حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G شرکت ریلمی (Realme) اواخر سال ۲۰۱۹ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ریلمی، شبکه 5G

این روزها شرکت‌های بسیاری تصمیم گرفتند که موبایلی با پشتیبانی شبکه 5G را در بازار عرضه کنند. از جمله آنها باید به هوآوی، سامسونگ، ال جی، سونی، وان پلاس و برخی دیگر اشاره کرد. گفته می شود گوشی 5G شرکت ریلمی (Realme) اواخر سال ۲۰۱۹ ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی 5G شرکت ریلمی (Realme)

گوشی 5G شرکت ریلمی (Realme)

گوشی 5G شرکت ریلمی (Realme)

البته برخی از آنها نظیر سامسونگ، سونی، وان پلاس در رویداد MWC  سال جاری نمونه اولین گوشی هوشمند شبکه 5G خود را به نمایش درآوردند. تاکنون اوپو و وان پلاس گوشی هوشمند 5جی خود را معرفی کردند، اما گزارش‌های تازه انتشاریافته نشان داده که ریلمی نیز در اواخر سال ۲۰۱۹ از گوشی هوشمند 5G خود رونمایی می‌کند.

آقای Sky Li بنیانگذار شرکت ریلمی در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران شرکت داشته، بیان کرد تا پایان سال ۲۰۱۹ کمپانی در نظر دارد تا اولین موبایل با پشتیبانی شبکه 5G خود را عرضه کند.

متاسفانه در حال حاضر شبکه ۵ جی چندان فراگیر نشده و از این رو چنین موبایل های را باید در بازارهای محدودی مشاهده کنیم. همانطور که گفته شد ریلمی اولین شرکتی نیست که می‌خواهد گوشی هوشمند 5جی در بازار عرضه کند و پیش از آن برندهای چینی متعددی دست به کار شده و از موبایل ۵ جی خود رونمایی کردند.

انتظار داریم گوشی ریلمی از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵  کوالکام با مودم اسنپدراگون X50 بهره ببرد. همچنین مشخص نیست نام این تلفن هوشمند پرچم‌دار چیست. زیرا تا به حال شایعات خاصی دردسترس قرار نگرفته و این نخستین باری است که اسکای لی به عنوان بنیان‌گذار ریلمی در این رابطه با سرمایه‌گذاران صحبت کرده است.

براساس اخبار مرتبط گفته شده گوشی هوشمند نخست 5G ریلمی با نام ریلمی ایکس پرو بزودی معرفی می‌شود. موبایلی که مشابه ریلمی ایکس به دوربین‌های پاپ آپ مجهز است و این روزها چنین دوربینی را روی مدل‌های مختلفی مشاهده می‌کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این زیرمجموعه اوپو بتواند پیشرفت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

گوشی های ریلمی هم مث شیائومی اروزنن

Amir galaxy

*ارزونن

amer

بازم یه بنجل دیگه.
این شرکت بنجل ساز کی قراره تحریم شه معلوم نیست

Milad7

شیا با گوشی های در حد پرچمدار ولی ارزان قیمت در حال ترکوندن برندهای دیگه اس 😂

CAT

کسی اینجا گوشی شیائومی داره؟! من تاحالا دست کسی ندیدم عمرشون کاراییشون سخت افزارشون چطوریه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)