حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) دوربین دستگاه را بهبود می بخشد: اضافه شدن فیلم برداری حرکت آهسته و عکاسی شب

نوشته

4 سال قبل | 37 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی را برای میان رده خوش قیمت گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) در هند منتشر کرده است که در آن شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدید برای این میان رده هستیم. در این بروزرسانی علاوه بر رفع مشکلات امنیتی، قابلیت‌های عکاسی در شب و فیلم‌برداری فوق آهسته به این میان رده اضافه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) صحبت کنیم.

آپدیت گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50)

آپدیت گلکسی ای ۵۰

آپدیت گلکسی ای ۵۰

فیرمور جدید منتشر شده برای میان رده سامسونگ گلکسی A50 حدود 422 مگابایت حجم دارد و با شماره نسخه A505FDDU2ASF2 برای کاربران هندی منتشر شده است. البته در بخش توضیحات این بروزرسانی فقط به بهبود عملکرد سیستم امنیتی Knox و افزایش پایداری دستگاه اشاره شده است، در صورتی که کاربران پس از انجام این بروزرسانی قابلیت‌های فیلم‌برداری فوق آهسته و حالت عکاسی در شب را بر روی گلکسی A50 خود دریافت کرده‌اند.

این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا سامسونگ به شکل مستقیم در بخش توضیحات بروزرسانی به وجود این قابلیت‌ها اشاره نکرده است و دلیلی برای مخفی کردن این قابلیت‌های پرطرفدار و محبوب وجود ندارد. در حال حاضر مشخص نیست که بروزرسانی جدید میان رده گلکسی A50 چه زمانی برای سایر کشورها عرضه می‌شود.

به گفته کاربران هندی این قابلیت به شکل خودکار در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد و برای دست یافتن به این قابلیت‌های باید یک‌بار تنظیمات برنامه دوربین گلکسی A50 را به حالت اولیه برگردانند و پس از آن این قابلیت‌ها برای آن‌ها ظاهر خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که در این آپدیت قابلیت اسکن کد‌های QR بدون نیاز به Bixby Vision به نرم افزار دوربین گلکسی A50 اضافه شده است.

این آپدیت گلکسی ای ۵۰ در حال حاضر فقط برای کاربران هندی به شکل OTA عرضه شده است و فعلاً سامسونگ در مورد تاریخ عرضه جهانی این آپدیت خبری منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که طبق روال همیشگی این آپدیت پس از مدت یک ماه در اختیار کاربران سایر کشورها قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ گلکسی A50 دارید؟ آپدیت مذکور برای شما ارایه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
37 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Star

باید دید واقعیه یا کلاهبرداری از نوع سام!

afsoon

دوربین ای ۵۰ توی شب یه افتضاح به تمام معناست .این آپدیت هم یکم بهبود انجام میده .

Farcry

من خودم هم honor play دارم هم Galaxy A50. با اینکه فن سامسونگ نیستم ولی واقعا دوربین A50 چندین برابر بهتر از Honor play هست!

m.b

“با اینکه فن سامسونگ نیستم” 😂😂👏

afsoon

😐بله کاملا پیداست .هرچند انر پلی بیشتر زوم روی سخت افزار و قیمت رقابتی داشت اما بازم دوربینش چه روز و چه شب بهتر از ای۵۰ هست با این که گوشی سال گذشته هست .ای ۵۰ به هیچ عنوان دوربین قابل قبولی ندارد و حتی ضعیف تر از اس۷ ۲۰۱۸ عمل می‌کنه .

_V_

ای۷ ۲۰۱۸

afsoon

کیبرد خودش نوشت من توجه نکردم .اره ای۷ نوشتم کیبرد کرده اس۷

_V_

یعنی ترول ها به یه اپدیت کوچولوی یه میانرده ی سامسونگم رحم نمیکنن
دمتون گرم!😉

afsoon

از این آپدیت ها چند بار اومدن و دروغ سامسونگ معلوم شده .کاربر ها باید هم اینجوری بتوپن بهش .۴۲۰۰ بدی به گوشی که حس یه اسباب بازی بده و دوربینش اینجوری باشه؟ آقای واعظ ای۵۰ رو تست کردی ؟ هیشکی دشمن سامسونگ نیست اما سامسونگ داره دنده عقب می‌ره.متاسفانه سری ای که کیفیت ساختشون بالا بود رو با کیفیت افتضاح ساخته اینبار .بدنه شیشه و فریم فلز رو به پلاستیکی تعغیر داد .دوربین ها رو هی زیاد کرد و الگوریتم مناسب نذاشت .سامسونگ واسه رقابت باید خیلی خیلی بیشتر تلاش کنه .دیگه کاربر ها با تبلیغ راضی نمیشن .کاربر بدنبال بدنه های باکیفیت هست .دنبال خروجی دوربین بهتر .دنبال سخت افزار قویتر .افت های فروش بخاطر همین چیزهاست .سامسونگ باید بفهمند که رقبا واسه تسخیر بازار اومدن .تا چند سال پیش هر کی میشناختم سامسونگ داشت اما امروز که میبینم همشون هواوی شیائمی دارن .قبلاً سامسونگ قیمت گذاری مناسب داشت واسه ایران همونم از بین برد .

_V_

انتقاد قابل تحمله
ولی نه تخریب بدون مدرک

_V_

درباره دوربین منظورمه

afsoon

دوربین ای ۵۰ به هیچ عنوان نسبت به هزینه ای که می‌کنی راضی کننده نیست .این رو میخای اسمش بزار انتقاد بزار خراب کردن مهم نیست آقای واعظ .توی روز در بهترین حالت می‌تونه در حد نوت ۷ باشه که یک ملیون ارزان تره .توی شب اما نوت۷ با اختلاف خیلی زیادی بهتر هست .ای ۵۰ یه بالارده حساب میشه نسبت به هزینه ای که می‌کنی .اگر بخوای با ردمی کی ۲۰ و می ۹ اس ای مقایسه کنی که فاجعه میشه .پی۳۰ لایت رو ببین هشتصد هزار تومان ارزان تره اما توی شب خیلی عملکرد بهتری دارد و توی روز هم کمی بهتر عمل می‌کنه هرچند همینجا بگم هواوی هم دنده عقب رفت و پی ۳۰ لایت دوربینش از انر۸ ایکس ضعیف تره چه شب و چه روز .سامسونگ برندی هست که نسل من باهاش بزرگ شد اما دیگه قرار نیست اینجوری بخواد گوشی بسازه و کاربر ها هم بخرن .امروز من وقتی بخوام گوشی بخرم با توجه به هزینه ای که میخام کنم سعی میکنم قویترین سخت افزار بهترین طراحی .بهترین کیفیت ساخت .رو انتخاب کنم و میانرده های سامسونگ به هیچ عنوان واسه من جذاب نیست .من تنها کسی بودم که زیر پست ام ۲۰ که همه داشتن مسخره میکردن نمایشگر تی اف تی اش رو گفتم که نمایشگر بسیار خوبی دارد و از نوت ۷ نمایشگر بهتری دارد .دو هفته بعد ترنجی بررسی اش کرد و نمایشگر رو جز نقاط قوت محسوب کرد .تعصب خوب نیست نمیگم من ندارم اما بازم طرفداری میکنم از برند های که دارن بهترین ها رو با توجه به قیمتشون به کاربر میدن .

_V_

من ویدیو های زیادی درباره دوربین ای۵۰ ندیدم(کلا یکی دوتا فکر کنم)
چون برامم مهم نبود اصلا این سری گوشیا
ولی همونی که دیدم انقدر کسل کننده بود و دوربین پی۳۰ لایت و لی۵۰ تو روز شبیه بودن که زدم بیرون از ویدیو!
اما حتما دوباره ویدیو های بیشتری میبینم ازش!

afsoon

آقای واعظ کلیپ های مقایسه یوتیوب به هیچ عنوان قابل قبول نیستن چون خیلی از فاکتور ها رو بیننده نمیتونه ببینه .بهترین راه تست و مقایسه واقعی هست اگر امکانش نبود هم این همه کانال و گپ تلگرامی .الان درک میکنم چرا از دوربین ای ۵۰ دفاع می‌کنی و میگی راضی کننده هست .یه روزی من میخواستم می نوت۳ شیائمی بخرم دگزو نمره ۹۱ داده بود یا ۹۴ یادم نمیاد درست اما هرچی بود خیلی امتیاز بالایی بود .توی گروه یکی خرید و بعد من رفتم واسه تست .هم زمان یو ۱۱ هم بود .اون دگزو بهش ۹۰ داده بود .نتیجه اش فاجعه بود .یه دنیا تفاوت .یو۱۱ چند سر و گردن بهتر عمل می‌کرد .من از خرید منصرف شدم .یوتیوب هم کلی کلیپ بود که دوربین می نوت۳ رو با بزرگان و پرچمدار ها مقایسه میکرد و بیننده میدید که اره در سطح همدیگه هستن .اما هیچ کدوم نزدیک واقعیت هم نبودن .کلیپ دیدن و مقایسه دوربین داخل کلیپ عاقلانه نیست در کل .حتی تست نمایشگر هم اینجوری عاقلانه نیست .واقعیت می‌تونه فرسنگ ها فاصله داشته باشه .همین ترنجی یه روزی تست نمایشگر گذاشت و زد ۳ پلاس نمایشگرش بهتر از اس۶ سامسونگ بود اما واقعیت خیلی فرق داشت و اس۶ خیلی نمایشگر بهتری داشت .

_V_

خب ببین نمیشه مقایسه دوربین و مقایسه پنل رو به هم ربط داد
پنل وقتی ازش با دوربین فیلم یا عکس میگیرن رنگش با واقعیت فرق میکنه
مثلا همین اس۱۰ تو بعضی ویدیو ها قرمزی داره یکم پنلش و در عوض پی۳۰ پرو قشنگ سفیده
اما بعضی ویدیو ها اس۱۰ سفیده و پی۳۰ پرو به آبی میزنه
ولی عکس رو دیگه نه که
عکس وکلا مقایسه دوربین همون فایل هایی که از دوربینا به دست اومده رو مستقیم تو ویدیو استفاده میکنن

_V_

درباره بدنه
ببین من خودم کلا علاقه ای به خرید میانرده ندارم (هرچند الان با این وضع مجبوریم)
ولی درکل هیچ جایی جز تعداد محدود ندیدم خورده بگیرن به گلاستیک،اتفاقا اکثر سایتا میگن با اینکه بدنش از این جنسه ولی حس گوشی خوبیو القا میکنه!
چون نه ظاهرش فرق داره(اتفاقا ظاهرش خیلی باحاله) و نه در دست گرفتنش فرق چندان!مقاومتش در برابر ضربه از شیشه بیشتره
پس الان تنها بدی اون اسم پلاستیکه که روشه و اون حسی که کمتر از شیشه میده؟!(میدونم الان میگید پس چرا رو پرچمدار خودش شیشس راستش منم با خوندن حرفای خودم همین اومد تو ذهنم)
درحدیه که حتی خیلی از شماها میگید سامسونگ رو پلاستیک اسم گلاستیک گذاشته
درحالی که قبل از اومدن این سری ای جدید اصن گلاستیک حتی وبسایت خودشو داشت
حالا من نمیدونم چیه داستان دیگه
البته اینم میدونم که باز گلاستیک ارزون تر از شیشس و قطعا یه دلیل مهمش برای سام همین بوده😅
ولی در خصوص گوریلا گلس سری ای جدید اره درسته پایینه
ولی دوربینش راضی کنندس نمیدونم چرا میگید دوربین بده😐

afsoon

با وضعیت داغون اقتصاد .بیکاری .دلار چهارده هزار تومنی .ریجستری مسخره .نود و نه درصد مردم مجبور هستن میانرده بخرن که بخش بزرگی از این مردم حتی توان خریدن موبایل دو ملیونی هم ندارند .پس بحث در مورد میانرده و پایین رده برای کشور ما خیلی جذاب تر از بحث در مورد پرچمدار هایی هست که فکر کردن به قیمتش هم وحشتناک باشه .من با تمام میانرده و بالارده و پایین رده سامسونگ کار کردم به هیچ عنوان حس خوبی نمیده بدنه شون .گلستیک هست پلاستیک هست به هیچ عنوان حس خوبی نمیده برای من .نمی‌دونم شاید دلیلش اینه که همیشه گوشی فلزی داشتم و شیشه ای .سامسونگ بجای پیشرفت پس رفت داشته توی کیفیت ساخت .سری ای با فلز اومد بعد شد شیشه اما امروز پلاستیک .دوربین هم واسه شما راضی کننده هست وگرنه برای من خیر .بخوام صادقانه بگم ای۵۰ فقط در محیط بیرونی که روشنایی زیاد هست می‌تونه منو راضی کنه با دوربینش وگرنه کمی نور کمتر باشه نویز میاد و افت وحشتناک جزییات .

_V_

afsoon
الان رفتم دیدم مقاومت گلاستیک رو
در برابر خش افتضاح هست! با کاتر میشه روش طراحی کرد!ولی ضربه و فشار بهتر از شیشس

Mahdi.L

باهاتون موافقم
سامسونگ به نسبت هزینه ای که میکنید محصول خوبی ارائه میده اما رقبا چینی با پول کمتر همون کیفیت رو ارائه میدن که باعث میشه احساس کنیم سامسونگ کیفیت مناسبی نداره، منتها تو ایران که وضعیت گارانتی ها خراب و قطعات در صورت خرابی به راحتی پیدا نمیشه، بهترین انتخاب سامسونگ و بعد هوآوری چون از لحاظ پوشش و قطعات خیلی بیشتر میشه روشون حساب کرد، و چون سامسونگ برند شاخص تری هست، زمان فروش گوشی کارکرده هم با قیمت بالاتر و راحت تر میشه فروخت.
V@این بار بحثتون منطقی تر شده ، واقعا خوبه اینکه پیشرفت نشون میده و میشه دوستانه گفتگو کرد^_^
afsoon@شما هم جز محدود دختر هایی هستین که اینقدر به گوشی ها علاقه مندِ و تجربه کار کردن با گوشی ها و برندهای مختلف رو داره و این متمایز کنندست

نیما عرفانی

(V@این بار بحثتون منطقی تر شده ، واقعا خوبه اینکه پیشرفت نشون میده و میشه دوستانه گفتگو کرد^_^
afsoon@شما هم جز محدود دختر هایی هستین که اینقدر به گوشی ها علاقه مندِ و تجربه کار کردن با گوشی ها و برندهای مختلف رو داره و این متمایز کنندست).
والا اینجور که بوش میاد اصلاً بعید نیست ع.ل.ی.ر.ض.ا تغییر رویه بده و آماده بشه برای صلح و اقدام به خواستگاری!!!😅👏

_V_

😂😂😂😂
چرا نقشه های من رو برملا میکنید

نیما عرفانی

آخه من نگرانم با این روالی که تو پیش گرفتی آخر مجبور بشی ماه عسل بری چین و خودتم چینی بشی!!!😂🙌

_V_

😂😂😂😂

m.b

از دوبینش تو سایت mobile.ir کاربرا زیاد تعریف نمیکنن…
راجب حسگر زیر صفحش هم همینطور…

_V_

تو عکاسی روز عملکرد تقریبا مشابه پی۳۰ لایت داره فقط یکم عکسا گرمتره و انگار یه فیلتر زرد خیلی کم رنگی اوردن روش
ولی شب….

Star

خسته نشدی وائز وراج؟!

_V_

Star
داش زده به سرت فکر کنم😅

_V_

حالا قرار نیست چون به دکل نوردی و تخریب گریت گیر دادم توهین کنی که!

m.b

والا من که ندارمش اما تو اون سایت در حدی بود که بعضیا میگفتن کاش موقع خرید دوربینشو چک میکردیم و بعد میخریدیم…
اوضاع وایدش بدرتر هم هست…

_V_

صحیح🤔
ولی با اینحال محبوبترین گوشی بین سری A الان همین بزرگوار شده😅نمدونم چرا!از همون اول که معرفی شد تو اینستا کلی پست راجع بهش اومد در حالی که بقیه گوشیای این سری رو زیاد توجه نمیشد!

m.b

بخاطر توازن قیمت و مشخصاتشه…
تو سری a از این بری بالاتر نمودار قیمت و امکانات از هم فاصله میگیرن و پایین تر هم بیای، بازهم نمودار قیمت از نمودار امکانات فاصله میگیره…
تو سری a متوازن ترین گوشی همین گوشی هست…

Ali.leader

دیروز گوشیم (Galaxy A30) یه آپدیت 450 مگی براش اومد و آپدیتش کردم و ویژگی slow motion به دوربین اضافه شد .

_V_

https://www.instagram.com/p/BzRk-DagzTx/?igshid=sndqhwq15g3m
ویدیو واقعی از آیفون XI

vahid abedi

واعظ جان هر روز داری بیشتر از روز قبل شگفت انگیز میشی

واقعا روند رو به جلو و خیلی عالی و منطقی رو در پیش گرفتی

واقعا صبوری ات و حتی شوخی در مقابل توهین کنندگان به شما خیلی تحسین برانگیزه.

با این روال پیشرفت و صبوری و منطقی که دارین پیش میرین خیلی از دوستان ظاهری که صرفا جهت تخریب برخی دوستان و برندها با شما استکان به استکان میزدن و نوشابه باز میکردن ازتون فاصله میگیرن و شاید در برابر تون قرار بگیرن و در عوص منطقی ها و با سواد های سایت دارن بهتون نزدیک تر میشن هر روز.

همین روال رو ادامه بدین که واقعا تحسین برانگیزه.

امیدوارم شاد و سلامت و خندان باسین

_V_

مرسی☺😅

_V_

همچنین

vahid abedi

🥰👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)