حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر از پیکسل ۴ را با دوربین مربعی در واقعیت ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

یکی از منابع نزدیک به گوگل امروز تصویری به دست آورده که موبایل پیکسل ۴ گوگل را در حال استفاده نشان می دهد. خبرچین این وبسایت عنوان کرده عکس در لندن ثبت شده و با توجه به آرایش مربعی دوربین ها، ظاهر موبایل مورد بحث کاملا با آن چه گوگل به شکل رسمی منتشر کرد مطابقت دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اولین تصاویر از پیکسل ۴ را با دوربین مربعی در واقعیت ببینید.

پیکسل ۴ (Pixel 4)

پیکسل ۴

پیکسل ۴

به گفته این وب سایت فردی که عکس را گرفته موفق به دیدن جلوی موبایل هم شده، و ادعا کرده پیکسل ۴ فاقد ناچ است و به جای آن دارای یک حاشیه ضخیم در قسمت بالاست که دو دوربین هم در آن قرار داده شده اند. همانطور که در عکس مشخص است موبایل درون قابی پارچه ای قرار داده شده که آن هم شباهت زیادی به آن چه گوگل برای پیکسل های قبلی عرضه کرده دارد. در بالای موبایل هم یک بریدگی به چشم می خورد که احتمالا متعلق به میکروفون حذف صداهای مزاحم محیط باشد.

این عکس در حالی منتشر مشود که هنوز چندین ماه تا معرفی رسمی این محصول در مهرماه فاصله داریم. گوگل مدتی قبل برای بالا بردن هیجانات رندری از ظاهر این موبایل منتشر کرد اما درز عکس واقعی محصول احتمالا جزو برنامه های این شرکت نبوده است. به نظر می رسد با وجود فاصله چهار ماهه تا معرفی پیکسل 4 گوگل هر روز اطلاعات بیشتر و دقیق تری درباره اش منتشر می شوند.

اسفندماه برای اولین بار طرح هایی از این موبایل منتشر شد که به وجود دوربین دوگانه افقی در پشت آن و بریدگی صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین های سلفی اشاره داشت. سه ماه بعد رندرهای تازه ای از پیکسل 4 منتشر شد که دارای زبان طراحی کاملا متفاوت بود و آرایش مربعی دوربین ها را نشان می داد. گوگل هم چند روز بعد در اقدامی عجیب با انتشار رندرهای رسمی طراحی موبایل را تایید کرد.

علاوه بر این شایعاتی مبنی بر استفاده از رادار حرکتی سولی در پیکسل 4 هم مطرح شده که هنوز رد یا تایید نشده اند. نظر شما درباره پیکسل ۴ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

کاری به خود پیکسل ندارم
ولی اگه سه تا دوربین بزاره
اصلی تله و التراواید
مشکل زوم و ….. gcam برای سایر گوشی ها حل میشه
این طرح هم قشنگه به جرات میشه گفت چیدمان گوشی های میت ۲۰ پرو در نوع خودش بهترینه که اپل و گوگل الان دارن مثل این طرحو میزارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)