حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۷ اس (Redmi Note 7s) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، اسنپدارگون ۶۶۰ و قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی

می دانیم که ردمی (Redmi) از یک خانواده محصولات شیائومی تبدیل به یک زیربرند مستقل شده است و محصولات جذابی هم ارایه می کند. ردمی نوت ۷ یکی از محبوب ترین موبایل های بازار است و ردمی نوت ۷ اس (Redmi Note 7s) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، اسنپدارگون ۶۶۰ و قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد. این عنوان احتمالا برای شما تکراری به نظر برسد چون ردمی نوت ۷ هم همین مشخصات و قیمت را داشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره مدل اس ردمی نوت ۷ را ببینیم.

ردمی نوت ۷ اس (Redmi Note 7s)

ردمی نوت ۷ اس

ردمی نوت ۷ اس

داستان از آن جا شروع می شود که شیائومی نسخه ای از ردمی نوت ۷ را در هند با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ارایه شد و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که در نسخه اصلی تبلیغ می شد، در این مدل مخصوص هند ارایه نشد. حالا شیائومی می خواهد با مدل ردمی نوت ۷ اس که به صورت آنلاین در هند فروخته می شود، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی را به همه هندی ها ارایه کند. در نتیجه ردمی نوت ۷ اس (Redmi Note 7s) یک موبایل جدید نیست، بلکه ردمی نوت ۷ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای هند است.

گوشی ردمی نوت ۷ اس، مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی FullHD+ است که در بالای آن ناچ قطره‌ طور برای قرار گرفتن دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ایجاد شده و برای محافظت از آن نیز ردمی تصمیم گرفته تا از محافظ شیشه قدرتمند Gorilla Glass 5 ساخت شرکت کورنینگ استفاده کند.

این گوشی در بخش پردازشی به یک چیپست Snapdragon 660 مجهز شده که در دو نسخه با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته می‌توان این فضا را با کارت میکرو اس دی به دلخواه افزایش داد.

کی از بارزترین ویژگی‌های این گوشی دوربین‌های آن هستند که در پشت دستگاه یک ماژول دوگانه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 و سنسور عمق میدان 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بوده و می‌تواند در رده قیمتی خود بینظیر باشد. ردمی برای دوربین جلوی این گوشی نیز یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته که می‌تواند با هوش مصنوعی مورد استفاده خود کیفیت بالای عکس‌های سلفی را ارائه دهد.

باتری این دستگاه نیز بسیار پرقدرت و 4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌توان آن را با شارژر 18 وات و فناوری شارژ سریع QC4.0 با سرعت بسیار بالایی شارژ کرد. البته ذکر این نکته ضروریست که به علت تعدیل قیمت، ردمی همراه با گوشی یک شارژر 10 واتی ارائه می‌کند و اگر بخواهید شارژ سریعتری داشته باشید باید شارژر جداگانه‌ای برای آن تهیه کنید.

در بخش نرم‌افزاری نیز رابط کاربری MIUI 10 با اندروید 9.0 در Redmi Note 7S به کاربران خود سرویس می‌دهد و حتی یک خروجی امواج مادون قرمز در کنار جک 3.5 میلی‌متری نیز برای کاربران در نظر گرفته شده که می‌تواند در کنار آن مناسب افرادی باشد که از این قابلیت استفاده می‌کنند. نکته دیگر در طراحی این گوشی آن است که ردمی بدنه گوشی را با پوشش ضد نفوذ آبP2i پوشانده تا به نوعی نگرانی بابت ورود آب در تماس‌های عادی با دستگاه نباشد.

اما از همه موارد فوق که بگذریم این گوشی در بحث قیمت نیز بسیار عالیست و شرکت سازنده برای هر سه رنگ بدنه مشکی، قرمز و آبی آن در نسخه 3/32 گیگابایتی قیمت باورنکردنی معادل 158 دلار، برای نسخه 4/64 نیز قیمت معادل 187 دلار را در نظر گرفته و از دو روز دیگر آن را در بازارهای هند عرضه می‌کند.

نظر شما درباره ردمی نوت ۷ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چرا وقتی ۴۸ مگاپیکسلیه ۱۲ مگاپیکسل دادن

afsoongaregisoo

متن رو نخوندی؟ مختص بازار هند هست .همه سری های نوت سری های هند یه چیزایی اضافه داشتن یه چیزایی کمبود نسبت به نسخه چین و جهانی

_V_

خوندم ولی منظورشو نفهمیدم
چیزی که متن به من رسوند:نسخه هایی که تو هند عرصه شدن جای ۴۸،،۱۲ مگا بودن که الان رفع شد

afsoongaregisoo

اول که مگاپیکسل بیشتر خروجی بهتر نیست و نوت ۷ به صورت خیلی خیلی محسوس پیشرفت داشته و به جرات میگم که می ۸ لایت با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خروجی بهتری میگیره تا نوت ۷ .پس خیال نکن نسخه هند ۱۲ مگاپیکسلی هست فرق خاصی توی خروجی داشته باشه .تنها بخاطر سهم بازار بیشتر شیائمی دوربین رو از ۱۲ به ۴۸ کرد توی هند همین خیلیا هنوزم روی کاغذ میخونن و اعداد براشون مهمه مخصوصا توی کشوری مثل هند .رقبا هم مثل ویوو اپو ریلمی و غیره هم از سنسور ۴۸ استفاده دارن میکنن و میتونن خطری واسه بازار هند شیایمی باشن .نوت ۵ چین و نوت ۵ پرو هم سنسور دوربین سلفی یکی ۱۲ بود یکی ۲۰ .فست شارژ یکی ۲ بود یکی ۳ .سیاست های فروش هست فقط توی واقعیت تفاوت نیست اگر هم باشه قابل توجه نیست .قطعا نسخه هند ۱۲ مگاپیکسل خروجی اش کمتر از ۴۸ چین و گلوبال نیست .

_V_

بله اتفاقا خودم میدونم مگاپیکسل بالاتر به معنی خروجی بهتر نیست اگه اینجوری باشه ای۸۰ باید لقمه کنه اس۱۰ فایو جی رو

amer

طراحی تکراری و خسته کننده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)