حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4) دوربین دوگانه مربعی و رنگ آبی را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، گوگل

دو هفته پیش بود که گوگل با انتشار طراحی پیکسل ۴ (Pixel 4) باعث تعجب همگان شد. پیش از این به آن علت که قطعه ی دوربین مربعی شکل بود، گمان می رفت دوربین این تلفن چهارگانه باشد اما حالا رندرها نشان می دهند قطعه ی مربع شکل دوربین در بالای سمت چپ قرار دارد و تنها دو لنز عکاسی بر روی آن قرار گرفته است. فلش LED و بلندگو نیز در این ماژول جای گذاری شده است. امروز تصویری منتشر شده که قاب گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4) دوربین دوگانه مربعی و رنگ آبی را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قاب گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4)

قاب گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4)

قاب گوگل پیکسل ۴ (Pixel 4)

رندرهایی از قاب گوشی Pixel 4 و Pixel 4 XL منتشر شده که طراحی دو پرچمدار جدید این برند را نشان می دهند. نکته ی مهمی که از این رندرها برداشت می شود، دوربین دوگانه ی این گوشی هاست. تصویری که گوگل از Pixel 4 در اوایل هفته منتشر کرده بود، سه لنز را نشان می داد اما رندرهای جدیدتر خلاف آن هستند. دو لنز برای دوربین وجود دارد و حفره سوم برای میکروفون در نظر گرفته شده است.

با یک نگاه دقیق به تصاویر Pixel 4 می توان دریافت که حفره ی بالایی، لنز دوربین نیست بلکه یک میکروفون ثانویه است که وظیفه ی حذف صداهای زاید را در هنگام ضبط ویدیو بر عهده می گیرد.

به نظر می رسد گوگل بدنه های دو رنگ را نیز کنار گذاشته است و گوشی ها را به صورت تک رنگ عرضه می کند همچنین از رندرها پیداست که گوگل رنگ آبی شفافی را که با اولین پیکسل معرفی کرده بود با Pixel 4 مجدداً احیا کرده است.

نظر شما درباره این قاب پیکسل ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

گوگل هم ترند بازار رو استفاده میکنه ولی برعکس بقیه!برای دوربین دوگانه از برجستگی مربعی آیفونا که دوربین سه گانه دارن استفاده میکنه یا بریدگی نمایشگر پیکسل بدون سنسور فیس آیدی به اندازه هفت جد ناچ آیفون بود!یا پشت گوشی رو بی جهت دورنگ میداد!!!یا گوشی بدون حاشیه زده با یه متر حاشیه از همه طرف!احتمالا دوربین سلفیش هم چهار گانست!کلا فهمیده ترند بازار چیه ولی اینکه کدوم مال کجاست رو نفهمیده!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)