حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزان فروش سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و استقبال از آن در بازار چطور بوده است؟

نوشته

4 سال قبل | 22 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۱۰ به واقع قدمی بزرگ در راه تولید گوشی‌های هوشمند خود با یک طراحی جدید و امکانات بسیار جذابش برداشت. گزارشات جدید حکایت از این دارند که این گوشی در عمل و بازار فروش نیز بهتر بودن خود را اثبات کرده و نشان داده که می‌تواند دوباره قدرت را به سامسونگ بازگرداند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم میزان فروش سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و استقبال از آن در بازار چطور بوده است؟

گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰

در حدود سه ماه و اندی از عرضه گوشی گلکسی اس 10 و اعضای دیگر خانواده‌اش به بازار می‌گذرد و این گوشی حالا توانسته به یکی از محصولات پرفروش سامسونگ در بازارهای متعددی تبدیل شود.

برای مثال در این زمینه می‌توانیم به بازار هلند اشاره کنیم که در آن سه گوشی گلکسی S10e، S10  و +S10 به آمار فروش 100 هزار دستگاه دست یافته‌اند که نسبت به سری گلکسی اس 9 در سال گذشته فروش 31 درصد بیشتر در سه ماهه ابتدایی عرضه را نشان می‌دهد.

در این زمینه آقای گربن وان والت مییر که مدیر بازاریابی سامسونگ هلند است می‌گوید که 99 درصد از کاربران هلندی گوشی را می‌پسندند که عملکرد باتری قدرتمندی داشته باشد و 97 درصد از آنها مهمترین عامل را کیفیت عکس می‌دانند. این درحالی است که 97 درصد از مردم در نظرسنجی‌های به عمل آمده اعلام نموده‌اند که قیمت جذاب می‌تواند عامل اصلی آنها برای خرید یک محصول باشد.

استقبال از گلکسی اس ۱۰ مناسب بوده است

در این زمینه سامسونگ گلکسی اس 10 مدعیست که هر سه مورد را با هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین عامل در کنار بازاریابی خوب برای گوشی‌های جدید سامسونگ باعث شده تا شرکت سازنده بتواند آمار فروش محصولات خود در سال 2019 را به نحو چشمگیری بهتر از سالیان قبل کند.

محبوب‌ترین رنگ بدنه گلکسی اس 10 نیز بدنه آن بوده که 20 درصد کاربران به عنوان اولین انتخاب سراغ آن رفته‌اند. در این حالت 18 درصد کاربران نیز رنگ فانتزی‌تر سبز را سفارش داده اند که در این بازار محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد.

بر اساس نتایج یک تحقیق داخلی در این کشور، افراد جوان در محدوده سنی 18 تا 25 سال بیشتر حالتی را می‌پسندند که بتوانن در آن با استفاده از یک دست با گوشی خود کار کنند و به همین دلیل طراحی عریض سامسونگ که به کاربران اجازه مانور بیشتری در این زمینه را می‌دهد یکی از عواملی بوده که آنها را به خرید این گوشی بیشتر متمایل نموده است.

نظر شما درباره موفقیت سامسونگ با گلکسی اس ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

۳۱ درصد فروش بیشتر از سری قبلی
عالیه

mostafa3

آمار فروش 100 هزار خخخخ
یا 100 میلیون

Amir galaxy

رشدش تو سه ماه اول نسبت به سری قبلی بهتر بوده

_V_

این فقط بازار هلنده

_V_

جناب عطا یی
“محبوب‌ترین رنگ بدنه گلکسی اس 10 نیز بدنه آن بوده که 20 درصد کاربران به عنوان اولین انتخاب سراغ آن رفته‌اند. در این حالت 18 درصد کاربران نیز رنگ فانتزی‌تر سبز را سفارش داده اند که در این بازار محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد.”
متن ایراد نداره اینجاس؟

amer

به طرفداران برند سامسونگ علی الخصوص جناب چالتون و واعظی تبریک میگم.به امید موفقیت برندهای با اصالت

_V_

۱-مرسی آقای عامر
۲- آوردن اسم چالتون کنار اسم من بدترین ضربه ای بود که میشد به من زد😅
۳- لازم نیست به چالتون فکر کنیم اون در هر صورت هراتفاقی بیفته فقط اسم سامسونگ توش باشه خودش برا خودش جشن میگیره و موفقیت حسابش میکنه😑

amer

خخخ.انشا…خوش خرم باشین از تک تک لحظات زندگی لذت ببرین با اجازه.فعلا

_V_

اوکی،شماهم همچنین👋

vahid

آقا عامر منم برند اولم سامسونگه ها بعدش هواوی که شما دوسش نداریه،،سونی هم دوباره دوس دارم بعد اکسپریا وان البته قبل اونم دوس داشتم ولی خوب خشکل نبودن گوشیاش خدایی

vahid

چاکر آقای عامر عزیز،،منم تا همین چند سال پیش حتی هواوی که بهترین برند چینی هستش نظر خوبی نداشتم دیگه شیائومی و بقیشون رو که فک میکردم گوشیهای فوق قلابی و ضعیفی هستن البته الانم فک نکنم از برندای دیگه چینی به غیر از هواوی استفاده کنم نه که بگم ضعیفن یا نوآوری ندارن فعلا به نظر من حتی اگه بهترینشو بخری بازم میگن گوشی چینی خریده حتی اگه بالای ۱۰میلیون واسشون هزینه کنی در مورد هواوی هم تا چند سال پیش این نظرم بود جوری که وقتی گوشی p9درومد و قیمته بالایی داشت تو رنج دو میلیون پیش خودم با تعجب میگفتم هواوی گوشی دو میلیونی داده بیرون،،ولی تا دوسال پیش که بنا به شرایطی میت ۱۰پرو رو تهیه کردم نظرم عوض شد،،البته بگم الان شیائومی و سایر برندهای چینی هم عالی هستن ولی من نظری روشون ندارم،،ولی الان کسی از خانواده سری میت و پی جدید کسی داشته باشه واقعا میبینه هواوی دیگه اون هواوی قدیم نیست و واقعا کار کرده رو گوشیاش،،اسمشم دیگه مطرح شده،،قبلا هواوی تا اسمش میومد سریع یاد ضعفش نسبت به سامسونگ و بقیه شرکتا میفتادیم ولی پیشرفت کرد درست مثل پیشرقتی که سامسونگ در زمان اوج سونی کرد،،قبلنا اسم سونی رو گوشی بود یعنی برتریش،،یادمه ایکس پریا زد که داشتم که هم رده هاش تو سامسونگ s3و آیفون ۵sبودن واقعا خیلی عالی تر از اونا بود و کار کردن باهاش لذت بخش تر از هر گوشی دیگه ای،،متاسفانه سونی بابت همون غروری که قبلا گفتم خودشو ول کرد و الان تازه به فکر افتاده و دوباره استارت قدرتشو زده خدا کنه اینبار شل نکنه باز،،آقای عامر هواوی هم تو گود رقابت باشه مطمئنن سرعت سونی هم برای پیشرفت بیشتر میشه،،اون دفعم گفتم اگه ده تا تا گوشی از پرچمدار های اندرویدی باشه از همه لحاظ شبیه هم چه طراحی چه امکانات چه باتری و چه چیزای دیگه یکیش با مارک سونی باشه مطمئنن سونی رو انتخاب میکنم،،حتی اگه گرونتر باشه،،
در آخرم بگم شب شمام عالی و پر از خوابای خوب باشه

Naranj

تو ایران که هنوز بصورت رسمی معرفی هم نشده 😅

_V_

اره باو نمایندگی ارگ نبود هیچی فقط تیزرش بود
سری ای هم حتی نبود😐😐😐البته برای کار کردن نبودن ای و اس ولی میفروختن ای رو

Mohammad 13759

سلام امار کلی فروش بده این بازار هلنده فقط

_V_

کی گفته امار کلی فروش بده،،به انتظارات رسیده از ۷۰ میل رد شده

amer

سلام اقا وحید گل.
درباره سونی گوشی های سری جدید2019 واقعا قبول دارم و همان طور که جنابعالی ذکر کردین به علت حاشیه زیاد و طراحی 16:9جالب نبودن و این طرح قدیمی شده بود و سماجت مزخرفی که سونی به طراحی قدیمی داشت
درباره برندهای چینی حقیقتش از اول برام سازش پذیر و قابل هضم نبودن البته بد بد هم نیستن
به هر حال اقا وحید شب خوب و انتیکی داشته باشین،موفق باشین

CAT

شما میدونستی که من هم چینی دارم منو هم بنجل پرست باید صدا کنی آمر جان البته مال بنده دوجی هست شاید بدتون نیاد😁

Amin B3DA

ایول تبریک به طرفداراش و اونا که خریدن یا میخوان بخرن

afsoon

سامسونگ امسال هم شاهد افت فروش خواهد بود .این هم واسه بازار هلند هست و اصلا مهم نیست

_V_

خیلی خوشم میاد ازت😂
خبرش اونده قبلا که به انتظارات رسیده و الان دیگه هرچی بفروشه از اون بالاتر میره
چرا انقدر دنبال پایین اومدن سامسونگی؟
اهان یادم نبود،،هواوی که وضعش اونه سامم بیاد پایین فقط میمونه اپل که برند محبوبت قشنگ با تصرف بازار اون دوتا اپلم میزنه کنار و اول میشه و دیگه کسی برند گوشیتو مسخره نمیکنه یا تعجب نمیکنه و میتونی همه جا بگی برند اول دنیاس!(این حرفی که زدم رو دیدم ک میگم(ولی ن از طرف فنای شیا))
😀😂

_V_

خیلی دوست داشتم کامنت های گوهر بار ماشی و arrow رو اینجا میدیدم!

_V_

چرا اینجا اومد کامنت😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)