حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم گوگل پیکسل ۴ (Google Pixel 4) حداقل ۶ گیگابایت خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، گوگل

به نظر می رسد پرچمدارهای ۲۰۱۹ گوگل قرار است مرزهایی را که اکثر شرکت های دیگر حدودا دو سال پیش درنوردیدند را لمس کنند! علاوه بر دوربین دوگانه که برای پیکسل های گوگل یک سنت شکنی به شمار می رود، به نظر می رسد که گوگل از قناعت به ۴ گیگابایت حافظه رم هم دست شسته است. امروز خبر می رسد که حافظه رم گوگل پیکسل ۴ (Google Pixel 4) حداقل ۶ گیگابایت خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حافظه رم گوگل پیکسل ۴ (Google Pixel 4)

پیکسل ۴

پیکسل ۴

بر اساس گزارش‌های جدیدی که منتشر شده، ظاهرا گوشی‌های گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال نسبت به نسل قبلی خود از حافظه رم بیشتری بهره می‌برند. خانواده پیکسل ۳ (شامل پیکسل ۳a) تنها مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم هستند و با توجه به اینکه بسیاری از گوشی‌های هم‌قیمت آن‌ها از ۶ یا حتی ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند، این رویکرد با انتقادهای زیادی روبرو شد.

بر اساس این گزارش، گوشی‌های پیکسل ۴ مبتنی بر ۶ گیگابایت حافظه رم هستند. شاید پیکسل ۴ ایکس‌ال حافظه رم بیشتر از ۶ گیگابایت داشته باشد ولی حافظه رم این دو گجت به احتمال زیاد کمتر از ۶ گیگابایت نخواهد بود. با این کار، امیدواریم که مشکلات مربوط به مدیریت حافظه رم در پیکسل ۳ برطرف شود.

در بخش دیگر این گزارش، به بهبود رزولوشن نمایشگر این گوشی‌ها هم اشاره شده است. بر اساس آن، برای نمایشگر پیکسل ۴ باید انتظار رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ را داشته باشیم و برای یادآوری باید بگوییم که پیکسل ۳ از نمایشگر مبتنی بر رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. در همین حین، نمایشگر مدل بزرگ‌تر یعنی پیکسل ۴ ایکس‌ال دارای رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ خواهد بود که نسبت به رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ نسل قبلی، ارتقای جزئی محسوب می‌شود.

اگرچه این گزارش فعلا یک شایعه به حساب می‌آید، ولی با توجه به مشکلاتی که کمبود حافظه رم پیکسل ۳ به وجود آورد، افزایش حافظه رم آن‌ها اقدامی کاملا منطقی است و در ضمن در سال ۲۰۱۹ هیچ پرچم‌داری با حافظه رم کمتر از ۶ گیگابایت روانه‌ی بازار نشده است. حتی گلکسی اس ۱۰ ای که مدل ارزان‌قیمت این خانواده محسوب می‌شود، همراه با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید چند گیگابایت حافظه رم برای شما کفایت می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

دیگه حدالقل باید ۸ گیگ رم باشه .قیمت وقتی بالای هزار دلار می‌ره ۱۲ گیگ هم باید باشه .

_V_

برای اولین بار پس از مدت ها این کامنتتو موافقم😂📿

pie

منم باهات موافقم گوشی 1000 دلاری باید از شارژر بالای 25 وات استفاده کنه و حداقل 8 گیگ رم داشته باشه…

VB

اگه حافظه داخلی ۱۲۸ باشه کفایت میکنه اگه بیشتر باشه میطلبه ۸ بزاره

MohammadFarhaadi

به نظرم گوگل گوشی نزنه خیلی بهتره.بزاره اندروید خااص رو شرکتهای دیگه بزنن که حداقل مشتری ضرر نکنه.گوشی میزنه بدون هیچ چیزی با مشخصات خام میده به قیمت خون پدرش اونم با تکنولوژی های دو سال قبلش مثل فینگر پرینت با دکمه هوم و…

Dr.Nazer

گوگل آیفون پیکسل 114

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)