حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، گوگل

تصاویر و مشخصات فنی مربوط به گوشی های هوشمند گوگل پیکسل ۴ و پیکسل 4 XL لو رفته است. این محصولات در اواسط ماه اکتبر معرفی می شوند. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا مشخصات پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال را ببینید.

پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال

پیکسل ۴

پیکسل ۴

شرکت گوگل تا پیش از پایان امسال، گوشی های پرچمدار جدید خود، پیکسل ۴ و پیکسل 4 XL را به بازار عرضه می کند. کمی بعد از لو رفتن این خبر، یک تیزر رسمی از سوی گوگل درباره این دو گوشی منتشر شد. در این تیزر به جزئیات به کار رفته در گوشی ها اشاره چندانی نشده است؛ با این حال شایعات و گزارش های جدید، حاوی اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی پیکسل ۴ و پیکسل 4 XL هستند.

وضوح صفحه نمایش پیکسل ۴ نسبت به وضوح صفحه نمایش پیکسل ۳ بالاتر بوده و برابر با ۱۰۸۰ × ۲۲۸۰ پیکسل است. صفحه نمایش پیکسل ۴ ایکس ال نیز نسبت به نسل قبلی خود اندکی پیشرفته تر بوده و دارای وضوح ۱۴۴۰ × ۲۹۶۰ پیکسل است.

هر دو گوشی جدید گوگل به ۶ گیگابایت رم مجهز می شوند. لازم به ذکر است؛ رم به کار گرفته شده در گوشی های پیکسل ۳ و پیکسل 3 ایکس ال تنها ۴ گیگابایت است. این دو گوشی احتمالا دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهند بود. انتظار می رود شرکت گوگل، قابلیت ارتقای حافظه را نیز برای کاربران فراهم آورد. البته هنوز به طور کامل مشخص نشده که آیا این شرکت، همزمان با افزایش حافظه داخلی، حافظه رم را نیز ارتقا می بخشد یا خیر. اینطور که به نظر می رسد، تراشه به کار رفته در این گوشی ها نیز اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و یا اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس خواهد بود.

گوشی های پیکسل ۴ و پیکسل 4 XL احتمالا در اواسط ماه اکتبر به بازار عرضه می شوند. قیمت احتمالی این گوشی ها نیز به ترتیب برابر با ۸۹۹ و ۹۹۹ دلار است.

نظر شما درباره پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چقدر گرونه ایکس الش

Dr.Nazer

با سلام و عرض ادب خدمت دکتر واعظ تسبیح به دست. بنده از این تریبون، “خیلی رسیده” شدن جنابعالی را تبریک عرض نموده و می‌روم تا شیرینی تهیه کنم😂📿 به امید لاگژری شدنِ‌تان.

smartiz

قیمت فضایی با امکانات کم و قدیمی نسبت به گوشی های الان، فقط اندروید وان بودنش حرف نداره

The Destroyer

من با این قیمت اگر قرار باشه 1000 دلار هزینه کنم و یک گوشی رو انتخاب کنم (البته بعد از معرفی نوت 10 و پیکسل 4) قطعا انتخابم گوگل خواهد بود چون به نظر من واقعا طراحی پیکسل 4 خوبه و قشنگ تر از بقیه است و همچنین اندروید روان و خام روشه و پشتیبانی نرم افزاری خوبی هم داره. نمیگم بقیه بد هستن ولی برای من گوگل واقعا دوست داشتنی تر از بقیه است. البته بهتره صبر کنیم تا تمام پرچمدار های 2019 معرفی بشن ولی تا الان با توجه به اطلاعاتی که از پرچمدار های نیمه دوم سال منتشر شده به نظرم پیکسل 4xl جذاب تر از بقیه است.

MohammadFarhaadi

گوگل شده اصل تیغ زن موقع معرفی چیپست جدید که قیمت چیپست قدیمیتر کم شده همچنین سنسور و نمایشگر و بقیه قطعات میاد گوشی میزنه با قیمت پرچمدار سال بعد!!!

Shiral

گرونه و رقبای سرسختی داره البته کلا گوگل توی گوی رقابت نبوده و نخواهد بود .اما با همین دوتا دوربین با چینش نه چندان دلچسب اش می‌دونم تمام معادلات دو . سه و چهار و …دوربینه ها رو بهم می‌ریزه.😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)