حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۴ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و می ای ۳ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در راهند

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | شیائومی

می دانیم که میان رده های این روزهای بازار از دوربین های پررزلوشن بهره می برند. به نظر می رسد که شیائومی می خواهد برای پرچمدار و میان رده جدید خود از دوربین های پررزلوشن‌تر استفاده کند. خبر می رسد که شیائومی می میکس ۴ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و می ای ۳ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در راهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وانگ تنگ، مدیر فروش شیائومی در پیامی که در شبکه اجتماعی ارسال کرده و البته بعداً آن را حذف کرده است، مدعی شده که سنسور دوربین گوشی شیائومی می میکس ۴ (Xiaomi Mi Mix 4) بهتر از سنسور 64 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1سامسونگ خواهد بود.

از آنجا که سونی سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی خود را هنوز معرفی نکرده، در حال حاضر هیچ جایگزینی برای سنسور سامسونگ وجود ندارد و مشخص نیست منظور مدیر فروش شیائومی از سنسور استفاده شده در می میکس 4 دقیقاً سنسور ساخت کدام شرکت است.

البته وقتی صحبت از سنسور دوربین به میان می آید، کلمه بهتر می تواند معانی دیگری غیر از بالاتر بودن شمار پیکسل‌ها داشته باشد. به عبارت دیگر، شاید منظور آقای تنگ از بهتر بودن سنسور شیائومی می میکس 4، بزرگ‌تر بودن آن و یا حتی نورگیری بهترش در مقایسه با سنسور سامسونگ بوده است.

شرکت چینی ریلمی (Realme) در حال حاضر تأیید کرده که مشغول کار بر روی گوشی هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است که سنسور دوربین آن از نوع GW1 و ساخت سامسونگ است. در واقع، شاید همین تأییدیه ریلمی باعث شده تا شیائومی برای عقب نماندن از کورس رقابت، پیام مذکور را ارسال کرده و به اصطلاح برای رقیب خود کری بخواند!

در خبری دیگر، باید اشاره کنیم که کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا که به اختصار تحت عنوان FCC شناخته می شود، به تازگی گوشی هوشمندی را مورد تأیید قرار داده که مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی بوده و گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارند که این گوشی همان شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3) است. این خبر با شایعات اخیر در مورد اینکه مدل های جدید A3 بر مبنای می سی سی 9 و می سی سی 9 ای طراحی شده‌اند، کاملاً همخوانی دارد. مدل های مورد نظر از سری A3 به ترتیب، می ای 3 (Mi A3) و می ای 3 لایت (Mi A3 Lite) خواهند بود.

اخیراً نیز شماتیک از این گوشی منتشر شده که دوربین سه گانه آن در پشت بدنه و گوشه بالای سمت چپ دیده می شود. این گوشی فعلاً با شماره مدل M1906F9SH معرفی شده، اما تا زمانی که در وب سایت TENAA ظاهر نشده نمی توان اطلاعات دقیقی از آن ارائه کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر دوربین های پررزلوشن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

ای۲ که همون سی سی ۹ هست به احتمال زیاد

mostafa3

اگر بهتر از سنسور سامسونگ هست
صد در صد ساخت سونی است
اکثر سنسورها رو سونی معرفی نمیکنه
همین سنسوری برای p30pro ساخته
سنسور دوربین s10 یا آیفون سری x
بعدها مشخص شد ساخت سونی هست

_V_

نسخه اکسینوس سامسونگ ایزوسله😑

_V_

ممکنه سامسونگ باز یه سنسور دیگه معرفی کنه اصن🤔(یکی از احتمال هاست)

_V_

من اینو زدم a80 black pink اومد🤔

Dr.Nazer

یعنیا دقیقا از هر سه تا پست یا یه چیزی داره میاد (معرفی میشه) یا چیزی اومده (معرفی شده) و یا یه چیزی میخواد بیاد😑❤

Dr.Nazer

مفهوم بود دیگه یا بیشتر توضیح بدم؟😂

m.b

اگر منظورش از بهتر بودن نسبت به سنسور سامسونگ GW1 اینه که یه سنسور 64 مگاپیکسلی از سونی در راهه، فکر کنم اسم اون سنسور 64 مگاپیکسلی imx 700 باشه…
راستی شایعه شده قیمت میکس 4 نسخه 8-128 فقط و فقط 528 دلار هست… 🤔
حالا نمیدونم این قیمت اگه واقعی باشه یعنی اون شایعه مشخصات رو باید رد کنیم یا نه و اگر اون مشخصات درست باشه فکر کنم شایعه این قیمت رو باید رد کنیم…

_V_

تو متن هم اشاره شده که حتما مگاپیکسل بالاتر نداره و احتمالات دیگه هست
اصلا شاید خود سامسونگ یه سنسور جدید بزنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)