حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینفوگرافیک پنج ویژگی نوآورانه هواوی نوا 5T

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اختصاصی ترنجی، هواوی

پس از اینکه آنباکسینگ هواوی نوا ۵ تی را در ترنجی دیدیم، به تماشای نقد و بررسی آن نشستیم. می دانیم که Nova 5T پرچمدار اقتصادی این شرکت به شمار می رود و در رده قیمتی که قرار دارد، ویژگی های جذابی ارایه می کند. امروز می خواهیم با هم اینفوگرافیک پنج ویژگی نوآورانه هواوی نوا 5T را مرور کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اینفوگرافیک پنج ویژگی نوآورانه هواوی نوا 5T

اینفوگرافیک پنج ویژگی نوآورانه هواوی نوا 5T

اینفوگرافیک پنج ویژگی نوآورانه هواوی نوا 5T

درباره هواوی نوا ۵ تی و ویژگی های نوآورانه آن می توان گفت که ۵ ویژگی جذاب و برجسته برای آن وجود دارد. برای شروع می توانیم با دوربین شروع کنیم، جایی که اکثرا کاربران می خواهند یک دوربین خوب روی موبایل آن ها باشد. نوا 5T با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی، حالت عکاسی شب و دوربین ماکرو می تواند دست شما در عکاسی بسیار باز بگذارد.

طراحی هواوی Nova 5T بسیار ترندی و جوان پسند است. رنگ های متنوع در کنار نمایشگر بسیار کم حاشیه می تواند از جذابیت های آن باشد.

چیپست پرچمدار هواوی در نوا 5T استفاده شده و این از مهم‌ترین دلایل خرید این پرچمدار اقتصادی می تواند باشد. کایرین ۹۸۰ در هواوی P30 پرو استفاده شده و داشتن چنین پردازنده ای برای این قیمت بسیار جذاب است.

شارژ سریع ۲۲.۵ واتی موضوع جذاب دیگری است که باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری این دستگاه را به سرعت شارژ می کند. در کنار این ویژگی اما دو آپشن جک ۳.۵ میلی متری صدا و فرستنده مادون قرمز نیز قابل توجه هستند.

نظر شما درباره هواوی نوا 5T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)