حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۴ را ببینید تا مطمئن شوید گوگل به حاشیه ها علاقه دارد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | گوگل

گوگل پیکسل ۴ اگر بخواهد طبق سنت گوگل در بازه زمانی مشخص شده آن ها معرفی شود، باید اواسط پاییز ارایه شوند ولی خب از آن جا که گوگل اصلا علاقه ای به حفظ اسرار ندارد از همین امروز Pixel 4 به صورت رسمی لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پیکسل ۴ را ببینید و مطمئن شوید گوگل به حاشیه ها علاقه دارد.

پیکسل ۴

پیکسل ۴

همانطور که در تصویر بالا می بینید، شایعه اریه پیکسل ۴ با دوربین سلفی دوگانه که درون سوراخ نمایشگر بالا سمت راست قرار گرفته اند صحیح است. همچنین در این تصویر می توان دید که حاشیه نمایشگر Pixel 4 به شدت زیاد است و اگر این واقعا نسخه نهایی باشد، یک سال دیگر گوگل حداقل من را ناامید کرده است.

برای مقایسه می توانید پیسکل ۳ را در کنار پیکسل ۴ در تصویر زیر ببینید:

مقایسه پیکسل ۴ با پیکسل ۳

مقایسه پیکسل ۴ با پیکسل ۲

همانطور که می بینید شاید حاشیه لبه پایین پیکسل ۴ از پیکسل ۳ کمتر باشد اما حاشیه های کناری آن به شدت زیاد به نظر می رسد. البته این احتمال را هم در نظر داشته باشید که شاید ما در حال نگاه کردن به نسخه برش‌نخورده پیکسل ۴ در قاب مخصوص برای لو رفتن باشیم.

در یکی از این تصاویر، مدل جدید در کنار پیکسل ۲ ایکس‌ال قرار گرفته و با توجه به شواهد موجود، به‌نظر می‌رسد این مدل پیکسل ۴ ایکس‌ال است. لازم به ذکر است که گوگل وظیفه‌ی طراحی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال را به ۳ تیم جداگانه سپرده که هیچگونه ارتباطی هم بین آن‌ها وجود ندارد. در نهایت، مدیران ارشد گوگل بهترین طراحی را انتخاب می‌کنند و بر اساس آن فرایند ساخت آغاز می‌شود. گوگل با این کار قصد دارد که از طراحی‌های نه‌چندان جذاب نسل‌های قبلی گوشی‌های پیکسل فاصله بگیرد و در این زمینه می‌توانیم به بریدگی نمایشگر بسیار بزرگ پیکسل ۳ ایکس‌ال اشاره کنیم که انتقادات زیادی را به همراه داشت.

با توجه به این موضوع، احتمالا تصاویر رندری که دو روز قبل منتشر شده، مربوط به یکی دیگر از تیم‌های طراحی است و به همین خاطر با تصاویر واقعی منتشر شده تفاوت زیادی دارند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید انتخاب نهایی گوگل چه طراحی ای باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

فکر میکنم نمای جلو همین پانچ هول رو داشته باشه ولی اگه یکم عاقل باشن قطعا حاشیه ها نباید انقدر باشه!

_V_
_V_

https://www.instagram.com/p/BymxMcjl-BQ/?igshid=gywm4iaubswv
طرح احتمالا نهایی نوت۱۰😶

Amir galaxy

مطمئن شدم😐🤦‍♂️

_V_

😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)