حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت بیت کوین در حال عبور از مرز ۱۳ هزار دلار

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

در حالی که قیمت بیت کوین سال گذشته با کاهش مواجه شده بود، هم اکنون قیمت آن با رشد چشمگیری به بالاتر از 12,500 دلار رسیده است. قیمت بیت کوین در حال عبور از مرز ۱۳ هزار دلار است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

قیمت بیت کوین تیر ۹۸

قیمت بیت کوین تیر ۹۸

قیمت بیت کوین تیر ۹۸

بیت کوین رکورد ارزش خود برای سال جاری میلادی را شکست. این ارز دیجیتال پرطرفدار توانست مطابق پیش بینی ها عمل کند و قیمتی بالاتر از 12 هزار دلار را به نام خود ثبت کند. علاوه بر افزایش قیمت، شاهد افزایش میزان حجم تراکنش های این ارز دیجیتال نیز هستیم. به نظر می رسد این موضوع باعث استقبال سرمایه گذاران بیشتری از بیت کوین شده است.

فیس بوک در گذشته نه چندان دور از ارز دیجیتال خود، لیبرا رونمایی کرد. به نظر می رسد معرفی این ارز دیجیتال و همچنین احتمال ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال در کشور هند باعث افزایش قیمت بیت کوین شده است. قیمت این ارز دیجیتال در 8 روز گذشته به صورت متوالی رشد چشمگیری و قدرتمندی داشته است. آخرین بار در دسامبر سال 2017 شاهد چنین رشد قیمتی بودیم.

بسیاری منتظر رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به 13 هزار دلار هستند، البته پیش بینی ها به قیمت بالاتر بیت کوین اشاره می کنند. چند روز پیش شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به 11 هزار دلار بودیم. در صورتی که قیمت این ارز دیجیتال به 15 هزار دلار برسد، باید منتظر رسیدن قیمت آن به 20 هزار دلار باشیم.

افزایش قیمت روزانه این ارز دیجیتال نزدیک به 1000 دلار بوده که کم نظیر است. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال برابر با 12,607 دلار است که البته انتظار افزایش آن در چند ساعت آینده نیز وجود دارد.  نظر شما چیست؟ فکر می کنید بیت کوین برای سرمایه گذاری یک انتخاب مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

تا 2020 به 20هزار دلار میرسه و حتی برخی کارشناسان گفتند 55هزاردلار هم تجربه میکنه توی 2020

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)