حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اختصاصی ترنجی، تست، هواوی

فلسفه اصلی به وجود آمادن پرچمدارهای اقتصادی را می توان در عشق به بازی دانست. خیلی اوقات هست برای نوجوانانی که با بودجه خرید موبایل مشکل دارند یا افرادی که علاقه ای به هزینه کردن برای خرید پرچمدار لوکس ندارند، عشق به بازی اما فوران می کند. اینجاست که پرچمدارهای اقتصادی و بعد از آن گوشی های گیمینگ به بازار وارد شدند. هواوی نوا 5T را به وضوح یک پرچمدار اقتصادی می توان دانست که با کایرین ۹۸۰ آمده تا تمام بازی های روز را روی نمایشگر FHD+ برای شما به راحتی اجرا کند. امروز می خواهیم بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T) را داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره توانایی های گیمینگ Nova 5T صحبت کنیم.

بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

برای تجربه بازی خوب چند عامل مهم وجود دارد، اولین آن ها سخت افزاری است که بتواند بازی را به خوبی اجرا کند. اجازه بدهید هواوی Nova 5T را از نظر عملکرد مورد نیاز برای بازی بررسی کنیم:

  1. ۱- چیپست پرچمدار کایرین ۹۸۰
  2. ۲- ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم
  3. ۳- حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع UFS 2.1 (عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی)

با چیپست پرچمدار هواوی می توانید تقریبا تمام بازی هایی که برای موبایل های اندرویدی ارایه شده را به خوبی بازی کنید. با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگایایتی مطمئن می شوید که عملکرد شما در طول بازی به مشکل نمی خورد و با حافظه داخلی سریع UFS 2.1 از اجرای سریع بازی ها مطمئن می شوید. همچنین حافظه ۱۲۸ گیگابایتی اجازه ذخیره سازی تعداد خوبی بازی را به شما می دهد اما متاسفانه یا خوشبختانه اینجا از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی شود.

باتری خوب و سرعت شارژ بالا از جمله مواردی است که برای بازی های باتری خور مانند PUBG یا Call Of Duty می تواند بسیار مهم باشد، مشخصا نمی خواهید وقتی در بین سه نفر پایانی هستید ناگهان موبایل شما خاموش شود!

بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

اجازه بدهید هواوی نوا 5T را از نظر باتری و شارژر بررسی کنیم:

  1. ۱- باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری
  2. ۲- شارژر سریع ۲۵ وات

خب باید گفت باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری دلگرم کننده نیست حقیقتا و اگر در راه بخواهید بازی کنید احتمالا مضطرب شوید. شارژر ۲۵ وات اما می تواند دستگاه شما را تنها در مدت ۲۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند. این می توان شما را سریع به میدان بازگرداند یا در حین بازی هم دستگاه شما را با نرخ مناسبی شارژ کند.

در نهایت می رسیم به نمایشگر که هر چه تا کنون گفتیم در نهایت از اینجا به ما می‌رسد. هواوی Nova 5T با نمایشگر با کیفیتی همراه است که حاشیه آن نیز بسیار کم است. برای کم شدن این حاشیه هواوی تصمیم به استفاده از سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی گرفته است.

نمایشگر هواوی نوا ۵ تی برای بازی می تواند گزینه خوبی باشد چرا که مشخصات خوبی دارد. اجازه بدهید نگاهی به نمایشگر هواوی Nova 5T داشته باشیم:

  1. ۱- نمایشگر ۶.۲۶ اینچی LTPS IPS
  2. ۲- رزلوشن نمایشگر FHD+
  3. ۳- نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴.۲ درصد با چگالی تصویر ۴۱۲ پیکسل در هر اینچ مربع
بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

بررسی گیمینگ هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

عملکرد هواوی Nova 5T در اجرای بازی ها در دنیای واقعی اما چطور است؟ حقیقا من خیلی روی این دستگاه بازی کردم! از کلش رویال تا PUBG و کال آف دیوتی یا حتی بازی های ساده‌تر.

بدون هیچ اغراقی می توان گفت که از اجرای بازی روی نوا 5T می توانید لذت ببرید. فریم‌ریت مناسب، نمایشگر با کیفیت و پاسخگویی خوب به تاچ از جمله مواردی است که در این دستگاه قابل ذکر است.

نظر شما چیست؟ هواوی Nova 5T را برای بازی می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Meysams1991

یکی از مشکلات سایت های بررسی گوشی اینه که عملکرد چند ساعته گوشی رو بررسی نمیکنن.
پردازنده های کیرین در بازه زمانی طولانی عملکردشون افت زیادی داره.
عملکرد این گوشی و همچنین دمای پردازنده و باتری گوشی بعد از حدود دو ساعت بازی سنگین چطوره؟ (در مقایسه با گوشی های هم قیمت خود بطور مثال شیائومی می ۹ تی ، بلک شارک و سامسونگ ای ۷۰)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)