم خنک کننده گلکسی نوت ۸ پرو

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سیستم خندک‌کننده مایع برای پردازنده اشاره کرد که به گفته Redmi قادر است دمای دستگاه حین فعالیت‌های سنگین را چیزی در حدود 4 الی 6 درجه سانتیگراد خنک‌تر نگه دارد و از پتانسیل بالای پردازنده Helio G90T هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی و پردازش‌های سنگین به خوبی استفاده کند.

یکی از تیزرهای منتشر شده در رابطه گیمینگ بودن دستگاه، محل قرارگیری متفاوت آنتن‌های دستگاه را نشان می‌دهند. در واقع Redmi با توجه به محل قرارگیری دست‌ها هنگام اجرای بازی‌ها قصد داشته بهترین آنتن‌دهی ممکن را برای این دستگاه فراهم کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو هستید؟ به نظر می رسد همانند ردمی نوت ۷ قرار است موفقیت ویژه ای نصیب ردمی نوت ۸ شود.

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

قیمتش احتمالا دیگه ۱۵۰ دلار نیست و شاید به دویست دلار برسه .

✔ TVKade

بالاخره بعد از 4 سال شیاومی از باتری 4000 عبور کرد اگرچه این موضوع به معنی طول عمر باتری بیشتر گوشی مورد بحث در این پست نسبت به نسل های قبلی خود نخواهد بود و برای پردازنده ای 12 نانومتری با قدرت بالای مدیاتک G90T استفاده از ظرفیت باتری بزرگتر و خنک کننده از پیش نیازهای لازم حساب میشه، با اینحال یک پیشرفت برای این کمپانیه تا شاید در مدلهای بعدی هم از همین ظرفیت باتری و بالاتر روی گوشیای 10 و 7 نانومتری استفاده کنه اونوقت میشه بهش گفت پیشرفت داشته.
تیزرهای مدل پرو هیجان انگیز بنظر میرسه ولی بیخودی این مدلو هایپ نکنید چرا که با توجه به پردازنده مدیاتک اپدیت اندروید نخواهد گرفت و روی اندورید 9 باقی خواهد ماند (شیاومی تا الان روی گوشیای مدیاتک خود اپدیت اندروید ارائه نکرده ضمن اینکه الان در شرف امدن گوشی ها با اندروید 10 هستیم) و با توجه به سیاست شیاومی در مدل قبلی، پیش بینی میشه این مدلم برای بازار جهانی عرضه نشه و محدود به چین و هند باشه.
بنابراین باید دید شیاومی روی مدل پایه یعنی ردمی نوت 8 چی برای عرضه کردن داره که بنظر میرسه تغییر خاصیو مثل مدل پرو شاهد نباشیم. تغییر از اسنپدراگون 660 به 665، اضافه کردن یک لنز واید افتضاح 8 مگاپیکسلی یا پشتیبانی از شارژ 18 واتی ولی گذاشتن شارژر 10 واتی داخل جعبه، نسبت به ردمی نوت 7 اپگرید حساب نمیشه.

Mashallah_khan

این شیافومیم شعورشو در اورده
انگار هنوز فریمش پلاستیک بازیافتیه 😂
باتری ۴۵۰۰ میزاره ولی حاضرم شرط ببندم جز سایت gsm که بهش رشوه میده تو هیچ جایی هیچ گو هی نیست و تهش در حد پرچمدارای باتری ۴۰۰۰ دوسال پیش عمل میکنه بقیم دلشون خوشه اپگرید شده
البته g90t با اختلاف هنوز زیر ک.یرین ۸۱۰ هست
وگرنه شیا تهش اسنپ ۷۱۰ میزاشت رو این گوشی هممون میدونیم از ترس هواوی اومده این چیمو استفاده کرده که تو بنچمارک فقط حرف برا گفتن داشته باشه اونم نه ک.یرین ۸۱۰
بمونه فروش بره گوشیش 😂😂😂

afsoon

فروش نوت۸ رو میبینم فروش میان رده های هواوی هم میبینم .نوت۷ بدون هیچ تبلیغاتی بیست و هفت ملیون فروخته شده تا امروز و احتمالا مرز سی ملیون رو هم رد کنه در صورتی که انر۸ ایکس با اون همه تبلیغات و فروش توی کل دنیا هنوزم به پانزده ملیون نرسیده .یه جوری نوشتی فریم پلاستیکی انگاری بقیه توی این قیمت فریم فلزی دارند .الان نوت۷ هم قیمت وای۹ هست وای ۹ تمام پلاستیکی هست .ماذا فازا آخه .کسی منکر خوب بودن هواوی نیست اما هیچ میان رده ای نمیتونه به میانرده های شیائمی برسه .الان می۹ تی هم قیمت پی سی لایت هست اما فاصله اش زمین تا آسمون هست .رقیب نوت هشت از لحاظ قیمتی هم پی اسمارت هست که تمام پلاستیکی قطعا هست مثل همیشه .دیگه هم جوابت نمیدم و نان به ترول نمیدم

_V_

دقیقا یه جور گفت فریم پلاستیکی من یه لحظه فکر کردم الان همه میانرده ها و پایین رده ها فلزی شدن😐

اینم نمیگه که شیائومی تو ردمی نوت ۷ با اون قیمت دو طرف گوریلا ۵ داره در برابر میانرده های هواوی ک معلوم نیست گوریلا چندن اصن /-: حالا باز دم سامیونگ گرم گفت گوریلا ۳ ئه و با ایناه کار بدی کرد ولی لااقل اطلاعات کاملو داد /-: هواوی تو پرچمدارشم حتی هنوز در حد گوریلا ۵ و ۶ نیست گویا چون اگر اونارو داشت قطعا تو اطلاعات گوشی اونارو ب عنوان نکته مثبت و برتری ذکر میکرد

✔ TVKade

دقیقا همینه 😂 از اسنپ 730 استفاده کنه یک تیر به خودش شلیک کرده و قید فروش k20 رو باید بزنه از پردازنده های ضعیف تر کوالکوم مثل اسنپدراگون 712 هم استفاده کنه گوشی های هواوی با کایرین 810 جرش دادن. چاره دیگه ای براش باقی نمونده جز استفاده از این بخاری گازی مدیاتک تا کمتر ابرو ریزی شه وگرنه این گوشی با باتری 4500 هم نمیتونه عمر باتری مشابه گوشی های باتری 4000 داشته باشه.
همینطور از کم کاری کوالکومه که پردازنده ای برای رقابت نداره. امیدوارم چینی ها بیشتر از این چیپ مدیاتک استفاده کنن تا کوالکوم به فاک بره بلکه حساب کار دستش بیاد میان رده های درست حسابی بزنه.

The Destroyer

خوشم میاد همه چیو قبل از معرفی و عرضه پیش بینی میکنی. اون از کایرین 810 که هی مینازیدی به 7 نانومتری بودنش که بعد مشخص شد مصرف باتریش از 8 نانومتری کوالکام بیشتره (مقایسه آنر 9x با redmi k20 تو یوتیوب هست میتونی ببینی)، حالا هم که کلا مشخصات ردمی نوت 8 رو از حفظ بلدی اونم قبل معرفی!!
مدیاتک رو هم وایسا بیاد تستاش بعد نظر بده. اگه به عدد و ارقام باشه کایرین 980 باید تو هوش مصنوعی میترکوند ولی در عمل میبینیم که از اسنپ 855 ضعیف تره. همین که تنها پشتیبانت ماشالاست خودش موفقیت بزرگیه بهت تبریک میگم که میتونی انقد بی منطق و بی پایه و اساس حرف بزنی👌👌👏👏

✔ TVKade

اسکل نوب شیاومی، اولا در اون مقایسه پرفورمنس مد گوشی انر از اول تا اخر روشن بود در حالیکه انر9ایکس نیازی به روشن بودن پرفورمنس برای برتری در عملکرد نداره در همون حالت خاموش ترتیب تمام پردازنده های میان رده رو میده.
دوما اون اسکل یوتیوبر فقط بنچمارک انتوتو میگرفت تا زودتر باتری خالی بشه که هر چی پردازنده قوی تر باشه اینجا مصرفش بیشتره.
پس همچین تستی هیچ اعتباری نداره. با هر تفاسیر بود انر9ایکس در اون تست با اختلاف کمی به K20 باخت وگرنه اگر پرفورمنس خاموش بود و به جای بنچمارک گرفتن برای خالی شدن باتری، استفاده روزمره و واقعی از گوشی مدنظر بود مثل وب گردی بازی کردن ویدئو دیدن و… انر9ایکس ترتیب تمام اون گوشیا از جمله K20 رو میداد.

The Destroyer

در این که تست اصولی نبود هیچ شکی نیست و من خودم اینو قبول دارم ولی اگه اصولی تر باشه اوضاع برای آنر قطعا بدتر میشه. در مورد پرفورمنس مود هم باید بگم اون بنچمارک های کایرین 810 که این همه باهاشون پز میدی با همین پرفورمنس مود گرفته شده در غیر این صورت هم از اسنپ 730 و هم از helio g90 امتیاز کمتری میاره در عوض در مصرف باتری صرفه جویی میشه.

✔ TVKade

شما صبر کن تا تست های درست حسابی بیاد اونوقت مشخص میشه پنل امولد و صفحه نمایش کوچیکتر mi9t هم نمیتونه کمکی به برنده شدنش در مقابل honor9x بکنه چه در باتری لایف چه در سرعت، چه پرفورمنس خاموش باشه چه روشن.

afsoon

شیائمی لازم نداشت واسه حجم بیشتر باطری وگرنه سالهاست سری مکس باطری های غول پیکری دارند .

✔ TVKade

یه نگاه به ابعاد و سایز اون گوشی کن، اینقدر فروش این مدل خوب بود که کلا ساخت مدل بعدیش امسال متوقف شد. 😂
الان اکثر کمپانی ها باتری 5000-6000 دارن شیاومی ارتقا نده اینده تاریکی خواهد داشت. این باتری 4500 هم با توجه به پردازنده ارتقا حساب نمیشه.

_V_

شاید بتونه با بهینه سازی عملکرد بهتری ارائه بده

اما در کل راستشو بگم من کلا حس خوبی به مدیاتک ندارم

حالا چرا آپدیت نمیده؟مگه چشه مدیاتک

The Destroyer

تو که انقد به باتری 5000 بقیه مینازی میشه اسم همه اونایی که باتری بالای 5000 یا 5000 دارن رو نام ببری؟ ببینیم چند تا هستن.

afsoon

گوشی که هنوز نیامده چجوری میگی باطریش خوب نیست ؟ شیایمی استاد بهینگی باطری هست .شیائمی همین الآنم با باطری ۴ هزار داره بهتر از ۵ هزار سامسونگ عمل می‌کنه .

The Destroyer


این کلا از رو هوا حرف میزنه

afsoon

اره باید موتوری رو عوض کنه

m.b

ولش کنید بدبختو…
بازم ضایع شده که میگفت باتری 4000 داره ولی نداشت و 4500 بود و اومده اینجا سریعتر از همه نظر گذاشته که جمعش کنه گندش رو…
یادم نمیره که میگفت چون دوربین و حسگر وسطه پس نمیتونه بزرگتر از 4000 بذاره…
خخخ

✔ TVKade

m.b
عقده ای بدبخت، عکساشو ببین چجوری دوربینو چسبونده به سقف.
اینکه باتری 4500 گذاشته با این چینش دوربین، تئوری من رد نمیشه و نتیجش چیزی نیست جز افزایش ضخامت گوشی.
منتظر ضخامت باش.

m.b

آفرین هی ضایع شو و مسئله دیگری رو وارد ماجرا کن که تاثیر ضایع شدنت کمتر شه…
راجب آمولد هم هی بگو روی 200-250 دلاری نمیذاره و بعد که گذاشت بگو پنتایله که کمی از تاثیر اشتباهات متعددی که کردی کم بشه…
تو این مدت مغز ناقصت هم این توهم رو میزنه که دیگران الان کمتر فکر میکنن که ضایع شدی…
کلاً تعداد دفعاتی که حرفای تو راجب مدیاتک و ردمی نوت 8 اشتباه در اومد، حرفای رو.حانی و وعده هاش تو این مدت ریاست جم.هوری اشتباه در نیومد…
متشکرم و من وقت بیشتر از این برای ترول ها ندارم…
پس ✋

✔ TVKade

LOL فعلا که تمام پیش بینی های من در مورد این گوشیا درست بوده غیر از همین باتری که الان شده 4500 و که نتیجش با این طراحی افزایش ضخامته. اگر ضخامت بالاتر از 8.7 نبود من اشتباهمو میپذیرم (ضخامت نوت7 پرو 8 میلیمتره) اگر حتی 720p پنتایل امولد هم بذاره من قبول میکنم اشتباه کردم.😂
حتی سامسونگ در سری نوت 10 برای اینکه به ضخامت زیر 8 و باتری بیشتر از نوت 9 دست پیدا کنه اومده دوربینو به گوشه منتقل کرده که تئوری منو ثابت میکنه:
https://toranji.ir/?p=1056950/#comment-152692
بنابراین گذاشتن باتری بزرگ و دوربین عمودی در وسط نتیجش میشه افزایش ضخامت گوشی.
تا دیروز خودت میگفتی صفحه سوپر امولد اثر انگشت زیر صفحه، باتری 5000 و… 😂

smartiz

ی سوال چرا گوشی با پردازنده مدیاتک (طبق گفته دوستان) بروزرسانی اندروید نمیگیره؟

The Destroyer

چون به گفته ایشون شیائومی در زمان هخامنشیان که گوشی با پردازنده مدیاتک زد، آپدیتش نکرد. در مورد صحت این خبر چیزی نمیدونم ولی میدونم گوشیای اندروید وان نوکیا که چندتاشون چیپ مدیاتک دارن آپدیت اندروید جدید رو میگیرن. تازه این پردازنده مدیاتک که قراره تو نوت 8 استفاده بشه پردازنده فوق‌العاده قدرتمندیه. این دوستمون هم حرفش مثل بقیه حرفاش صرفا برای خراب کردن شیا هست و هیچ پایه و اساس علمی نداره

afsoon

اگر همه نسخه ها مدیاتک باشه بخاطر فروش زیاد و بهترین گوشی برای کاربران آنقدر براش رام کاستوم میسازن که حد نداشته باشه .اما اگر یه نسخه باشه نچ .آپدیت هم ردمی۶ ای توی خونه داریم پایین رده هست مدیاتک هست کلا یک هفته دیرتر از نوت۷ آپدیت میگیره .۹ هم براش اومد دیروز

m.b

اولاً مثل اینکه تو رلی گیری ما شرکت نکردی که بدونی اونا ترول هستن…
دوماً ربطی به مدیاتک نداره و چون فروش گوشی های مدیاتک چند سال پیش معمولاً کم بوده برای همون آپدیت اندروید نگرفتن و بجاش 4 نسخه آپدیت کلی miui گرفتن…
این ماجرا برای گوشی های دیگری که پردازنده مدیاتک داشتن هم حتی اتفاق افتاده…
ولی فروش ردمی نوت 8 پرو اونقدر بالا خواهد بود که قطعاً به سرعت آپدیت هارو دریافت خواهد کرد…
ضمناً پردازندش قویترین پردازنده ساخته شده برای میانرده ها محسوب میشه(کایرین 810 رو به حساب نیاوردم چون رو پرفورمنس داره امتیازات بالاتر از این پردازنده میگیره که حالت عادی کار با گوشی نیست و مصرف رو بالا میبره پس اگر قرار باشه معتبر باشه باید برای تست باتری هم روی همین حالت باشه که در اون صورت گند خواهد زد پس همین نتایج نرمالش رو مد نظر قرار میدیم)

✔ TVKade

اگر شما به آپدیت اندروید اهمیت میدید:
درس شماره 1: نزدیک گوشیای پردازنده مدیاتک نشید.
درس شماره 2: گوشیایی که برای منطقه خاصی هستن و عرضه جهانی نمیشن نخرید.
درس شماره 3: گوشی میان رده عرضه شده در نیمه دوم سال میلادی نخرید.
بنظر میرسه گوشی ردمی نوت 8 پرو هر سه ویژگی بالا را دارا باشد.

_V_

😐هنو بیداری تو

Milad7

چقدر زیاد شدن! همه شبیه به هم

MohammadFarhaadi

به نظرم یه نسخه با اسنپ بده خیلی بهتر میشه بخاطر کاستوم رام و اینکه واقعا برنامه ها روی اسنپ بهینه تر هستن و بیشتر از بقیه چیپستا براشون برنامه و آپدیت میاد.البته فکر میکنم اوضاع مدیاتک بهتر از کایرین و اکزینوس باشه در موارد فوق و اینکه خیلی دوست دارم مدیاتک یه جهش خوب داشته باشه و رفیب قدرتمندی برای اسنپ بشه اونوقت رقابت تو قیمت و امکانات بیشتر میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)