11 − چهار =

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فعلا گلکسی اس ۱۰ را آپدیت نکنید

سینا عطایی

نوشته

1 هفته قبل | 21 دیدگاه | آپدیت ، سامسونگ

گزارشاتی از برخی کاربران گلکسی اس ۱۰ رسیده که پس از آپدیت تلفن همراه خود، قادر به باز کردن قفل صفحه آن نیستند، سامسونگ هنوز واکنش رسمی به این مشکل نشان نداده است. در نتیجه فعلا فعلا گلکسی اس ۱۰ را آپدیت نکنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلکسی اس ۱۰ پلاس

برخی از دارندگان گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ، اعلام کرده‌اند که پس از نصب آپدیت جدید تلفن‌های همراه خود قادر به باز کردن قفل گوشی خود نیستند. این موضوع در دو روز گذشته یکی از موضوعات پر بحث در وب‌سایت Reddit بوده است.

مشکل آپدیت جدید گلکسی اس ۱۰

مشکل اعلام شده توسط کاربران در مراحل دریافت و نصب آپدیت نیست، بلکه مربوط به روشن شدن تلفن همراه پس از اتمام فرآیند آپدیت است. این کاربران اعلام کرده‌اند که پس از نصب به‌روزرسانی تلفن همراه و راه‌اندازی مجدد آن، از کاربر درخواست ورود رمز عبور و یا پین کد می‌شود، با این حال بعد از وارد نمودن رمز عبور، صفحه تلفن همراه سیاه شده و دوباره از آن‌ها درخواست می‌کند رمز عبور را وارد نمایند.

این مشکل آپدیت گلکسی اس ۱۰ حتی در زمانی‌ که کاربر هیچ رمز عبوری را برای تلفن همراه خود نیز انتخاب نکرده است رخ می‌دهد. پس از بررسی نظرات کاربران درگیر با این مشکل ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:

  • ۱- این مشکل پس از آپدیت کاملا جدید و در تاریخ 8 تا 9 جولای (17 و 18 تیر ماه) اتفاق افتاده است.
  • ۲- این مشکل بر روی تمام دستگاه‌های به‌روز شده مشاهده نشده است.
  • ۳- این مشکل به نوع و پسورد انتخابی برای دستگاه بستگی ندارد، زیرا برخی کاربران درگیر با این مشکل اعلام کرده‌اند که اصلا رمز عبوری برای دستگاهشان انتخاب نکرده بودند.
  • ۴- حداقل یک نفر اعلام کرده است که این مشکل بلافاصله پس از نصب آپدیت رخ نداده است، بلکه مقداری پس از آن اتفاق افتاده است.
  • ۵- اکثر گزارش‌های منتشر شده مربوط به بروز این مشکل در گلکسی اس 10 است، با این حال برخی از کاربران گلکسی اس 10 پلاس نیز این مشکل را تجربه کرده‌اند.
  • ۶- این اتفاق تنها برای گوشی‌های هوشمند در حال استفاده در ایالات متحده رخ داده است.

راه حل فعلی ریست فکتوری است

پس از تماس کاربران با مراکز خدماتی سامسونگ و یا اپراتورهای تحت قرار داد با این کمپانی، تنها راه حل اعلام شده توسط سامسونگ در حال حاضر هارد ریست کردن دستگاه است. با این حال در این روش اطلاعات کاربران از بین می‌رود و از آن‌جایی که امکان ورود به تلفن همراه و تهیه یک نسخه پشتیبان وجود ندارد، این موضوع می‌تواند بسیار دردناک باشد.

البته یک راه‌کار موقت برای تهیه نسخه پشتیبان وجود دارد و آن‌ هم استفاده از حالت امن (Safe Mode) است. با این حال برخی کاربران اعلام کرده‌اند که هنوز هم قادر به باز کردن قفل گوشی هوشمند خود نیستند.

اکثر مشکلات نرم‌افزاری با ارایه وصله (پچ) برطرف می‌شوند، با این حال در رابطه با این مشکل موضوع کمی متفاوت است. در واقع کاربران قادر به باز کردن تلفن همراه خود نیستند تا بتوانند به منوی آپدیت مراجعه کنند. ممکن است سامسونگ هم‌چون موضوع پیش آمده برای گلکسی نوت 7، یک آپدیت اجباری را در دستگاه‌های متصل به اینترنت نصب کند.

توصیه می‌شود اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، با مراکز پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید. هم‌چنین اگر اعلان این آپدیت را دریافت کرده‌اید، بهتر است چند روزی از انجام دادن و نصب آن خودداری نمایید.

امیدوارم که شما این آپدیت را نصب نکرده باشید.

androidauthority

دیدگاه خودتان را بنویسید

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

آخرین دیدگاه ها

  1. Ebinem
    Ebinem
    ترنجِ رسیده



    19



    5

    این است سامسونگ ((:

    • The Destroyer
      The Destroyer
      ترنجِ رسیده



      8



      8

      باگه دیگه. ممکنه برای همه پیش بیاد و محدود به سامسونگ نیست

      • نیما عرفانی
        نیما عرفانی
        ترنجِ رسیده



        6



        1

        درسته که باگه شهرداد جان یا شهراد جان اما نباید مسئله ی به وجود اومده رو لاپوشونی کرد و تاکنون در محصولات هیچ برندی بعد از اقدام به هر نوع آپدیت نرم افزاری،مشکل مشابهی رویت نشده که اصلاً نشه حتی وارد صفحه ی هوم اسکرین و دیگر بخش های رابط کاربری شد. فعلاً انگشت اتهام به سمت سامسونگ هست و باید دلیل این اتفاق رو به صورت رسمی توضیح بده.
        از اونجایی که داخل متن اومده بروز این مشکل مربوط به گوشی های موجود در بازار آمریکا میشه پس میشه اینجور فرضیه سازی کرد که شاید این مشکل منوط به چیپست اسنپدراگون باشه اما بازم این دلیل قطعی نیست چون داخل بازار چین هم با همین اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه شدن که در اونجا همچین مشکلی فعلاً گزارش نشده پس به عنوان فرضیه ی دوم میشه این قضیه رو به اپراتورهای آمریکایی و نحوه ی سرویس دهی در شبکه های تحت پوشش اون ها بسط داد.

      • mostafa3
        ترنجِ خیلی رسیده



        12



        1

        برای شیاهومی پیش اومد گفتن چینی بنجل همینه
        اینم نسخه کره ای

        • نیما عرفانی
          نیما عرفانی
          ترنجِ رسیده



          8



          0

          البته که اون درخصوص یک دستگاه میان رده بود اما اینجا بحث پرچمدار اونم در رده قیمتیِ ۱۰۰۰ دلاری مطرح هست.

  2. afsoon
    ترنجِ نرسیده



    9



    2

    واسه مشکل باگ می ۹ اس ای شیائمی ترول های سامسونگ خودشون رو کشتن .خخخخخخخخخ بگذریم باگ واسه همه کمپانی ها ممکن هست پیش بیاد

  3. m.b
    ترنجِ رسیده



    5



    3

    تو ایران این مشکل وجود نداره و محدود به آمریکاست فعلاً…
    اما اگر این مشکل به وجود اومد گوشی رو خاموش کنید و پاور و ولوم رو با هم نگه دارید و کلیر کش کنید درست میشه…
    مشکل خاصی نیست…
    پیش میاد دیگه…

    • نیما عرفانی
      نیما عرفانی
      ترنجِ رسیده



      7



      0

      اگه راه حل مشکل به وجود اومده صرفاً به یک فرآیند پاک کردن حافظه ی پنهان ساده ختم میشد که خبر به مطبوعات و رسانه ها کشیده نمی‌شد. اگه قضیه به همین سادگی برطرف میشد که اشخاص مورد نظر چنین پاسخی دریافت نمیکردن( پس از تماس کاربران با مراکز خدماتی سامسونگ و یا اپراتورهای تحت قرار داد با این کمپانی، تنها راه حل اعلام شده توسط سامسونگ در حال حاضر هارد ریست کردن دستگاه است.)

      • m.b
        ترنجِ رسیده



        1



        5

        من که خودم همچین مشکلی ندارم و اس 10 هم ندارم اما شنیدم اینکار جواب میده…

        • نیما عرفانی
          نیما عرفانی
          ترنجِ رسیده



          3



          0

          درخصوص همین مشکل ایجاد شده در إس ۱۰ شنیدی اینکار جواب میده یا شیائومی؟
          چون بازم میگم اگه قرار بود به اون سادگی که گفتی حل میشد،پس در همون تماس اولی که با مرکز خدمات سامسونگ و اپراتور تحت قرارداد برقرار شد ، میگفتن که آقا/خانم گرامی، فقط کافیه شما یک دقیقه این کار رو انجام بدین و دیگه جای نگرانی نیست و اوضاع به همون روال قبل برمیگرده … .

        • m.b
          ترنجِ رسیده



          0



          3

          S10

  4. Mohammad 13759
    ترنجِ نرسیده



    0



    1

    اقا این باگ های که تو ردیت پخش میشه باید از حساب کاربر ریشون گذاشته شه که باید به گوشی وارد شده اپ ردیت را باز کرده و پست گزاشته یه چیزی که من میدونم تا الان با هربار اپدیت کردن گوشی های مختلف یه سری ها میان این شرین کاری هارو میکنن که فلان شرکت زد تروکند با این اپدیت برای همه برند ها این وجود داره از قدیم گفتن بشنو و باور مکن هر موقع برای خودتون هم مشکلی ایجاد شد برید نمایندگی مذکور دادو بیداد کنید دهنشون رو … اره

    • m.b
      ترنجِ رسیده



      5



      1

      جناب تو آمریکا این مشکل به وجود اومده و اونا مثل چالتون ندارن خداروشکر…
      واقعاً همچین مشکلی به وجود اومده و طرف فقط یه گوشی نداره که میگید چون گوشیش مشکل پیدا کرده پس چطور تونسته پیام بذاره…

  5. V
    V
    ترنجِ خیلی رسیده



    3



    2

    چرا انقدر اس۱۰ آمریکا داستان دارع

  6. Safoo
    ترنجِ نرسیده



    0



    1

    من اپدیت کردم وهیچ مشکلی پیش نیومد
    اس۱۰پلاس ۵۱۲ هستش
    احساس میکنم باطری بهتر شده یه ذره بلکه

10 کاربر برتر
  1. 1# ahmad - 9,345 ترنج
  2. 2# Peiman - 7,994 ترنج
  3. 3# علی شیخ زاده - 6,188 ترنج
  4. 4# Pouya - 5,881 ترنج
  5. 5# Sajad - 5,632 ترنج
  6. 6# Mortazavi - 4,135 ترنج
  7. 7# دکتر رسول آریان - 3,786 ترنج
  8. 8# Milad7 - 3,610 ترنج
  9. 9# REZA - 3,130 ترنج
  10. 10# Jason bourn - 2,948 ترنج
کانال تلگرام ترنجی