حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین نوکیا 3 (Nokia 3) با دریافت یک به روزرسانی وعده عملکرد بهتر را می دهد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | نوکیا

نوکیا 3 یک میان رده اقتصادی با عملکرد دوربینی مناسب است که دوربین سلفی آن توجه ویژه ما را به خود جلب کرد. جالب است بدانید دوربین سلفی نوکیا 3 رزلوشن 8 مگاپیکسلی دارد که فوکوس خودکار و عکاسی HDR نیز انجام می دهد. دوربین اصلی نیز عملکردی مشابه دارد اما به صورت کلی می توان گفت برخی ایرادات مربوط به عملکرد را می توان در بخش نرم افزاری دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ارایه آپدیت برای دوربین نوکیا 3 (Nokia 3) و وعده بهبود عملکرد آن بیشتر بخوانیم.

برنامه دوربین نوکیا 3 (Nokia 3) که بسیار ساده و نزدیک به برنامه دوربین اندروید خام، البته با الهاماتی از برنامه دوربین نوکیا در ویندوزفون نیز هست به تازگی در فروشگاه نرم افزاری گوگل یعنی Google Play آپدیتی دریافت کرده که بهبود عملکرد این بخش از دستگاه را به ارمغان خواهد آورد.

با اینکه دوربین نوکیا 3 کیفیت مناسبی دارد و جزئیاتی خوب در تصاویر ثبت شده توسط آن دیده می شود اما مشکلاتی از جمله جزئیات کم در گوشه ها، نویز و گاها مشکل در فوکوس صحیح از جمله مواردی است که درباره آن گزارش شده است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره تفاوت عملکرد دوربین نوکیا 3 پس از دریافت آپدیت مذکور در دسترس نیست اما اگر شما نوکیا 3 دارید، برنامه دوربین خود را آپدیت کنید و تغییرات احتمالی را که احساس می کنید را در بخش نظرات ترنجی، با ما و دوستان خود در میان بگذارید. نظر شما درباره نوکیا 3 (Nokia 3) که میان رده اقتصادی مناسبی از شرکت HMD است چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

گوشی بدی نیست و انتظارات ازش زیاد نیست

ahmad

داداش پیمان کجایی نیستی نگرانم از دیشب بخاطر زلزله نیستی خدایی نکرده چیزیت نشده یه خبر بده داداش

Peiman

سلام احمد جان
تجربه خیلی وحشتناکی بود . خدارو شکر خسارت مالی و جانی نداشتیم . ولی شهرستان های اطراف مخصوصا سرپل وضعیت خیلی بدی رو تجربه کردند و به شدت به کمک احتیاج دارند . امیدوارم هرچه زودتر وضعیتشون بهتر بشه

ممنون بابت همدردیت⁦و اینکه به فکرم بودی❤️⁩

ahmad

به هر حال خدارو شکر چیزیتون نشده واسه اونایی هم که داغدیده هستن از خدا صبر میخوام واسه مصدومان سلامتی

Peiman

آره واقعاً تازه قدر سلامتی و حیات رو می‌دونم . ‌

Peiman

خیلی خوبه که همچنین گوشی با همچین قیمتی پشتیبانی میشه

Sajad

باید دید تو بازار قراره با چه گوشی هایی رقابت کنه. هرچند به احتمال زیاد فروش چندانی نمیکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)