حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۳ رسما عرضه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

پس از انتشار آپدیت ارتقا به اندروید 9 یا همان Pie برای Nokia 3.1 Plus و 3.1 در ماه‌های فوریه و مارس امسال، حالا HMD Global انتشار جدیدترین نگارش از سیستم عامل موبایل گوگل را برای گوشی Nokia 3 را آغاز کرده است. آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۳ رسما عرضه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۳

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۳

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۳

 

گوشی Nokia 3 با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا در سال 2017 روانه بازار شد که بعدتر به اندروید 8.0 و 8.1 ارتقا پیدا کرد. به وضوح این یک عملکرد درخشان در پشتیبانی از گوشی‌های رده معمولی است که می‌تواند رضایت خریداران را در پی داشته باشد.

آپدیت اندروید ۹ برای گوشی نوکیا ۳ (Nokia 3) تحت شناسه V5.120 منتشر شده است و با قابلیت‌های جدید این سیستم عامل چون سیستم پیمایش جدید رابط کاربری، adaptive battery و adaptive brightness همراه است. همچنین کاربران وصله‌های امنیتی ماه مِی 2019 اندروید را دریافت می‌کنند. این آپدیت به صورت OTA منتشر شده و انتظار می‌رود ظرف یک یا دو هفته در اختیار کلیه کاربران قرار بگیرد.

عملکرد بسیار خوب HMD Global در ارائه آپدیت‌های اندروید برای گوشی‌های Nokia می‌تواند یکی از نقاط قوت آنها باشد. نظر شما هم همین است؟ اگر نوکیا ۳ دارید و آپدیت اندروید ۹ را دریافت کرده اید، تجربه خود را با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

میزان اپدیتی که نوکیا برا این گوشی داده برابر نوت ۸ سامسونگه
/-:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)