حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس (+Snapdragon 855) گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 2 خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس

دقایقی قبل کاملا غافلگیرکننده کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس (+Snapdragon 855) رسما معرفی شد. حالا خبر می رسد که اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس (+Snapdragon 855) گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 2 خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ایسوس راگ فون ۲ اولین موبایل با اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس

 

ایسوس راگ فون ۲ اولین موبایل با اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس

ایسوس راگ فون ۲ اولین موبایل با اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس

شرکت‌های زیادی به ارائه‌ی گوشی‌های گیمینگ همه‌فن‌حریف روی آورده‌اند. چنین گوشی‌هایی از نمایشگرهای مبتنی بر رفرش ریت بالاتر، پردازنده گرافیکی بهتر و حتی مواردی مانند سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته و کنترلرهای جذاب بهره می‌برند. حالا قرار است مدل بهبود یافته یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ یعنی ایسوس ROG Phone روانه‌ی بازار شود که این مدل از تراشه تازه‌نفس اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می‌برد.

برای یادآوری باید بگوییم که ایسوس ROG Phone مبتنی بر نمایشگر اولد ۹۰ هرتز است و در ضمن در گوشه‌های بدنه دو دکمه قابل برنامه‌ریزی تعبیه شده تا کاربران برای انجام بازی‌ها راحت‌تر باشند. حالا با توجه به اینکه کوالکام ساعاتی قبل مدل بهبود یافته اسنپدراگون ۸۵۵ تحت عنوان ۸۵۵ پلاس را معرفی کرد، ایسوس اعلام کرده که مدل جدید گوشی مذکور اولین گوشی مجهز به این تراشه خواهد بود. برای مقایسه باید بگوییم که حداکثر سرعت کلاک پردازنده آن از ۲.۸۴ گیگاهرتز به ۲.۹۶ گیگاهرتز رسیده است و در ضمن شاهد ۱۵ درصد عملکرد بهتر برای پردازنده گرافیکی هم هستیم.

به همین خاطر گوشی‌های مبتنی بر این تراشه، بهتر از گذشته می‌توانند بازی‌های موردنظر را اجرا کنند. در ضمن با توجه به افزایش حداکثر سرعت کلاک، مطمئنا کوالکام برای دوام این سرعت راه‌حل‌هایی را برای خنک کردن تراشه در نظر گرفته است. ایسوس ROG Phone 2 به‌زودی عرضه می‌شود و ایسوس وعده داده که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن را منتشر می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ارایه اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

ریپابلیک آو گیمرز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)