حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 22 دیدگاه | ایسوس، برترین‌های ترنجی

گوشی گیمینگ ایسوس روگ فون ۲ (Asus ROG Phone 2) معرفی شد. دومین نسل از گوشی مخصوص بازی ایسوس به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و لوازم جانبی بی‌نظیری را برای گیمرها ارائه می‌کند. گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس رسما معرفی شد. نظر شما درباره آن چیست؟

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲

ایسوس راگ فون ۲

ایسوس راگ فون ۲

کمپانی ایسوس ساعاتی پیش از دومین نسل گوشی گیمینگ سری روگ فون خود پرده برداری کرد. روگ فون 2 با یک نمایشگر 120 هرتزی 10 بیت HDR، کلکسیونی از لوازم جانبی رقابت ناپذیر و همکاری با توسعه دهندگان بزرگ دنیای بازی‌ها، می‌تواند هر گیمر موبایلی را جذب خودش کند. این گوشی برای گیمرهای سرسخت و کاربران حرفه‌ای اندروید طراحی شده است. این بدان معناست که شما می‌توانید بین یک رابط کاربری معمولی (قرض گرفته شده از زنفون 6) و یک رابط کاربری مختص گیمینگ به نام ROG UI جابجا شوید.

در حالی که این گوشی خشن‌تر و قدرتمندتر شده، اما همچنان ضخامت آن زیر 78 میلی‌متر است تا بتوان به راحتی در یک دست نگهش داشت. همچنین ایسوس حالت در دست گیری این گوشی به صورت لنداسکیپ را بهبود بخشیده است.

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲

نمایشگر 6.59 اینچی آمولد این گوشی می‌تواند نرخ رفرش 120 هرتزی با تاخیر 1 میلی‌ثانیه‌ای (حالت‌های 60 و 90 هرتزی نیز موجود است) را ارائه کند. حسگر لمسی نرخ نمونه برداری 240 هرتزی دارد و به خاطر بهینه سازی‌های هسته‌ی اندروید، ایسوس ادعا می‌کند که این گوشی تاخیری حتی کمتر نسبت به آیفون Xs را ارائه می‌کند. همیشه آیفون‌ها در این زمینه بهتر از گوشی‌های اندرویدی بوده‌اند.

وضوح این نمایشگر 1080 در 2340 پیکسل (با نسبت 19.5:9) است و از HDR 10-bit پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر پشتیبانی 108 درصدی را از فضای رنگ DCI-P3 انجام می‌دهد و به دقت رنگ کامل خود می‌بالد.

The Armoury Crate نام لانچر بازی ایسوس است (این نام برای صاحبان سخت افزارهای ROG آشنا است). این لانچر به شما اجازه می‌دهد تنظیمات مختلفی را برای هر بازی اعمال کنید. به طور مثال برای یک بازی حالت 120 هرتزی را فعال کنید و برای یک بازی دیگر حالت 90 هرتزی را فعال کنید. همچنین تغییراتی در نوتیفیکیشن‌ها، تماس‌های ورودی و قفل کردن روی یک روشنایی خاص اعمال کنید. در جلوی قاب این گوشی اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از DTS:X قرار دارند، بنابراین می‌توانند سیستم صوتی چند کاناله را شبیه‌سازی کنند. همچنین خروجی‌های بزرگ‌تری نسبت به نسل پیش دارند که می‌توانند 2.5 برابر صدای بیشتری را پخش کنند.

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲

The AirTriggers نیز حالا جدید شده و بهبود پیدا کرده است. شما می‌توانید حالا انگشت خودتان را روی این دکمه‌ها قرار دهید و آن‌ها را به پایین بفشارید. آن‌ها ژست حرکتی را تشخیص می‌دهند. در اینجا دو موتور ویبره یکی در چپ و دیگری در راست قرار دارد. این می‌تواند در بازی‌هایی نظیر آسفالت 9 برای بازخورد هپتیک مستقیم و کنترل فرمان ماشین استفاده شود. ایسوس این موتورها را بهبود بخشیده تا تاخیر ارائه‌ی بازخورد آن‌ها تنها 20 میلی‌ثانیه باشد.

خوشبختانه یک جک 3.5 میلی‌متری هنوز در این گوشی باقی مانده است. چهار میکروفون نیز روی گوشی نصب است، بنابراین فرقی نمی‌کند گوشی را از کدام سمت گرفته باشید، آن به خوبی می‌تواند صدای شما را خیلی واضح ضبط کند. این می‌تواند هنگام صحبت کردن با یکی از هم تیمی‌هایتان در بازی مهم باشد. و در انتها، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی این گوشی برای استفاده در حالت لنداسکیپ بهبود پیدا کرده است. جایگیری مناسب آنتن‌ها به تاخیر کم و سرعت بالای اتصال وای فای کمک می‌کنند که می‌تواند برای بازی‌های آنلاین بسیار مناسب باشد.

ایسوس روگ فون 2 از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس قدرت می‌گیرد که پردازشگر اورکلاک شده‌ی آدرنو 640 آن به 675 مگاهرتز رسیده تا 15 درصد در عملکرد بهتر شود. هسته‌های پردازنده‌ی مرکزی نیست اورکلاک شده تا 4 درصد عملکرد سریع‌تری را ارائه کند.

برای جلوگیری از افزایش شدید دما، ایسوس منافذی را روی بدنه قرار داده است که می‌تواند گرما را از اتاق بخار به دریچه‌ی خارجی هدایت کند. نسل دوم سیستم خنک کننده‌ی AeroActive Cooler II نیز در اینجا حاضر است. این سیستم با تولید صدای 24 دسیبلی، چهار برابر ساکت‌تر از نسل پیش خود است و قسمت بیرونی گوشی را نیز خنک‌تر نگه می‌دارد. این خنک کننده به عنوان یک پایه‌ی نگهدارنده نیز می‌تواند استفاده شود، پس گوشی را روی میز قرار دهید و با یک دسته‌ی بیسیم از اجرای بازی لذت ببرید.

گیم پد ROG Kunai Gamepad

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲

دسته بازی ROG Kunai Gamepad را باید بهترین وسیله‌ی جانبی برای ایسوس روگ فون 2 بدانیم. برای ساخت آن کمی از کنسول نینتندو سوئیچ الهام گرفته شده است و حالت‌های بازی شبیه به آن را ارائه می‌کند. اول از همه شما باید دو قسمت را به چپ و راست گوشی وصل کنید تا بتوانید تجربه‌ی اجرای دو دستی بازی‌ها را داشته باشید. یا آنکه می‌توانید دو قسمت را به هم متصل کرده و به صورت بیسیم آن را به گوشی وصل کنید. در این پیکربندی یک داک نمایشگر بیسیم نیز به دسته اضافه می‌شود. شما می‌توانید با یک داک گوشی‌تان را به یک تلویزیون نیز وصل کنید و با دسته بازی را اجرا کنید.

این گوشی همچنین با یک داک به نام TwinView Dock II نیز همراه است. یک نمایشگر ثانویه‌ی 120 هرتزی با تاخیر 1 میلی‌ثانیه‌ای، یک فن خنک کننده و یک باتری 5.000 میلی‌آمپر ساعتی با این داک ارائه می‌شوند. خود گوشی نیز از یک باتری غول پیکر 6.000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند 7 ساعت اجرای بی‌وقفه‌ی بازی PUBG را به ارمغان بیاورد. شارژ آن نیز به لطف سیستم شارژ 30 وات HyperCharge ایسوس و یک کابل استاندارد 3A (با پشتیبانی از Quick Charge 4.0) خیلی سریع انجام می‌شود.

اما دوربین‌های پشتی گوشی مشابه دوربین‌های به کار رفته در گوشی زنفون 6 است. این به معنای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Quad Bayer و سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه 125 درجه‌ای خواهد بود. یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار دارد.

نظر شما درباره ایسوس راگ فون ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

7 ساعت پایجی عالیه 😇

nima.1987

قیمتش فقط چنده 🤔🤔🤔

m.b

900 یورو…
اونم با یه پک واقعاً همه چی تمام…

Mahdi.L

قیمت خودِ گوشی به تنهایی ۹۰۰تاست
نسل اول، با پک کاملش چیزی حدود ۱۸۰۰تا میشد، اینم احتمالا همینقدر میشه

m.b

آها چه جالب نمیدونستم…

VB

خبه همه چیش ولی باید منتظر بمونم برای تست
رابط کاربری اختصاصی برا گیم خیلی جالب بود

nima.1987

اونجوری که تو gsmarena زده حدود 900 یورو هستش

Dr.Nazer

نظر شما درباره ایسوس راگ فون ۲ چیست؟

– Wow (هولی فاکینگ شت :/)

✔ TVKade

به این میگن یه گوشی کامل.
یاد بگیر سامسونگ یه غول جدید اومده با اسنپدراگون جدید، نمایشگر 120hz OLED، باتری 6000mha، حافظه UFS3.0 512GiB, بدون سوراخ مسخره +هدفون جک و کلی وسایل جانبی با قیمت کمتر از نوت10. بای بای سامسونگ.

_V_

تو نگران سامسونگ نباش باو ترول نوب سگ😂😂😂
اگر نخواد یاد بگیره چی میخوای بیای بخوری؟

_V_

چقدر فشار داشته سامسونگ هرجا میرن اسمشو میارن😂

Amir galaxy

خوشبختم که برای تضعیف سامسونگ ، دکل ایسوس رو مورد عنایت خودت قرار میدی بدبخت

Amir galaxy

سامسونگ نباید این بلاهارو سر شما میاورد طفلی ها
اینقدری جاش درد داشته هر جا میری باید اسم سامسونگو بیاری

m.b

تنها ایرادی که من دیدم وزن 240 گرمی بود…
بقیه چیزا چون این گوشی در قالب گیمینگ هست ایراد محسوب نمیشه(مثل دوربین دو تایی)
باتریش عالیه…
صفحه هم همینطور…
یه پک خیلی کامل هم داره…

_V_

فقط من نمیدونم اون بخش متن که میگه قابلیت داره تا یه بازیو ۱۲۰ هرتز و یکی دیگرو ۹۰ هرتز بیاره
الان چه بازی خفنی با اسنپ ۸۵۵ پلاس میرسه به همون نود هرتز؟!

m.b

کجا گفته همچین چیزی؟

_V_

“طور مثال برای یک بازی حالت 120 هرتزی را فعال کنید و برای یک بازی دیگر حالت 90 هرتزی را فعال کنید. “

m.b

ببخش دیر جواب میدم…
والا من اطلاعات تخصصی ندارم…

afsoon

همه چیز عالیه بجز قیمت .چند روز دیگه شیائمی رقیب اینو معرفی می‌کنه با نصف قیمت 😐

MohammadFarhaadi

قیمت نسل قبلش با همین تجهیزات خیلی کمتر بود که!شایدم قصد ایسوز تو نسل اول بازاریابی بوده.

Alireza1995

این ی گوشی سالم و بدون نقص
عجب چیزی معرفی کرده لامعصب
بد جوری عاشق این گوشی میشه ادم
لوازم جانبی هم که دیگ کم و کاستی نداره
عالیه عالیه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Milad7

ایسوس فقط لپ تاپ گیمینگ 🤗

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)