حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند جدید سامسونگ از ویژگی نوار قلب پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

احتمالا می دانید که استفاده از ساعت های هوشمند روز به روز در حال افزایش است. و به گفته موسسه آماری IDC اخیرا طبق بررسی ها، پیش بینی شده که تا سال 2020 تعداد ساعت های هوشمند دو برابر خواهند شد. سامسونگ یکی از بازیگران مهم این بازار است و خبر می رسد که ساعت هوشمند جدید سامسونگ از ویژگی نوار قلب پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در واقع باید بگوییم که تعداد ساعت های هوشمند به 94.3  میلیون خواهد رسید. اکنون تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که کاربران برای برطرف کردن مسائل روزمره به گجت های هوشمند و پوشیدنی مختلف نیاز خواهند داشت. به همین دلیل پیش بینی می شود که در سال 2020 بیش از 190 میلیون ساعت هوشمند وارد بازار شود. شاید هم ساعت های هوشمند بتوانند جایگزین تمامی تجهیزات تکنولوژی و هوشمند شوند.

گرفتن نوار قلب در ساعت های هوشمند سامسونگ

قابلیت ECG اپل واچ ۴

قابلیت ECG اپل واچ ۴

در همین راستا شرکت سامسونگ نیز به تازگی خبری مبنی بر قابلیت های جدید در ساعت های هوشمند خود منتشر کرده که می توان به قابلیت ECG اشاره کرد. احتمالا این قابلیت در سری ساعت های هوشمند سال 2020 ارائه خواهند شد. ECG در واقع قابلیت گرفتن نوار قلب است. شاید گرفتن نوار قلب هم مانند گرفتن فشار با یک دستگاه ساده امکان پذیر گردد و این قابلیت احتمالا در نسخه های بعدی ساعت های هوشمند در اختیارمان قرار خواهند گرفت.

باید بگوییم که امکانات و قابلیت های پیشرفته در ساعت های هوشمند باعث فروش بیشترشان خواهد شد. البته از سویی سامسونگ اعلام کرده که اگر موفق به راه اندازی قابلیت ECG نشود قطعا قابلیت دیگری را برای سنجش قلب ارائه خواهد کرد. در حال حاضر تمامی ساعت های هوشمند سعی دارند تا عملکرد خوبی را در زمینه سلامت، امداد و حتی ورزشی ارائه دهند و تاکنون موفق هم بوده اند. امیدواریم که ساعت های هوشمند در آینده بتوانند تا بسیاری از تست ها و آژمایش های پسزکی مانند نوار قلب را به طور گسترده تری در اختیار کاربران قرار دهند تا این محصول کاربردی تر از قبل مورد استفاده باشد.

نظر شما درباره این قابلیت ساعت هوشمند سامسونگ جیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)