حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ با طراحی جدید رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | خودرو

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ رسما معرفی شده و این خودرو از طراحی جدیدی بهره می برد و با موتورهای مختلف که در مدل الکتریکی نیز به فروش می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

پس از موفقیت نسل اول، پژو تصمیم به معرفی نسل دوم پژو 2008 گرفت. پژو 2008 مدل 2020 در مقایسه با گذشته از طراحی جذاب تری بهره می برد و دارای چراغ های با طراحی عمودی است. در حالت کلی می توان به شباهت طراحی این خودرو با پژو 208 پی برد.

این خودرو در مقایسه با پژو 208 ابعاد بزرگتری دارد، بنابراین فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. این خودرو دارای فضای پای کافی برای سرنشینان عقب است. فضای حمل بار این خودروی فرانسوی به 434 لیتر می رسد.

طراحی داخلی این خودرو شباهت زیادی به پژو 208 دارد. کیفیت و طراحی آن در مقایسه با نسل گذشته بهبود پیدا کرده است. پژو 2008 مدل 2020 از دو نمایشگر در کابین خود بهره می برد که یکی از آن ها برای کیلومترشمار مورد استفاده قرار می گیرد.

در زیر نمایشگر سیستم سرگرمی و اطلاعات شاهد دریچه های هوا هستیم. در پایین این دریچه ها، دکمه های کنترلی قرار گرفته اند. پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ در چهار تریم مختلف شامل اکتیو، Allure، جی تی لاین و GT به فروش می رسد. تمام این نمونه ها با موتور بنزینی و دیزلی به فروش می رسند، همچنین مدل تمام الکتریکی آن با نام e-2008 نیز روانه بازار می شود.

مدل تمام برقی این خودرو از نظر طراحی با نمونه های دیگر تفاوتی ندارد و تنها از یک موتور الکتریکی بهره می برد. این موتور قادر به تولید 136 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور است. این خودرو با هر بار شارژ، بردی برابر با 312 کیلومتر دارد.

موتور بنزینی 1.2 لیتری 3 سیلندر این خودرو قادر به تولید 100، 130 و 155 اسب بخار قدرت است. موتور دیزلی 1.5 لیتری این خودرو نیز قادر به تولید 100 و 130 اسب بخار با توجه به تریم است.

این خودرو در تریم های مختلف به تجهیزات استاندارد مناسبی مجهز شده است که برای مثال می توان به کروز کنترل فعال و سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط اشاره کرد.

قیمت پژو 2008 مدل 2020 در ماه های آینده اعلام خواهد شد. رانندگان می توانند از اواخر سال 2019 این خودروی شاسی بلند را خریداری کنند.  نظر شما درباره این خودرو جدید پژو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

آقای عطایی یعنی ۲۰۰۸ از مینی کراس اوری دراومده؟؟شده شاسی بلند؟
بعدش از لحاظ طراحی به نظرم پشتش از نسل قبلی خشکلتر و جلوش نسبت به قبل طراحیش ضعیف شده و نسل قدیمی خشکلتره،،طراحی توشم تقریبا با نسل قبلی در یک حده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)