حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید شبکه 5G به سامسونگ گلکسی واچ ۲ بیاید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شبکه 5G

اگرچه کمتر از یکسال از معرفی و عرضه جدیدترین نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌گذرد، اما جدیدترین اطلاعات نشان می‌دهند که این شرکت این روزها مشغول طراحی و تولید نسخه تازه‌ای از این محصولات است که حتی یکی از مدل‌های آن امکان برقراری ارتباط با شبکه‌های 5G را دارد. در حقیقت می رسد که شاید شبکه 5G به سامسونگ گلکسی واچ ۲ بیاید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی واچ ۲ با پشتیبانی از شبکه 5G

شبکه 5G

شبکه 5G

جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ در حال حاضر مشغول طراحی و تولید نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود است. در بخش دیگری از گزارش‌ها می‌توان ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصولات جدید را هم یافت.

براساس اطلاعات موجود در این گزارش‌ها، قرار است دو نسخه مختلف از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۲ تولید و روانه بازار شود. نسخه Wi-Fi و نسخه LTE. این اطلاعات جدید همچنین نشان می‌دهند که سامسونگ در نظر دارد یک نسخه 5G از این ساعت‌های خود را هم تولید کند که تنها در بخش خاصی از بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر گفته می‌شود تنها برای عرضه این اسمارت فون در کشور آمریکا تصمیماتی از سوی سامسونگ گرفته شده است.

انتظار می‌رود نسل جدید از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، همچون محصولات کنونی دارای 4 گیگابایت حافظه رم باشند. علاوه بر این، گفته می‌شود حاشیه دوار و قابل چرخش قرار است به این محصولات بازگردد. این اتفاق خبری خوب به نظر می‌رسد چرا که سبب می‌شود ساعت‌های هوشمند سامسونگ از بسیاری از محصولات موجود در بازار متفاوت باشند.

تجربه نشان داده است که کاربران ساعت‌های هوشمند در حال حاضر برای لمس آیکون مربوط به برنامه‌های مختلف با مشکلات زیادی روبرو هستند. چرا که به دلیل محدودیت‌های مربوط به ابعاد صفحه نمایش، این آیکون‌ها باید بسیار کوچک طراحی شوند. اضافه شدن این حاشیه دوار و قابل چرخش، به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از قابلیت لمسی صفحه نمایش، میان آیکون‌ها و گزینه‌های مختلف موجود در منوی این دستگاه حرکت کنند.

نسل جدید از ساعت‌های هوشمند سامسونگ قرار است در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه شوند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصولات در دسترس قرار نگرفته است اما انتظار داریم همزمان با معرفی گوشی گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy note 10) شاهد رونمایی از آن‌ها نیز باشیم. براساس اطلاعات موجود، این مراسم قرار است اوایل مرداد پیش‌رو برگزار شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ارتباط 5G برای ساعت هوشمند نیاز است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

صددرصد گلکسی واچ 2 رو با اس 11 میده تو بازار و احتمال اینکه بخواد با نوت 10 ساعتی معرفی کنه کم هستش و اگه بخواد تو بازار ساعت به اپل نزدیک شه باید همین طور عمل کنه و با تغییرات کم نباید ساعتای جدید رو معرفی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)