حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A82 سامسونگ با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس دیده شد

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما قبلا درباره Galaxy A82 سامسونگ شایعات مختلفی شنیده ایم. در جدیدترین مشخصات لو رفته می بینیم که گلکسی A82 سامسونگ با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس دیده شده است. دستگاهی که شاید بهتر بود به جای تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و حس قدیمی بودنش، از همان تراشه به روز شده با نام اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده می کرد.

تراشه گلکسی A82

به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده سازی برای ارائه Galaxy A82 است. مشخصات اصلی این گوشی اکنون به لطف لیستی در کنسول Google Play منتشر شده است.

گلکسی A82 را می توان جانشین گلکسی A80 از سال 2019 دانست. با این حال، به نظر می رسد این دستگاه در حال از دست دادن نمادین ترین نکته طراحی اش یعنی “سیستم دوربین چرخان” است. در تصویر نمایش داده شده در لیست کنسول Google Play ما دستگاهی را با سوراخ نمایشگر در مرکز را می بینیم.

گلکسی A82

گلکسی A82

این لیست همچنین نشان می دهد که Galaxy A82 با چیپست SM8150p یا همان اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز خواهد شد. حتی اگر این تراشه پرچمدار قدیمی باشد اما هنوز هم می توان انتظار داشت که هنگام عملکرد کلی خروجی جذابی ارایه کند.

از دیگر مشخصات لو رفته توسط این لیست می توان به پشتیبانی از اندروید ۱۱ به همراه ۶ گیگابایت رم و نمایشگری به رزلوشن 2400 در 1080 پیکسل اشاره کرد. متأسفانه، هیچ اطلاعات دیگری در لیست موجود نیست. با این حال، یک گزارش قبلی نشان می دهد که مجموعه دوربین گلکسی A82 یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 دارد.

دوربین گلکسی A82 به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی مجهز خواهد شد

هنوز هیچ خبری در مورد عرضه جهانی گلکسی A82 وجود ندارد، اما انتظار می رود با نام Galaxy A Quantum 2 در بازار خانگی سامسونگ عرضه شود. این نام در آخرین لیست نیز وجود دارد که نشان می دهد این گوشی برای امنیت بیشتر با تراشه QNRG همراه خواهد بود.

اولین Galaxy A Quantum مبتنی بر Galaxy A71 5G بود که در خارج از کره جنوبی و بدون تراشه QNRG راه اندازی شد. سامسونگ ممکن است استراتژی مشابهی را با Galaxy A82 در پیش بگیرد. ما فقط باید صبر کنیم و تماشا کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A82 هستید؟ فکر می کنید پس از ۲ سال انتظار، گلکسی A80 لایق یک جانشین با طراحی خاص دوربین نبود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدا کنه نسبت به مشخصات قیمتش هم خوب باشه

david2arc

مسیری که شیا باز کرد و پردازنده های پرچمدار سال یا سالهای قبلی رو برای کنترل قیمت تمام شده، به کار میبرد . الان خوبه که ترند بشه و افراد بیشتری بتونن بهترین امکانات رو با مناسب‌ترین قیمت داشته باشن

نیما عرفانی

صرفاً برای اطلاع درست که حداقل این برند بیش از حد مظلوم واقع نشه و خودمون رو به ندیدن و بی توجهی نزنیم …
شده عین قضیه “به نام یکی به کام یکی دیگه”
https://toranji.ir/?p=1098921
یه نگاه بهش و خوندنش خالی از لطف نیست.

Taha

آقا نیما اون داستان چیشد؟😅

نیما عرفانی

🤔
آهان
داستان یا شاهنامه؟😄😉

Taha

😂😂Oh my gosh

david2arc

از شما انتظار بیشتری دارم دوست عزیز، مسیر باز کردن به معنی آغازگری نیست، بلکه معنی هموار کردن مسیر رو میرسونه، شیوه استفاده شیا که با قیمت خیلی پایین، ناشی از شیوه مدیریت راهبردی کلان خودش مثل کمترین سود و کمترین واسطه و … باعث «رونق» این مدل پردازنده ها شد

Milad7

اسنپ ۸۵۵ پلاس ، 😁شیر شیر هست گرچه پیر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)