حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نمایشگر گوگل پیکسل ۴ ایکس ای (Pixel 4 XL) بدون ناچ یا حفره خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | گوگل

گوگل چندی پیش از تصویری از نمای پشتی گوشی گوگل پیکسل ۴ منتشر کرد، اما طراحی قسمت جلوی این گوشی همچنان تا حد زیادی مبهم باقی مانده است. یکی از افشاگران مشهور که در طول چند سال اخیر، اطلاعات موثقی از آن منتشر شده است، رندرهای سه‌بعدی از گوشی Pixel 4 XL منتشر کرده است که با نمایش نمای جلوی آن، این موضوع را اعلام می‌کند که ناچ بزرگ پیسکل ۳ در نسل آینده وجود نخواهد داشت. طراحی نمایشگر گوگل پیکسل ۴ ایکس ای (Pixel 4 XL) بدون ناچ یا حفره خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اگر رندرهایی که OnLeaks از پیکسل آینده گوگل ارائه کرده شبیه به واقعیت باشد، این گوشی به طرز جالبی نه ناچ خواهد داشت و نه حفره‌ای درون نمایشگر برای دوربین سلفی. مانند سبک قدیمی طراحی لبه‌ای در بالای گوشی تعبیه شده که جایگاه دوربین سلفی دوگانه، بلندگو و سنسورهای گوشی خواهد بود. حتی اگر طراحی پشت گوشی و دوربین‌های سه گانه در قاب مربعی چندان جالب به نظر نیاید، قاب جلویی گوشی ساختار بهتری نسبت به نسل قبلی این دستگاه خواهد داشت.

مشخصات احتمالی پیکسل ۴ گوگل

گوگل پیکسل ۴ ایکس ای (Pixel 4 XL)

گوگل پیکسل ۴ ایکس ای (Pixel 4 XL)

OnLeaks به همراه PriceBaba ماه گذشته نیز تصاویری از گوشی پیکسل 4 منتشر کرده بود که از نظر ظاهر شبیه به پیکسل 4 XL است و البته کمی کوچکتر. نسخه XL دارای یک صفحه نمایش 6.25 اینچی با نسبت ابعاد 19.5:9 خواهد بود. عدم وجود حسگر اثر انگشت یعنی احتمالاٌ این سنسور در زیر نمایشگر جای خواهد گرفت. این گوشی دارای ابعاد 160.4×75.2×8.5 میلیمتر خواهد بود و برآمدگی دوربین ضخامت آن ناحیه را به 9.3 میلیمتر خواهد رساند. نسخه استاندارد پیکسل 4 احتمالاً دارای نمایشگر 5.6 یا 5.8 اینچی و ابعاد 147×68.9×8.2 میلیمتر خواهد بود.

گوشی‌های جدید پیکسل 4 به احتمال زیاد دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو در ساختار دوربین سه‌گانه خود خواهند بود. به غیر از دوربین اصلی، احتمال وجود یک سنسور سه‌بعدی ToF قوی‌تری از سنسور یک سنسور زاویه عریض است. دوربین سفلی گوشی هم در کنار سنسور اصلی دارای یک سنسور سه بعدی برای تشخیص چهره به‌صورتی امن خواهد بود. پردازنده این دستگاه‌ها هم اسنپدراگون 855 خواهد بود که با 6 گیگابایت رم همراه می‌شود و از بلندگوهای استریو، پورت USB-C بدون جک 3.5 میلیمتری هدفون بهره خواهد بود.  پیکسل 4های گوگل احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهند شد.

نظر شما درباره طراحی گوگل پیکسل ۴ ایکس ای (Pixel 4 XL) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

کلیت طراحی و قابلیت ها نسبت به پارسال پیشرفت خوبی داشته و جذاب تر شده. هرچند که در مقابل رقبای نیمه ی دوم سال ، میزان حاشیه ی بالای نمایشگر و نامتقارن بودن با حاشیه ی پایین خوشایند نیست.

Peiman

دوستانی ک از adsl استفاده میکنند
آیا شما هم حجم سرویس هایی ک استفاده میکنید کاهش زیادی داشته؟؟؟
من از اینترنت صبانت استفاده میکنم که تا ماه قبل آستانه مصرف سرویس ۸ مگابیت ۴۰۰ گیگ بود الان شده پنجاه گیگ😑😑😑
فردا خط تخلیه میکنم یا از شرکت دیگه ای استفاده میکنم یا از اینترنت همراه
شما برنامتون چیه؟؟

afsoon

نه واسه من همون حجمی که خریدم مونده .وقتی میخای بسته بخری بسته تمام شده ات رو دوباره فعال کن .من ۵۴۰ گیگ میخریدم ۱۲۰ هزار تومن که با تعرفه جدید حجم کمتر میدادن با قیمت بیشتر من همون بسته قبلی رو دوباره انتخاب کردم .هرچند اگر ازش کم کنن نمیتونم بفهمم فقط همون نمودار هست و مصرف واقعی رو نمیشه اندازه گرفت مخصوصا وقتی چند تا چیز وصل باشه به اینترنت

afsoon

اینترنت همراه که خیلی گران هست و فقط واسه بیرون رفتن از خونه هست .😐ای دی اس ال خیلی مقرون به صرفه تر از همراه هست و توی خونه لازمه

afsoon

با این همه حاشیه ناچ میخاست چیکار 😑

The Destroyer

از طراحیش خوشم اومد. بعد مدت ها احتمالا شاهد یه گوشی خوشگل از گوگل خواهیم بود.

Amir galaxy

حاشیه های بالا و پایین اصلا متقارن نیستن خیلی خوشکل نیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)