حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: کیفیت ساخت نوکیا 3 در برابر خط و خش و خم شدگی

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، تماشا کنید، نوکیا

نوکیا 3 یکی از پایین‌رده‌های حال حاضر نوکیا است که می‌تواند در برخی از زمینه‌ها حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. یکی از این زمینه‌ها کیفیت ساخت این گوشی است که نوکیا همیشه آن را ثابت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همیشه وقتی صحبت از گوشی‌های پایین‌رده می‌شود ، همه یاد کیفیت ساخت بد ، طراحی نامناسب، سخت افزار ضعیف و مواردی از این قبیل می‌افتند. اما نوکیا با ارائه نوکیا 3 تمامی این قواعد را بهم زده و توانسته ثابت کند که پایین‌رده‌ها نیز می‌توانند از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشند.

به تازگی یوتویوبر معروف ، Jerryrig Everything ویدیویی از مقاومت این گوشی در کانال یوتویوبی خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد نوکیا 3 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است.

در گوشی‌های پایین‌رده ، کم است که شاهد حضور فلز در ساخت گوشی باشیم اما نوکیا 3 از این قاعده پیروی نکرده و از فلز در ساخت آن استفاده شده است.

[aparat id=”S2pKv”]

نظر شما درمورد کیفیت ساخت نوکیا 3 چیست؟ چه نقاط قوت و ضعفی در این گوشی مشاهده می‌کنید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad70

سلام!
چند وقت پیش با دوستم رفتیم یه مغازه موبایل فروشی و این گوشی رو دستم گرفتم واقعا عالی بود دوستم گفت واقعا وسوسه میکنه همین الان بخرمش قیمت رو پرسید یارو گفت ۵۰۰ گفت وای باورم نمیشه با شاسی فلزی این قیمت رو داره من گوشی چینی با بدنه پلاستیکی این قیمت خریدم این که اندروید ۷ هست گفتم پردازندش مدیاتک هست گفت یعنی تلگرام رو جواب نمیده گفتم نه بازی سنگین شاید هنگ کنه گفت من که با گوشی بازی نمی‌کنم بهش گفتم نوکیا میخواد این هم به اندروید ۸ آپدیت کنه گفت واقعا عالیه حتما ماه بعد میخرمش

ahmad

نوکیا داره کم کم به خودش میاد

Pourya

خیلی عالیه، با این قیمت و این کیفیت ساخت…

Mortazavi

چقدر خوبه این نوکیا3

چند؟

Peiman

سایت همسایه تو بررسی ازش ایراد زیاد گرفته و البته به حق اینکارو کرده به نظرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji