حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G ارزان قیمت آنر امسال به بازار می آید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شبکه 5G

هنوز فاصله زمانی قابل توجهی تا فراگیر شدن و استفاده عمومی گسترده فناوری شبکه 5G وجود دارد ولی با این حال دستگاه‌ها و گروه استفاده کننده از این پلتفرم نیاز به بازبینی و تغییرات گسترده دارند. مشکل اصلی قیمت است و مسلماً با حل آن افراد بیشتری خواهند توانست از 5G استفاده کنند. کاری که شاید آنر پیشقدم آن باشد. امروز خبر می رسد که گوشی 5G ارزان قیمت آنر امسال به بازار می آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی 5G ارزان آنر

قرار است فردا شرکت هواوی به صورت رسمی نسخه 5G گوشی جذاب Mate 20 X را ارایه کند ولی برند آنر که وابستگی‌های فراوانی به هواوی دارد قصد دارد مسیری نسبتاً متفاوت را از کمپانی مادر خود طی کند.

همانطور که می‌دانید آنر چند روز پیش گوشی جذاب Honor 9X را به صورت رسمی معرفی کرد ولی یکی از نکات جالب در مورد معرفی این گوشی سوالاتی بود که همزمان با مراسم رونمایی از آن از مدیر اجرایی این برند، آقای ژائو مینگ پرسیده شد.

در یکی از این سوالات آقای ژائو مینگ به پرسشی در خصوص برنامه آنر برای حضور در بازار گوشی‌های 5G اعلام کرده است که این برند قصد دارد در سال 2019 و سه ماهه چهارم با حداقل یک مدل گوشی در بازار 5G ظاهر شود که تفاوت‌های زیادی با محصولات دیگر این حوزه داشته و می‌تواند تحولی در حوزه محصولات 5G ایجاد کند.

پیش از این نیز ژائو مینگ اعلام کرده بود که سال 2019 را باید سال فناوری 5G در چین بنامیم و گوشی‌های 5G برند آنر می‌توانند به زودی روانه بازار شوند. این شرکت همچنین اعلام کرده که با دو اپراتور بزرگ چین نیز در مورد عرضه گوشی‌های5G به توافق رسیده و مدت زمان زیادی تا عرضه نهایی این محصول باقی نمانده است.

همانطور که می‌دانید هواوی با توسعه مودم تجاری Balong 5000 5G گامی مهم را در کنار کوالکام و سامسونگ در حوزه تولید تراشه‌های مودم در ابعاد ریز برای استفاده در اسمارت‌فون‌ها برداشته است و محصولات آتی شرکت نیز قرار است با همین مودم طراحی و ساخته شوند.

نکته جالب این است که Balong 5000 5G خود مودمی چند بانده با قابلیت‌های بسیار بالاست ولی شرکت هواوی تصمیم دارد با طراحی مودم جدید که اولین مودم تک هسته‌ای چند بانده 5G دنیا خواهد بود تحول بزرگی در این حوزه ایجاد کند.

این مودم جدید نیز مانند مدل قبلی توانایی از همه شبکه‌های موجود را دارد و به این ترتیب می‌توانیم انتظارات بسیار زیادی از آن داشته باشیم.

در حال حاضر آنر در کنار هواوی، شیائومی، اوپو، ویوو و چند شرکت کوچک‌تر دیگر در چین به شدت در حال توسعه سیستم‌های بر پایه 5G خود هستند و بعید نیست در سال 2020 شاهد عرضه ده‌ها مدل گوشی 5G باشیم که البته بزرگانی مانند سامسونگ، ال جی، سونی و HTC نیز در رقابت با آنها مسلماً دست روی دست نخواهند گذاشت.

چقدر برای خرید یک گوشی 5G مشتاقید؟ فکر می کنید چه برندی پیشرو این زمینه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

اگه بخوان ۵g سرعت دانلود بالای یک ونیم گیگ بر ثانیه بده نیاز هستش به تعویض فیبر نوری سراسر کره زمین و دولت ها نمی خوان این کار رو بکنند چون دوست دارند پول دست خودشون باشه وبرای مردم هزینه نکنند و دزدی بکنند لذت ببرند پس شما فعلا فکر ری استارت کردن مملکت باش

smartiz

حیف تو ایران کاربردی نداره 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)