حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی نوا ۵ تی (Nova 5T) روز ۳ شهریور خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

چهار روز پیش بود که وقتی هواوی نوا ۵ تی (Huawei Nova 5T)‌ توسط گوگل لو رفت فهمیدیم تاریخ معرفی این دستگاه باید خیلی نزدیک باشد. این موضوع تایید می شود و می بینیم که تاریخ معرفی نوا ۵ تی (Nova 5T) روز ۳ شهریور خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی هواوی نوا ۵ تی

خانواده هواوی نوا ۵ (Huawei nova 5) در حال حاضر شامل گوشی‌های نوا ۵ (nova 5)، نوا ۵ پرو (nova 5 Pro)، نوا ۵ آی (nova 5i) و نوا ۵ آی پرو (nova 5i Pro) است. اما ظاهراً هواوی از فروش این سری از محصولات خود را راضی بوده و در آینده‌ای نزدیک قصد دارد تا عضو پنجم خانواده را هم با عنوان نوا ۵ تی (nova 5T) معرفی کند.

هواوی نوا ۵ تی

هواوی نوا ۵ تی

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، این گوشی هوشمند جدید قرار است در روز ۳ شهریور و در جریان رویداد موسوم به “We Are Nova Fashion Showcase” در مالزی رونمایی شود. هواوی هنوز هیچ جزئیاتی از سبک طراحی و مشخصات سخت افزاری نوا ۵ تی را فاش نکرده، اما امروز شرکت گوگل به صورت اتفاقی اطلاعات آن را در وب سایت Android Enterprise قرار داده است!

بر اساس این اطلاعات جدید، هواوی نوا ۵ تی مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود که همانند پرچمدارهایسامسونگ، یک حفره نیز در بالای آن برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. این گوشی به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز بوده و میزان فضای ذخیره سازی نیز از بین دو مدل 128 یا 256 گیگابایتی قابل انتخاب خواهد بود.

در حال حاضر، این‌ها تنها چیزهایی هستند که در مورد نوا ۵ تی می‌دانیم، اما با توجه به نزدیک بودن زمان معرفی آن، به زودی مشخصات سخت افزاری کامل آن به همراه قیمت و مناطق عرضه، رسما اعلام خواهد شد.

منتظر هواوی نوا ۵ تی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

😭😂

smartiz

پردازنده هم حتما کایرین 810 هست

Taskin

همچنان منتظر
Nova 5 A
Nova 5 B
Nova 5 c
و
.
.
.
Nova 5 Z
هستیم🤣🤣🤣

Milad7

چقدر میانرده 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)