حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸ تا ۲ میلیون تومان

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو دور از انتظار خریداران و فروشندگان بازار ادامه دارد. طبق بررسی های میدانی مشخص شده که کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸ تا ۲ میلیون تومان وجود دارد و شاهد کاهش بیشتر خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸ صحبت کنیم.

کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸

امروز چهارشنبه ۳ مهر نوسان جزئی قیمت ها در بازار نتوانسته است زمینه را برای فعالیت عادی بازار خودرو فراهم نماید. امروز پرفروش‌ترین خودروهای بازار هر چند با بازاری راکد مواجه بودند اما با افزایش اندک قیمت روبرو شدند . پراید 111 امروز به قیمت 46 میلیون تومان فایل شد و خودروی سایپا 131 نیز با رشد یک میلیون تومانی قیمت 41 میلیون تومان عرضه شد.

قیمت سمند ال ایکس با قیمت 72 میلیون و 500 هزار تومان و خودرو پژو 405 جی ال ایکس با قیمت 70 میلیون و 500 هزار تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر قیمت، ثابت ماند.

امروز قیمت پژو ۲۰۰۸ نیز با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت 293 میلیون تومان و خودرو کیا سراتو 2000 با یک میلیون تومان کاهش قیمت با قیمت 283 میلیون تومان در بازار به فروش رسید.

لیست قیمت خودرهای پرفروش مهر ۹۸

کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸

کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸

خودرو دنا پلاس تیپ ۱ نیز امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با قیمت 118 میلیون تومان و خودرو کوییک اتومات با قیمت 90 میلیون و 300 هزار تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار معامله شد. در آخر خودرو رنو ساندرو اتومات با یک میلیون تومان کاهش قیمت با قیمت 164 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

نظر شما درباره قیمت خودرهای پرفروش در مهر ۹۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

300 میلیون؟؟؟ خدا لعنتتون بکنه این خودرو نهایتا 100 میلیون ارزش داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)