حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ را ببینید و با ویژگی های آن آشنا شوید

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

پژو فرانسه چند روز پیش، دومین نسل از پژو ۲۰۰۸ را در نسخه های سوخت فسیلی و الکتریکی به بازار جهانی معرفی کرد. این خودرو جذاب از پژو می تواند برای بازار ما که با این نام گره خورده، یک گزینه خوب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ را ببینید و با ویژگی های آن آشنا شوید.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

با توجه به رویکرد جدید این خودروساز فرانسوی، مشتریان پژو ۲۰۰۸ جدید می توانند تا این کراس اوور جمع و جور را در ۶ نسخه فنی و با امکانات مختلف خریداری کنند. اتفاق خوب رخ داده در نسل جدید پژو ۲۰۰۸، رفع بسیاری از ایرادها و انتقادهای وارد به نسل اول است. با اینکه در نسل اول پژو ۲۰۰۸، نقدهای طراحی و مهندسی آنچنان به ارگونومی کابین این کراس اوور فرانسوی وارد نبود، اما می بینیم که کمپانی سازنده به مراتب دسترسی به دکمه ها و ادوات داخل کابین را برای راننده و سرنشینان آسانتر از گذشته کرده است و از سویی تنها امکانات در سطح اولیه در این خودرو دیده نمی شود، بلکه می توان از حداکثر از حضور یک آپشن به روش های مختلف استفاده کرد.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ الکتریکی

به عنوان مثال نسل قبلی پژو ۲۰۰۸ تنها با نسخه سقف فلزی و یا شیشه ای غیر قابل بازشو قابل سفارش گذاری بود و همین مسئله باعث شد تا این کراس اوور فرانسوی به خاطر عدم دارا بودن به سقف شیشه ای متحرک، آنچنان با این آپشن در بازارهای مختلف توزیع نشود. اما در نسل دوم پژو ۲۰۰۸ شاهد هستیم که مشتریان می توانند به جای سقف ساده، سقف پانارومیک و شیشه ای بازشو را برای خودروی خود سفارش دهند که این امتیاز باعث کاملتر شدن کوچکترین کراس اوور پژو شده است.

گالری تصاویر پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

از سویی تنظیمات سیستم تهویه پژو ۲۰۰۸ نسل جدید تا حدی آسانتر نسبت به گذشته انجام می شود و راننده می تواند تنظمیات تک کاناله و دو کاناله را با کمترین مشکل برای کابین در نظر بگیرد. قرار گرفتن دکمه های گرمکن صندلی های جلو در جایگاه بهتر و در دسترس، از بهبود ارگونومی کابین در ۲۰۰۸ جدید به حساب می آید.

امکانات پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ فول آپشن

موارد زیر از جمله امکاناتی هستند که در نسخه فول آپشن پژو ۲۰۰۸ جدید دیده می شوند:

  • ۱- ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای
  • ۲- سیستم کنترل پایداری الکتریکی
  • ۳- سامانه پیشگیری از تصادف
  • ۴- کروز کنترل هوشمند
  • ۵- محدود کننده سرعت
  • ۶- رادار خطی
  • ۷- رادار نقطه کور
  • ۸- سامانه پارک و خروج از پارک اتوماتیک
  • ۹- دنده پشت فرمان
  • ۱۰- فرمان کمکی برقی
  • ۱۱- استارت دکمه ای
  • ۱۲- سامانه استارت استاپ
  • ۱۳- نمایشگر لمسی
  • ۱۴- سیستم تهویه اتوماتیک تک کاناله و دو کاناله
  • ۱۵- گرمکن صندلی های جلو
  • ۱۶- تریم داخلی چرم و جیر
  • ۱۷- نور پردازی قابل تنظیم کابین
  • ۱۸- سقف پانارومیک
  • ۱۹- سنسور نور و باران
  • ۲۰- آینه حساس به نور
  • ۲۱- آینه های جانبی تاشو برقی
  • ۲۲- سیستم صوتی حرفه ای «فوکال»
  • ۲۳- ترمز پارک برقی
  • ۲۴- اتوهلد و کنترل شروع حرکت در سربالایی
  • ۲۵- تنظیم حالت رانندگی و موثر بر روی عملکرد حساسیت پدال گاز، سیستم کنترل پایداری و نرمی فرمان
  • ۲۶- سنسورهای پارک جلو و عقب
  • ۲۷- دوربین عقب
  • ۲۸- شارژ بی سیم تلفن های همراه هوشمند
  • ۲۹- خروجی برق USB
  • ۳۰- اتصال مستقیم تلفن های همراه به نمایشگر و سیستم صوتی
  • ۳۱- نمایشگر پشت فرمان تمام دیجیتال با قابلیت شخصی سازی
    و…
پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

پیشرانه های کم مصرف و قوی
پژو برای نسخه های دیزل ۲۰۰۸ جدید، پیشرانه ای ۱٫۵ لیتری و توربو معرفی کرده که می توانند قدرت ۱۰۰ و ۱۳۰ اسب بخار را تولید کنند و مشتریان می توانند این نمونه ها را در نسخه دنده ای و یا اتوماتیک خریداری نمایند.

اما نمونه های بنزینی پژو ۲۰۰۸ نسل جدید تنها به پیشرانه ای با حجم ۱٫۲ لیتر مجهز هستند. این پیشرانه ۳ سیلندر و ۱۲ سوپاپ است و با فناوری توربو می تواند ۱۰۰، ۱۳۰ و ۱۵۵ اسب بخار قدرت تولید کند. نمونه ۱۰۰ اسب بخار ۲۰۰۸ جدید تنها با جعبه دنده دستی عرضه می شود. برای نمونه ۱۳۰ اسب بخار امکان انتخاب جعبه دنده دستی و جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته AT وجود دارد. اما نمونه ۱۵۵ اسب بخار پژو ۲۰۰۸ که به عنوان نسخه GT و GT Line شناخته می شود، تنها با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک قابل خریداری است. برخی کارشناسان صنعت خودرو احتمال می دهند که کمپانی پژو، برای بازارهای مختلف پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو EP6 را با قدرت ۱۶۰ تا ۱۸۸ اسب بخار عرضه کند.


در کنار این پیشرانه های سوخت فسیلی، پژو نمونه تمام الکتریکی ۲۰۰۸ جدید را هم معرفی کرده که با هر بار شارژ می تواند بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسافت را بپیماید. بر اساس اعلام کمپانی سازنده، سامانه الکتریکی پژو ۲۰۰۸ جدید برقی، به مدت ۸ سال و یا ۱۶۰ هزار کیلومتر گارانتی می شود. همچنین در این مدت حداکثر افت توان باتری ها ۳۰ درصد خواهد بود و بعد از دوره ۸ ساله، همچنان باتری های ۲۰۰۸ می توانند بیش از ۷۰ درصد بازدهی را نسبت به روز اول داشته باشند.

نظر شما درباره پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

به این میگن بهبود و ارتقاء نسبت به نسل قبل( قابل توجه خودروسازان داخلی که راهبرد مخالفی رو در جهت حذف آپشن ها پیش گرفتن😏😒) . دیزاین این خودرو براساس زبان طراحیِ جدید پژو هست و طراحیِ اسپورت و جسورانه ای داره.
آپشن ها و طراحیِ داخلی هم فوق العادست. کروز کنترل تطبیقی هم داره به علاوه ی شیفترهای تعویض دندهٔ پشت فرمون 🙃.
باید دید این ماشین با چه پیشرانه و مدلی پا به ایران می‌ذاره و با چه قیمتی 🙄(قطعاً به لطف تحریم ها و دلال ها و مسئولینِ فرصت طلب این ماشین حداقل ۴۰۰ تا ۴۵۰ تومن قیمت گذاری میشه).
فرانسه مهدِ طراحی و دیزاین صنعت خودروسازی هست الخصوص در چندسال اخیر که کلاً سیاست و رویکردشون رو دستخوش تغییر و تحول قرار دادن .
ماشین هایی که طراحیِ فضایی دارن و چندنسل از زمان خودشون جلوترن .
-رنو تِرزُر کانسپت
-پژو ۵۰۸ کانسپت
-رنو سیمبیوز تمام الکتریکی باطراحی و امکانات فوق العاده جذاب
-دی إس ۷ کراس بَک که لوکس ترین کراس اورِ سیتروئن هست و چراغ های الماسیِ شکل فوق العاده خاصی داره و ماشین تشریفاتیِ فرانسه هم هست.
و در نهایت برند بوگاتی با طراحیِ مدل های دیوو و لاواچو نوار که چه در طراحی چه در بحث فنی و آیرودینامیک خاص ترین ماشین های هایپر کار جهان هستن .

vahid

آقای عرفانی اصلا این خودرو راهی به بازار ایران نداره و آخرین 2008 های نسل قبلیش رو هم این ماه میدن ولی دیگه 2008 باقی نمیمونه مثل ساندرو،
بعدشم همین امروز قیمت2008 تو بازار 340بود البته قیمت اعلام شده قیمت‌هایی که هم فروشنده داشته هم خریدار 350 واسه رنگ سفید و خاکستری و 360تا380واسه رنگ مشکی فرض محال بخواد این خودرو راهی به بازار ایران پیدا کنه حداقل 500 میلیون پولیه که باید بابتش پرداخت کنیم تازه اونم نسبت به قیمت امروز 2008نسل قدیم و اگه قیمت ها مثل اردیبهشت بشه که 2008 تا 500میلیون هم قیمت میدادن این نسل جدیدش احتمالا باید 700 میلیون قیمت بخوره،
در ضمن دوباره قیمت 2008 داره به سمت همون بالای 400 میلیون و محدوده 500 میلیون میره و به احتمال 100درصد مرداد ماه باید بابت ی خودروی میان رده رو به پایین تو بازار اروپا باید 500 میلیون هزینه کرد،،چون اگه تو توجه کرده باشید گفتن تیر ماه آخرین 2008 ها رو به اونایی که ثبت نام کردن تحویل میدن و به بقیه که ثبت نام کردن و ماشین رو بهشون ندادن طرح تبدیل رو ارائه میدن و ماشینهایی مثل دنا یا 206 یا 207 رو جایگزین 2008 میکنن چون دیگه قطعه ای واسشون نمونده که بخوان به مونتاژ 2008 ادامه بدن دقیقا مثل ساندرو که آخریاش رو اوایل خرداد دادن و الان دیگه ساندرو یی واسه تحویل به کسایی که اسم نوشتن نمونده،
ولی در مورد خود ماشین باید گفت واقعا تغییرات توش بسیار زیاده و ماشین زیرو رو شده،فقط کاش پژو تو قسمت طراحی ماشین یکم بیشتر کار می‌کرد،،به نظر من جلوی ماشین زیبایی نسل قبلش یا بهتره بگیم این مدل که تو ایران هست رو نداره و مهمترین بخش ماشین تو ظاهر رو که جلوی ماشین هست رو پسرفت داشته

نیما عرفانی

کاملاً صحیح و صحبت دیگه ای باقی نمیمونه.بازم جای شکرش باقیه که در این اوضاع اسف‌بار چینی هایی هستن که در همین رنج قیمتی و حتی کمتر خودروهای رضایت بخش از هر لحاظ ارائه میدن و در مواردی هم عملکرد بهتری دارن .
ریگان خودرو، کوپا t210
عظیم خودرو، هن تنگ X5 , X7
یاران خودرو اروند، دامای X7
سیف خودرو، بیسو t5
مدیران خودرو ،تیگو ۷ آپشنال
کرمان خودرو، جک إس ۷ هم در ماه های آتی احتمال ورودش بالاست که یه سروگردن از بقیه رقبا بالاتره.

همه ی این خودروها به جز جک إس ۷ که وضعیتش مشخص نیست در رنج قیمتیِ ۲۰۰ تا ۵۵۰ تومن هستن که از طراحیِ جذاب و به روز و آپشن های جدید و کاربردی درکنار عملکرد فنی مناسب بهره میبرن.

vahid

از لحاظ ظاهری به غیر از فیس جلوی ماشین نسبت به مدل قبلی که پسرفت داشته پشت ماشین و طراحی داخلی خیلی زیباتر شده،،از نظر آپشن های ماشین هم پیشرفت چشمگیری داشته و جذابیت رانندگی باهاش مطمئنن بیشتر از نسل قبلیشه،البته برای بازارهایی مثل بازار ایران پیشرانه 1.6لیتری جذاب تر هستش،،البته بازارهای شبیه ایران چون همون نسل قبلیشم که ایکاپ مسئولیت ساخت و روانه کردن اون به بازار ایران رو داشت قیمت فضایی داره چه برسه به این مدلش،البته ی سری افراد هم تونستن ثبت نام کنن و شانسشون زد و ماشین رو تحویلشون دادن و قیمت تمام شده براشون 90میلیون شد ولی تو مقطعی قیمتش تو بازار آزاد به حدود 500میلیون هم رسید و الان هم رو پایه350میلیون هستش و احتمالا بازم به محدوده 500میلیون میرسه،فرض کنیم این نسل جدیدش هم به بازار ایران عرضه بشه ولی احتمالا با توجه به ارزش پایین پول ما قیمتی وحشتناک تر از نسل قبلی رو به خودش میگیره و دست نیافتنی میشه برای عموم مردم ایران،،
خودرویی که تو اروپا مخصوص خانواده های کم درآمد یا جوونهای هستش که سن پایین دارن تو کشور ما باید پول ی خودرو فوق لوکس رو بدی و بتونی سوارش شی البته با توجه به درآمد مردم،
ولی در کل پژو2008 هم نسل جدید هم نسلی که تو ایران عرضه شده ماشینی هستش که واقعا کیفیت سواری اون خوبه و رانندگی باهاش لذت بخشه،به امید روزی که همه مردم ایران حالا از هر قشری که هستن بهترین شرایط زندگی رو تجربه کنن و خریدن ماشین براشون انقدی راحت بشه که بتونن راحت امثال 2008 رو راحت بخرن نه اینکه واسه قوطی حلبی به اسم پراید سالها پس انداز کنن آخرشم موقع خرید قیمتش بره بالا و دوباره برن واسه خریدش پس انداز کنن🙏🙏

_V_

هی کاش ولی فکر نکنم اون روزو ببینیم
باید دعا کنیم از این بدتر نشه فقط بهتر پیشکش😅
به قول خودتون مردم از ماشین بازی به گوشی بازی و از گوشی بازی بزودی به ساعت بازی میرسن😅😑

vahid

خخخخ،بعد ساعت بازی باید چیکار کنن اونوقت،وای به اون روز که دیگه فاتحه هممون خوندس،،واقعا چقد بدبختیم که خریدن ماشینهایی تو این سبک و امکانات واسه عموم شده رویا تا دوسال پیش میشد بهشون فکر کرد و دست یابی بهشون راحتر بود و با یکم تلاش بیشتر می‌شد مثل این 2008 رو خرید ولی با شرایط امروز مملکت تلاش بیشتر که سهله حتی اگه 24 ساعته کار کنیم و هیچی هم خرج نکنیم 5 سال درآمدم نو جمع کنیم میشه ی 2008 خرید تازه گفتم 5سال کار آزادو گفتم کارمندا که باید 10الا 12 سال با این شرایط کار کنن تا ی 2008 بخرن تازه اگه تا 10سال دیگه قیمتش همین باشه،
بخدا امروز ی ماست کاله سون خریدم 20هزار تومن دیگه آبدوغ خیارم هم رفت جزو غذاهای لاکچری😆😆

_V_

😆😆😅
وقتی اس۹ چار تومن بود قصد خرید یه لپ تاپ تا سقف شیش میلیون داشتم
اونموقع لپ تامای خوبی بودن برا گیمینگ و اوضاع خوبی بود
ولی به دلایلی نشد که بگیرم
الان وقتی میرم لپ تاپای زیر ۶ میلیون رو نگاه میکنم خندم میگیره😅

نیما عرفانی

فقط همین کفایت می‌کنه
⁦🤦‍♂️⁩

vahid

به نظرم باید برگردیم به سبک زندگی اجدادمون و کم کم خودمونو واسه زندگی تو غار آماده کنیم،،با وضعی که اینا واسمون ساختن احتمالا به غار نشینی می‌رسیم، من از فردا میگردم دنبال غار که حداقل به اون موقع رسیدیم ی سرپناهی داشته باشم،،اگه بشه ی دوطبقه شو پیدا میکنم که ی طبقه شو بدم اجاره😂

_V_

😂😂😂😂😂
وای خدا
من موندم با این اوضاع چجوری مملکت همینجوری مونده هنوز
یعنی یواش یواش واقعا داریم به همین حد نزدیک میشیم و هیچ اتفاقیم نمیفته
تا کی این روند ادامه داره
فکر کنم تو این وضعیت کسی بچه بیاره به بچهه ظلم کرده

نیما عرفانی

تا اون موقع خدا بزرگه
البته شرط اصلی برای رهایی از این وضعیت توکل و توسل و تلاشه ، آره می‌دونم بیشتر شیبه به شعاره و مربوط به بعضیا نمیشه😒 اما فعلاً شرایط جوریه که جز این راه دیگه ای باقی نمونده.

_V_

تهش به فرار از کشور یا خودکشی میرسیم😑

نیما عرفانی

نه عزیزم دیگه تا این حد نباید بد به دل راه داد.
درسته که نمیشه “زندگی کردن” رو به ملت ایران خطاب داد اما واقعیت اینه؛ با این وضعیتی که خیلی وقته به وجود اومده و بالإتفاق همهٔ ابرو ماه و مه و خورشید و فلک هم دارن در تشدید تحریم ها علیه ایران همکاری میکنن،همین که زنده ایم و داریم نفس میکشیم خودش کلی جای شکر و قدردانی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)